Citat:
Ursprungligen postat av
zebra121
Någon som vet vad det är som skiljer killar som får många matchningar och killar som inte får det? Är det bilderna, profiltexten eller var man bor?
Bilderna framförallt.
Dock så föredrar jag, liksom många tjejer gör (främst baserat på vad de själva skriver i sina; att de vill gärna se en profiltext hos killarna).
Behöver inte vara någon lång harang, men lite basal info (tex om de är morsa, eller har någon preferens, åsikt eller intresse man själv inte stämmer in på eller gillar), men också något man dels kan referera till i ett öppningsmeddelande. Har själv lite unika väl valda meningar och ord, som av vissa kan uppfattas som roliga eller tecken på självdistans, samt som ökar sannolikheten att de skriver först till mig.
Var de bor spelar stor roll för mig då jag främst söker seriöst. Att börja ett förhållande med långdistans med någon tös uppe i Norrland tex är ju aldrig ett bra recept för en sannolikt lyckad relation. En lyckad relation kräver geografisk närhet och fysisk tillgång.
Så även tex 9-10or som inte bor nära mig (men som kanske är på besök), turister, eller tom utbytesstudenter, ryker om jag ser det. Undantaget är om jag känner mig sugen och att det sannolikt går att lägra dem för en natt eller något.