Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-04, 22:37
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unoerro
Är det någon som har en aning om hur man får den här skitappen att fungera som den ska?? Vilken buggig jäkla härva, jag har tinder guld och kan där med se att jag har 8 likes atm men ingen av dom kommer upp när jag faktiskt går in och kollar vilka personerna är, då står det bara noll, uppdaterar jag så står det 8 i 1 sekund och sen står det 0 igen. Jag är även helt säker på att jag har matchat med 3 personer minst som inte kommer upp och nu så betvivlar jag att jag ens får mina meddelanden som jag ska. Börjar bli riktigt less på det här skitet, vad betalar jag för liksom. Har folk tips på några vettiga alternativ till tinder?
Du måste svepa mer (detta innebär inte att du nödvändigtvis ska svepa mer till höger utan svepa igenom mer folk) för att dyka upp i folks kortlekar och rendera matchingar där hon skapar matchningen, eftersom efter ett tag i samma område visas du inte först för andra pga snedfördelad könsfördelning och killars desperation att högersvepa allt.
Citera
2018-09-04, 22:50
Medlem
Unoerros avatar
Testade att ta bort appen, starta om telefonen och installera igen och det funkade fan ta mig, winning.
Citera
2018-09-04, 22:51
Medlem
Unoerros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Du måste svepa mer (detta innebär inte att du nödvändigtvis ska svepa mer till höger utan svepa igenom mer folk) för att dyka upp i folks kortlekar och rendera matchingar där hon skapar matchningen, eftersom efter ett tag i samma område visas du inte först för andra pga snedfördelad könsfördelning och killars desperation att högersvepa allt.

Alla antar alltid att folk inbillar sig att dom fått likes och grejer, jag kunde se att jag hade likes som sagt men dom visades inte, och jag hade fått aviseringar. Men tack för tipsen.
Citera
2018-09-05, 01:23
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC
Har inte läst eran tidigare diskussion men det intressanta är väl ändå hur pass många av unga singlar som använder tinder?

7% av befolkningen säger ju egentligen ingenting när det är rätt självklart att äldre, medelsvenssons med barn och familj osv. inte är på appen. Men att den är otroligt populär bland unga råder det ju inget tvivel om. Tittar man i t.ex. AppStore så brukar den ligga långt uppe.

"Hela 19 procent, alltså var femte svensk, i åldersgruppen 15 till 34 år har någon gång använt dejtingappen Tinder"

https://www.svt.se/nyheter/vetenskap/dejting-appar-tar-over-bland-unga

Vi sammanfattar: 19% är mer än 7% men 81 % är väldigt mycket mer än 19%
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2018-09-05 kl. 01:26.
Citera
2018-09-05, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unoerro
Är det någon som har en aning om hur man får den här skitappen att fungera som den ska?? Vilken buggig jäkla härva, jag har tinder guld och kan där med se att jag har 8 likes atm men ingen av dom kommer upp när jag faktiskt går in och kollar vilka personerna är, då står det bara noll, uppdaterar jag så står det 8 i 1 sekund och sen står det 0 igen. Jag är även helt säker på att jag har matchat med 3 personer minst som inte kommer upp och nu så betvivlar jag att jag ens får mina meddelanden som jag ska. Börjar bli riktigt less på det här skitet, vad betalar jag för liksom. Har folk tips på några vettiga alternativ till tinder?

Brudarna har nog tagit bort dig, det var fel swipes. Vill inte vara taskig men högst troligt är det så, då dyker det upp like antagligen och du har fått notifications, hänt mig också. Även om det nuförtiden aldrig sker så hände det förut iaf.
Fixa bättre bilder, låter tragiskt att du har gold och inga likes, bättre bilder behövs.
Citera
2018-09-05, 18:21
Medlem
Om man fick meddelanden och sen togs bort innan man fick möjlighet att svara, finns det chans att se meddelandena i efterhand? (eftersom konversationen försvunnit från appen)
Citera
2018-09-05, 20:04
Medlem
De snyggaste tjejerna är inte på tinder, detta är ett faktum. Ni som jagar där får tredjesortingen som med största sannolikheten har psykiska problem
Citera
2018-09-05, 20:28
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EraMammor
De snyggaste tjejerna är inte på tinder, detta är ett faktum. Ni som jagar där får tredjesortingen som med största sannolikheten har psykiska problem

Om de snyggaste är promilletoppen, så absolut. Annars har du bara ett svagt flöde... vad det beror på tål att tänkas på.
Citera
2018-09-05, 22:01
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squ33k
Om man fick meddelanden och sen togs bort innan man fick möjlighet att svara, finns det chans att se meddelandena i efterhand? (eftersom konversationen försvunnit från appen)
Prova att begära ut datan från tinder. Sök ”request data tinder” på Facebook. Du får en länk med all info om dig och vilka meddelande du har. Det KAN fungera att se meddelandet på så vis.

Äntligen är mitt konto öppnat igen!! Drog en lögn för tinder-supporten. 10 tjejer som jag matchat med nu.
Citera
2018-09-05, 22:27
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Prova att begära ut datan från tinder. Sök ”request data tinder” på Facebook. Du får en länk med all info om dig och vilka meddelande du har. Det KAN fungera att se meddelandet på så vis.

Äntligen är mitt konto öppnat igen!! Drog en lögn för tinder-supporten. 10 tjejer som jag matchat med nu.

Guldstjärna på den haha

Gör nu som Brottinator och bara kör. Det är attraktivt när en man bara ska få fram vad han vill ha sagt. Luta sig över bordet typ irl….även om det är via nätet kan man se intensiteten i det någon skriver.

Man får en känsla av killens vibe...
Citera
2018-09-05, 22:30
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash

Måste man ha facebök och skit för tinder, men va fan!
Citera
2018-09-05, 22:38
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdjooooglE
Måste man ha facebök och skit för tinder, men va fan!
Ja det måste man ha. Men såg nu att jag skrev fel. Menade att man skulle söka på Google!
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Guldstjärna på den haha

Gör nu som Brottinator och bara kör. Det är attraktivt när en man bara ska få fram vad han vill ha sagt. Luta sig över bordet typ irl….även om det är via nätet kan man se intensiteten i det någon skriver.

Man får en känsla av killens vibe...
Hahaha ja tinder ville att jag skulle verifiera mitt konto med mitt mobilnummer som är spärrat hos dom. Så skrev en liten lögn att jag aldrig får sms från tinder 😈 Dom köpte det rakt av och släppte in mig. Nu ska det knullas!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in