Citat:
Är man en snorunge som har en presentation där man på ett uppkäftigt sätt ber andra om att ta bra initiativ så kan jag inte tänka mig att en riktig man blir intresserad. Det är bara tragiskt att läsa sådana presentationer. Man får hoppas att de tids nog växer upp, och om de skulle få lite hjälp på traven så ser jag inte hur det är fel.
Jag tycker att killar ska sluta fjäska, ha självrespekt och agera som män, men jag är väl ganska ensam om en sådan åsikt.
Det inser jag naturligtvis.
Jag tycker att killar ska sluta fjäska, ha självrespekt och agera som män, men jag är väl ganska ensam om en sådan åsikt.
Det inser jag naturligtvis.
Så fungerar det inte. Det finns inget mer värdefullt än en ung kvinna, och det finns inget mindre värdefullt än en ung man. Unga kvinnor har alltid varit av högt värde, detta är dem medvetna om särskilt om de är attraktiva, de ska inte behöva fjäska för någon. Därför är oskulder något som värderas högt. Dock så nackdelen med detta är att desto äldre kvinnan blir desto mer förlorar hon värdet. Det kan man också så på skådespelare. Jake Gyllenhaal går det väldigt bra för, mindre bra för hans syster Maggie. Hon får mest roller som en tråkig mamma medan Jake får massa spännande roller. Äldre män som är måttligt framgångsrika (Menar då inte skådespelar, Dan bilzerian playboy) utan ja, någons om är måttligt framgångsrik i Sverige, det innebär i alla fall att du inte ska leva på bidrag, ha en skit bil och bo i en sunkig lägenhet. Så svårt är det inte. Kvinnor har haft sin blomstertid, har troligen fått påsmage av tidigare graviditet. Då är mannen mer attraktiv då yngre tjejer föredrar lite äldre män. Inget konstigt med det hela, har du svårt och få tjejer börja med online dejting, tinder, badoo, kolla på youtube vad för bilder som är bäst, ha en bra beskrivning. Koppla på instagram med några trevliga bilder när du är ute och vandrar, reser lite. Inga svårigheter.
INtressant, ska kika ikväll!