2019-07-23, 18:09
Medlem
Googlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Är man en snorunge som har en presentation där man på ett uppkäftigt sätt ber andra om att ta bra initiativ så kan jag inte tänka mig att en riktig man blir intresserad. Det är bara tragiskt att läsa sådana presentationer. Man får hoppas att de tids nog växer upp, och om de skulle få lite hjälp på traven så ser jag inte hur det är fel.

Jag tycker att killar ska sluta fjäska, ha självrespekt och agera som män, men jag är väl ganska ensam om en sådan åsikt.
Det inser jag naturligtvis.

Så fungerar det inte. Det finns inget mer värdefullt än en ung kvinna, och det finns inget mindre värdefullt än en ung man. Unga kvinnor har alltid varit av högt värde, detta är dem medvetna om särskilt om de är attraktiva, de ska inte behöva fjäska för någon. Därför är oskulder något som värderas högt. Dock så nackdelen med detta är att desto äldre kvinnan blir desto mer förlorar hon värdet. Det kan man också så på skådespelare. Jake Gyllenhaal går det väldigt bra för, mindre bra för hans syster Maggie. Hon får mest roller som en tråkig mamma medan Jake får massa spännande roller. Äldre män som är måttligt framgångsrika (Menar då inte skådespelar, Dan bilzerian playboy) utan ja, någons om är måttligt framgångsrik i Sverige, det innebär i alla fall att du inte ska leva på bidrag, ha en skit bil och bo i en sunkig lägenhet. Så svårt är det inte. Kvinnor har haft sin blomstertid, har troligen fått påsmage av tidigare graviditet. Då är mannen mer attraktiv då yngre tjejer föredrar lite äldre män. Inget konstigt med det hela, har du svårt och få tjejer börja med online dejting, tinder, badoo, kolla på youtube vad för bilder som är bäst, ha en bra beskrivning. Koppla på instagram med några trevliga bilder när du är ute och vandrar, reser lite. Inga svårigheter.
Citera
2019-07-23, 20:54
Medlem
Är det någon som lyckats med att spoofa sin GPS position på riktigt. Jag har Gold så jag kan ju svepa där jag vill men jag vill att MIN position ska anges någon helt annanstans. Provat med "FakeGPS Free" och telefonen utvecklingsläge. Hitta.se i kartmode går att lura men Tinder verkar inte gå att lura så lätt.

Någon som vet mer?
Citera
2019-07-23, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Det är precis detta du ska skriva: "Hej X! Kul att matcha med dig, men ta för f-n initiativ att skriva själv. Gillar bara tjejer med driv."

Aldrig fel att ta kommandot i sådana fall. En unmatch med en sådan person är ingen förlust. I bästa fall så tycker hon att du har stake och då kanske det blir något konkret av det.

Jag gjorde ett experiment med en tjej och skrev något liknande. Dom blir bara sura. Dom ska HA, men inte göra något för att få det. De kastar ut sitt nät och av de fiskar som fastnat väljer de ut laxarna. Gäddorna och allt småskit bryr dom sig inte om.
Citera
2019-07-23, 21:13
Medlem
Peppermills avatar
Såg Klara Svensson, boxartjejen på tinder.
Kan ju säkert vara en fejkprofil eller har någon här varit på dejt med henne?
Citera
2019-07-24, 11:48
Medlem
Vad händer om jag köper tinder plus nu och startar om konto om två dagar? Har jag kvar plus eller försvinner den också?
Citera
2019-07-24, 12:37
Att super likes man givet tjejer kommer tillbaka, innebär det att tjejerna svept vänster på mig?
Citera
2019-07-24, 15:24
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nonicoclolasos
Att super likes man givet tjejer kommer tillbaka, innebär det att tjejerna svept vänster på mig?
Japp
Citera
2019-07-24, 15:31
Medlem
DerRoteBarons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nonicoclolasos

Jag tror de automatiskt sveper vänster vid en super like.
Citera
2019-07-24, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DerRoteBaron
Jag tror de automatiskt sveper vänster vid en super like.

Inte alls. Har fått flera som har svept höger på mina superlikes.
Citera
2019-07-25, 00:28
Medlem
Stockholmare..s avatar
Ni som har gratisversionen, hur många kan ni swipa till höger per dag? Eller är det att man har ett visst totalt antal "kort" man kan svepa per dag, oavsett hur många man svepte till höger eller vänster?

För om det är typ 150 bilder man kan swipa per dag med gratisversionen så är det ju så att de flesta tjejer använder ju gratisversionen för de får ju sina matchningar iaf och vill ju ogärna känna sig "desperata" och betala för detta. Då blir det ju så att tjejerna ser ju bara en liten istopp av alla killar eftersom de troligtvis inte kan swipa mer än 150 st per dygn och då är det bara de som fått flest likes tidigare som hamnat där uppe.

Det kan vara en förklaring varför många anser sig se bra ut men ändå inte får några matchningar, för man har lite sabbat det från första början, man har swipat höger på alldeles för många och hamnat långt ner i listan.

