Hallå alla Tinder rävar!
jag är helt ny på denna applikationen, skaffade den eftersom jag reser runt och jobbar på ett säsongställe med mycket tjejer i omlopp och tänkte att de kunde vara nice med en liten säsongsflört.
har haft applikationen i ca 2 veckor nu och gick i torsdags ut gör min första träff med en tjej på en nattklubb efter 9 dagars chattande.
Natten gick väl sådär..
påvägen till klubben träffade jag ett gäng nya bekanta, vi blev ett litet entourage,
samtidigt som hon släpade med sig sina kollegor och skulle upp och jobba dagen efter så hon tog det relativt lungt.
Vi dansade till en techno dj som spelade (gemensamt musiksmak)
jag var rätt bra i gasen med både de ena&andra, sånt som hörtill när man ska ut och dansa(?)
vi delade en joint ute på terrassen, allihopa, jag tyckte det känndes spännt/underligt att flörta öppet med alla dessa bekanta omkring oss som höll på att skämta om hur vi hittade varandra på tinder.
Hon prata mycket med sina kollegor och skrattade och hade kul så jag tänkte spela de cool och bara ha en bra natt istället för att lägga allt fokus på att komma innanför trosorna.
hursomhelst natten rullar på och vid 12-01 tiden så ska hon lämna för att gå hem och sova, hon säger hejdå till alla.
Jag dundrar vidare på dansgolvet fram till 03 snåret då dj:n slutar spela, påvägen hem drar jag upp tinder appen och skriver något i stil med att det var bra musik ikväll och jag hoppas hon får tillräcklig sömn inför jobbet imorgon, sen slänger jag ur mig att jag gärna träffar henne igen, fast i en mer chill miljö där de inte är så mycket folk omkring
(i efterhand kan jag se hur det låter creepy men i mitt huvud lät de som "jag vill hänga och lära känna dig" utan alla kollegor&bekanta)
Avslutar med att säga att jag gillade henne och att hon är en väldigt söt tjej (det är en 8a i mina ögon)
önskar henne god natt och sen slocknar jag.
inte ett ord sen dess.. 2 dagar senare.
så nu är frågan till tinder veteranerna: var gick det fel?
var man för passiv?
skulle man hånglat upp henne framför kollegor och alla? eller kanske de klumpiga medelandet kl 03?
eftersom jag aldrig använt mig av detta medium förrut så känner jag nu hur jag plötsligt överanalysera allt
det gäller att man är på tårna verkar som, ett litet felsteg och det är över
har ni några åsikter/pointers får ni gärna diskutera med mig.
Mvh/Kranpunkten