2018-12-06, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snubblen
Mh, om man kan få flickor så våta så behöver man ju trampa rejält snett för att man trots det ska ofrivilligt mista dem. Men lite som jag var inne på i diskussionen med hardusettminapa, ibland är ens förmågor nästan för bra. När man lyckas förföra de som egentligen inte borde vara intresserade av en, eftersom ja, de helt enkelt inte är det av någon anledning.

Jag tror inte man kan se det så riktigt. Jag fick ju som sagt en tjej att komma 21 gånger på samma kväll. Ändå var hon där med handen i Tinder-kakburken veckorna efter och struntade i att höra av sig till mig. Känns ju jävligt bittert att återgå till tjejer med mer normala förmågor. Hade nästan varit bättre att aldrig ha upplevt de där stunderna med henne. Detsamma gäller för de två tjejerna innan min senaste också. Vet inte om jag var ohämmad nog att prata om dem i tråden men man kan säga att det blev omöjligt att sova i vissa delar av sängen efter att vi var klara. Alldeles för vått. Otroligt jävla tändande.

Sen har jag funderat på om det eventuellt kan vara dåligt att gå in för hårt för att tillfredsställa tjejer i och med att det kan sända ut undergivna/tryhard-signaler.
Citera
2018-12-06, 20:26
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Jag tror inte man kan se det så riktigt. Jag fick ju som sagt en tjej att komma 21 gånger på samma kväll. Ändå var hon där med handen i Tinder-kakburken veckorna efter och struntade i att höra av sig till mig. Känns ju jävligt bittert att återgå till tjejer med mer normala förmågor. Hade nästan varit bättre att aldrig ha upplevt de där stunderna med henne. Detsamma gäller för de två tjejerna innan min senaste också. Vet inte om jag var ohämmad nog att prata om dem i tråden men man kan säga att det blev omöjligt att sova i vissa delar av sängen efter att vi var klara. Alldeles för vått. Otroligt jävla tändande.

Sen har jag funderat på om det eventuellt kan vara dåligt att gå in för hårt för att tillfredsställa tjejer i och med att det kan sända ut undergivna/tryhard-signaler.

Svårbedömt hur stor del det där handlade om dig eller henne. Om hon "endast" kommer 5ggr med någon annan så räcker kanske det för att täcka den sexuella biten, sedan vill hon väl ha annat än det också. Hon kanske kände att hon hade maxat ut dig. Sedan är ju sex förvisso viktigt men fortfarande bara en del av ett helhetsintresse.

Ja, när man väl har sett det där gröna gräset så är det klart att man får en annan syn. Minns t ex när jag tog en tjej analt och hon kom direkt när jag gick in i henne. Men sånt, eller sådana som kan komma 20ggr på raken, är ju trots allt bara mindre bonusar i det stora hela.

Citat:
Ursprungligen postat av LaPix
Själv jobbar jag på att ta livet till nästa nivå och att få drömkroppen. Tinder kan vänta.

Haha, du svängde bara inom Tindertråden och droppade den, och ägnar självklart inte en tanke åt det andra könet
Citera
2018-12-06, 20:35
Medlem
Citat:
Haha, du svängde bara inom Tindertråden och droppade den, och ägnar självklart inte en tanke åt det andra könet

Heheheh, well, jag är kräsen, är snart 30 och trots det är de brudar jag är intresserad av fortfarande de som är:

20-25

Lååååååånga!! 😍 Kortare kan funka också men helst långa.

Slanka, jag vill ha planka!

Gärna vältränade och gaddade, fast dessa är inga måsten.

Sen om hon såklart utöver detta även gillar 69:an och eller longtronggong-gongen, well, då är ju det bara ännu mer nice.

Får ta och fixa till mig lite, men det kommer det vara så värt så.
Senast redigerad av LaPix 2018-12-06 kl. 20:38.
Citera
2018-12-06, 20:42
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Heheheh, well, jag är kräsen, är snart 30 och trots det är de brudar jag är intresserad av fortfarande de som är:

20-25

Lååååååånga!! 😍 Kortare kan funka också men helst långa.

Slanka, jag vill ha planka!

Gärna vältränade och gaddade, fast dessa är inga måsten.

Sen om hon såklart utöver detta även gillar 69:an och eller longtronggong-gongen, well, då är ju det bara ännu mer nice.

Får ta och fixa till mig lite, men det kommer det vara så värt så.

Jag hade nog inte bara fokuserat mig på gymmet om jag vore du utan lagt lite mer kärlek på språket också.
Citera
2018-12-06, 20:43
Medlem
Föressten, ni som härjat runt länge nog på Tinder, är det vanligt med juggeskor? Om det nu finns ett slang som heter så? Helt jävla såld på balkanskor, räcker att kolla Antonija i EOTB så hajjar man.
Citera
2018-12-06, 20:55
Medlem
Citat:
Jag hade nog inte bara fokuserat mig på gymmet om jag vore du utan lagt lite mer kärlek på språket också.

Hur menar du?
Citera
2018-12-06, 21:00
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Föressten, ni som härjat runt länge nog på Tinder, är det vanligt med juggeskor? Om det nu finns ett slang som heter så? Helt jävla såld på balkanskor, räcker att kolla Antonija i EOTB så hajjar man.

Tenderar att gilla långa, blonda killar... hint hint.
Citera
2018-12-06, 21:01
Medlem
Citat:
Bra att du insett det och börjat arbeta för en förändring iaf.

