Citat:
Ursprungligen postat av
fabula
Balanserar alltid lite till off-topic när man analyserar folks dejter irl, men tycker ändå det var en fin liten story i kontrast till "grabbarna grus" sexloggböcker man annars tvingas läsa här i tråden.
Summa summarum finner hon dig inte intressant efter er träff.
Nu skriver du ingenting om några tydliga tecken på attraktion från hennes sida, men antaget hon tyckte du såg ok ut låter det som att du inte gamade henne rätt helt enkelt.
Dels låter det som du tenderar ha ett cuckigt beteende och bryr dig för mycket om vad andra runt om dig tycker och tänker, vilket brudar generellt uppfattar väldigt oattraktivt. Så ja, låter som du var för passiv. Du skulle dragit tag i henne någonstans på stället där ni fick vara mer ifred, typ en barkant eller nåt där du kunde vara mer fysisk och ta kommando.
Instämmer med föregående talare. Ditt största misstag var inte ens hångel eller någon fysikalitet i det här fallet. Går man på en "vanlig traditionell dejt", promenad, middag, sitta och dela på spaghettin ala lady lufsen så är det andra spelregler (Fabula är mycket mer erfaren inom dessa områden, så jag tar över staffetpinnen här som erfaren nattklubbsräv). Till att börja med ni delar på en joint. Brudar med narkotika/spritsinne är väldigt sällan negativa till ett knull, om du är attraktiv. Vad tvekade du egentligen på? Ni har swipeat ja, hon hängde med dig hela natten tills hon skulle gå hem. Du var inte ful, eller "ej hennes typ", men du tog inget initiativ. Kanske något att ha i åtanke till nästa gång. När jag menar initiativ syftar jag på. Tex "Känner mig å lite seg. Borde hem och sova. Är du hungrig?" hade inte det funkat så "vi kan dela på en taxi", funkar inte det heller, ja då har du definitivt gjort bort dig någonstans i natten, ev ta en promenad. Dvs föreslå
alltid fyllekäk, att du följer henne utifrån klubben, för att på så vis bli av med ditt gäng och hennes gäng som bara är i vägen. Eftersom du kände dessa människor, och hennes kollegor alla visste att ni var "dejt", så bedömer jag att högst troligt är du safe från potentiella kukblockerare. De ville ju snarare att ni "skulle bli något" än tvärtom, ok? Alla i gänget vet ju redan att ni "var något", lika så hon och du "vet". Därför behöver du inte hångla och greja i ett sånt läge, vs på en seriös dejt är man inte fysisk på något sätt så uppfattar tjejen dig som totalt ointresserad, du lyckades alltså åstadkomma samma sak genom att inte med dina ord vissa ditt lederskap (som kvinnor finner attraktivt) i slutet av kvällen.
Fyllekäk i sig behöver inte alls vara "knull", absolut inte. Jag har varit på massa "fyllekäk" med brudar, inte har dom trott att jag ska knulla dem för det. Men visst är fyllekäk en smidig övergång till andra aktiviteter, efterfest, knull, etc. Nej, som jag ser det så fick du betacucksyndrom och fegade ur. Nästa gång måste du våga gå för att följa med din brud som en man utifrån stället. Det du gjorde är ett klassiskt misstag som jag själv gjort många gånger. Du tänker att det rätta alternativet är att "vara kvar med hennes vänner och bygga upp ett seriöst värde, så dom kommer ebrätta för henne hur grymt trevlig och bra kille den där tinderdejten är". Nej, tro mig, det är det sämsta alternativet, bortkastad tid. Alltid gå dit där tjejen ditt intresse har för avsikt att gå, i det här fallet hem.
Visst är det så att små misstag är förödande. Har själv skrivit när jag gjort korkade saker här i tråden för att lära andra. Pratade du negativt om saker? Gör aldrig det. Negativitet signalerar betacuck = snippidisnippan torkar igen. Om du upplevt något negativt inom ditt jobb med dina kollegor. Försök få det att låta positivt typ "Haha, ja är så på mitt jobb också. Jag får göra allting." (negativt "Haha, ja är så på mitt jobb också. Jag får göra allting, men man växer ju av det. Jag gillar att ha mer ansvar, etc etc". Något sånt, hänger du med? Småsmå detaljer. I ditt fall var det ju ingen smådetalj det var ett stort grundläggande misstag för nattklubbs"spelet" om man får kalla det så.
Eventuellt kan du testa kakans trademark line när de slutar svara. "Typiskt tjejer. Har väl stängt av notifikationerna *skrattikonen".
Lycka till!