Sedan till alla som vill försöka lura Tinder med speciella platsfunktioner i mobilen, sluta upp med det, Tinder vet om det där och kan känna av det och knuffa ner dig i rankningen bara därför.

Ni som vill ha "läskvitton" på era meddelanden? Alltså jag har aldrig hört talas om det, varken med plus eller Gold och är det verkligen så viktigt?

Sedan ett litet tips till er som har Tinder plus, ställ er i mindre städer, där betar tjejerna av er mycket snabbare och ni faktiskt får synas jämfört med i storstäder där ni får konkurrera med tusentals andra killar. Ni får era likes och matchningar i småstäder och får högre rankning och sedan någon vecka eller två senare flyttar du tillbaka dig till din verkliga position och får bättre förutsättningar.
Citera
2019-07-25, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Googla
Så fungerar det inte. Det finns inget mer värdefullt än en ung kvinna, och det finns inget mindre värdefullt än en ung man. Unga kvinnor har alltid varit av högt värde, detta är dem medvetna om särskilt om de är attraktiva, de ska inte behöva fjäska för någon. Därför är oskulder något som värderas högt. Dock så nackdelen med detta är att desto äldre kvinnan blir desto mer förlorar hon värdet. Det kan man också så på skådespelare. Jake Gyllenhaal går det väldigt bra för, mindre bra för hans syster Maggie. Hon får mest roller som en tråkig mamma medan Jake får massa spännande roller. Äldre män som är måttligt framgångsrika (Menar då inte skådespelar, Dan bilzerian playboy) utan ja, någons om är måttligt framgångsrik i Sverige, det innebär i alla fall att du inte ska leva på bidrag, ha en skit bil och bo i en sunkig lägenhet. Så svårt är det inte. Kvinnor har haft sin blomstertid, har troligen fått påsmage av tidigare graviditet. Då är mannen mer attraktiv då yngre tjejer föredrar lite äldre män. Inget konstigt med det hela, har du svårt och få tjejer börja med online dejting, tinder, badoo, kolla på youtube vad för bilder som är bäst, ha en bra beskrivning. Koppla på instagram med några trevliga bilder när du är ute och vandrar, reser lite. Inga svårigheter.

Generellt gäller det som du säger anser jag också. Brukar kolla en Youtuber som heter LFA som är jäkligt bra faktiskt som pratar "klarspråk" vad gäller kvinnor och mäns attraktion och sexuella marknadsvärde. Vet inte exakt hur gammal han är men tippar på ca 35 och han sa i en video att först vid ca 25 års ålder så har hjärnan utvecklats fullt ut, och han sa att han själv vid ungefär denna ålder kände en stor skillnad i vad han värderade och såg på tjejer. När han var yngre såg han (liksom alla andra killar) på snygga tjejer som något han nästan var rädd för och satte på piedestal, men efter 25 fick han ett annat tänk och såg mer på snygga tjejer som en likvärdig till en själv och ingen han någonsin igen ville sätta på en piedestal. Han nämner i samma video även hur pickupartist nästan alltid är människor mellan ca 25-45 där män generellt har det mycket lättare än män som är yngre eller äldre än det spannet, och således har pickup en hel del att göra med ålder utöver "skillsen" för att kunna attrahera en tjej. Så om du tar hand om din hälsa, hygien, utseende etc. och har relativt bra ekonomi och status i denna ålder har du mycket goda möjligheter att få till det med tjejer om du försöker.

https://www.youtube.com/watch?v=YJU1UrnWQrU
Citera
2019-07-25, 12:14
Medlem
Googlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
Generellt gäller det som du säger anser jag också. Brukar kolla en Youtuber som heter LFA som är jäkligt bra faktiskt som pratar "klarspråk" vad gäller kvinnor och mäns attraktion och sexuella marknadsvärde. Vet inte exakt hur gammal han är men tippar på ca 35 och han sa i en video att först vid ca 25 års ålder så har hjärnan utvecklats fullt ut, och han sa att han själv vid ungefär denna ålder kände en stor skillnad i vad han värderade och såg på tjejer. När han var yngre såg han (liksom alla andra killar) på snygga tjejer som något han nästan var rädd för och satte på piedestal, men efter 25 fick han ett annat tänk och såg mer på snygga tjejer som en likvärdig till en själv och ingen han någonsin igen ville sätta på en piedestal. Han nämner i samma video även hur pickupartist nästan alltid är människor mellan ca 25-45 där män generellt har det mycket lättare än män som är yngre eller äldre än det spannet, och således har pickup en hel del att göra med ålder utöver "skillsen" för att kunna attrahera en tjej. Så om du tar hand om din hälsa, hygien, utseende etc. och har relativt bra ekonomi och status i denna ålder har du mycket goda möjligheter att få till det med tjejer om du försöker.

https://www.youtube.com/watch?v=YJU1UrnWQrU

Precis INtressant, ska kika ikväll!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in