Hehe, nä alltså du behöver ju inte dra rakt in i remsömnen innan hon lagt huvudet mot kudden. Men testa att bara ligga och prata med henne istället, utan att röra henne. De där sängsamtalen innan sömn är ju nästan de intimaste samtalen man har. Och då menar jag inte sexuellt intima utan att de kan bli väldigt personliga och givande. Det är ju i de stunderna du vill bygga upp hennes trygghet, visa att du bryr dig och att du inte bara är ute efter sex, till exempel.

Ja, en andra dejt hemma tänker man ju spontant nästan garanterat kommer leda till sex, men det hade faktiskt varit najs om vi väntade med den biten och ägnade oss åt förtroliga samtal och sån gay shit istället. Visst går de två att kombinera, men sex under fel förutsättningar kan resa murar snarare än bringa närhet. Typ.
Citera
2018-12-06, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Tenderar att gilla långa, blonda killar... hint hint.

Då ska vi se.

Lång, ajjemän, det är jag. Inte långt till två ståtliga meter.

Blond, nope men sånt går att ordna. Tänker låta håret växa ut om jag har den möjligheten.

Jobbar på att bli av med mitt förbannade sötsug nu, även fast jag aldrig helt kommer sluta peta i mig socker men det går ju knappt ändå, är ju socker i fan allting. Fett idiotiskt och helt obegripligt, ja men men, får gilla läget helt enkelt.
Senast redigerad av LaPix 2018-12-06 kl. 21:07.
Citera
2018-12-06, 21:12
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Ja, en andra dejt hemma tänker man ju spontant nästan garanterat kommer leda till sex, men det hade faktiskt varit najs om vi väntade med den biten och ägnade oss åt förtroliga samtal och sån gay shit istället. Visst går de två att kombinera, men sex under fel förutsättningar kan resa murar snarare än bringa närhet. Typ.

"kommer leda till sex", man brukar alltid ha möjlighet att styra det till sex, ja. Men bara för att man kan göra det så behöver det inte betyda att man ska eller bör göra det. Till en början kan det finnas en poäng i att bevisa för sig själv att man kan få sex om man vill. När man väl vet det så måste man ju inte ha det med precis alla, utan istället fundera kring vad det egentligen ger och vad man vill få ut. Och inte bara vara en slav för omständigheter "nu är jag hemma med en tjej - nu måste jag ligga."
Citera
2018-12-06, 22:58
Medlem
Citat:

Läste att ni skulle ha nästa dejt hos henne, suck. Då lär det bli knull igen och så är du tillbaka på ruta noll. Det är ju där du måste säga ifrån och säga att ni ska ses ute igen, eller så. Göra andra aktiviteter än "vara hemma hos varann". Ibland får jag känslan av att du bara står i några såna där stringkalsonger och spänner upp din Calvin Klein kropp och sen undrar du varför brudar bara vill ses hemma eller hos henne. Kan du inte sätta upp någon typ av individuell spelplan som du följer slaviskt. Tex har du bilder som doftar sex, plocka bort dessa. Sen att du bestämmer att du inte knullar bruden för ens typ 4-5gången ni ses. Om hon inte vill ses för du inte vill knulla, då kan vi iaf säga som så att du har något i din personlighet som är ett stort problem, eller som jag beskrev du lockar bara till dig sexbrudar, pga hur du framställer dig själv i appen. Du måste styra upp träff någon annanstans.

Om du gör detta rätt (utifrån min erfarenhet av att fånga tjejer som jag inte knullade, men lik fan var dom dökära i mig för det.) Så kommer dom att höra av sig mer och mer mellan era dejter, då anser jag att du semi-lyckats, och kan högst troligt börja knulla. Detta var tjejer som jag tänkt ha som Wingwomens, men det blev aldrig så. Då dom förstås blev kära i mig istället.
Citera
2018-12-07, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Läste att ni skulle ha nästa dejt hos henne, suck. Då lär det bli knull igen och så är du tillbaka på ruta noll. Det är ju där du måste säga ifrån och säga att ni ska ses ute igen, eller så. Göra andra aktiviteter än "vara hemma hos varann". Ibland får jag känslan av att du bara står i några såna där stringkalsonger och spänner upp din Calvin Klein kropp och sen undrar du varför brudar bara vill ses hemma eller hos henne. Kan du inte sätta upp någon typ av individuell spelplan som du följer slaviskt. Tex har du bilder som doftar sex, plocka bort dessa. Sen att du bestämmer att du inte knullar bruden för ens typ 4-5gången ni ses. Om hon inte vill ses för du inte vill knulla, då kan vi iaf säga som så att du har något i din personlighet som är ett stort problem, eller som jag beskrev du lockar bara till dig sexbrudar, pga hur du framställer dig själv i appen. Du måste styra upp träff någon annanstans.

Om du gör detta rätt (utifrån min erfarenhet av att fånga tjejer som jag inte knullade, men lik fan var dom dökära i mig för det.) Så kommer dom att höra av sig mer och mer mellan era dejter, då anser jag att du semi-lyckats, och kan högst troligt börja knulla. Detta var tjejer som jag tänkt ha som Wingwomens, men det blev aldrig så. Då dom förstås blev kära i mig istället.

Det är väldigt annorlunda med den här tjejen på många sätt. Totalt okomplicerad och transparent. Än så länge i alla fall. Men ja, nog borde jag undvika sex även på nästa dejt, det har du nog rätt i. Förmodligen behövs det inte, men för att vara på den säkra sidan liksom. Kanske är det så att den romantiska sidan inte riktigt väcks till liv hos dem om allt går för fort fram.

Dejten kommer ske hemma hos henne imorgon, men vi får se vad som händer. Jag ska försöka hålla mig ifrån sex men med de logistiska bitarna på plats kan det vara svårt att lyckas utifrån mina erfarenheter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in