Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-06-09, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Jag kom att tänka på en sak. Ni har nämnt en syrisk jurist här i tråden. Börjar hennes namn möjligtvis på D?

Den syrie jag nämnde är dansare och hennes namn börjar inte på D. Ser ut att bli träff med henne på tisdag
Citera
2018-06-09, 22:21
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Men för att bidra med nåt:
Det är bara snack, kommer en tillräckligt snygg person så viker dom ner sig såklart.

Precis. Jag har legat med fem kvinnor från Tinder, varenda en hade uttryckt klart att de sökte "seriöst och inte ligga" men de hade inte svårt att sära på benen första dejten. Och att höra av sig efteråt sket de i.
Citera
2018-06-09, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
Precis. Jag har legat med fem kvinnor från Tinder, varenda en hade uttryckt klart att de sökte "seriöst och inte ligga" men de hade inte svårt att sära på benen första dejten. Och att höra av sig efteråt sket de i.

Du har knullat ryskor va? De är lätta som fan. De knullar allt och alla. Bara bjud på maten och dricka och var bestämd att du bestämmer så... Gäller juggebrudar och polskor också.
Citera
2018-06-10, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blk
Den syrie jag nämnde är dansare och hennes namn börjar inte på D. Ser ut att bli träff med henne på tisdag

fyfan ta henne REJÄLT! och sen när du kommre i ansiktet säger du "KROPPSKAKOR!"
:P
Citera
2018-06-10, 00:51
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Hur är det med prostitution på Tinder? Har ni märkt av något? Hur i så fall?

Har sett en del misstänkta fall, men inget jag kan bekräfta.
Klart där är. Finns ju prostituerade och camgirls som skickar vänförfrågningar på gulliga facebook t o m.
Citera
2018-06-10, 02:26
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Du har knullat ryskor va?

Inte från Tinder nej.
Citera
2018-06-10, 12:12
Medlem
precixs avatar
Hur viktigt är ens namn på Tinder? Har ett invandrarnamn. Brukar få höra att det är fint väldigt ofta men kanske skrämmer jag bort tjejer?
Citera
2018-06-10, 12:44
Medlem
Haha, fan vilken personlighetsstörd flockmänniska jag just undslapp!

Såg på hennes Instagram att hennes sociala väsen var starkare än hennes intellektuella sådana då hon omfamnade den grundlösa femiteistiska hypotesen. Var lite sugen på att sluta svara men ville ge henne ”the benefit of a doubt” och tänka att Hon kanske kunde vara ödmjuk i frågan.

Fick frågan: ”var står du politiskt, hejar du på rött eller blått?” av henne imorse.

Gav som svar att jag är spretig. Fördelningspolitiskt vänster men finner deras kulturella problemanalyser snudd på religiösa. Sa att jag tror hon och jag står långt ifrån varann – vilket kan vara en fördel, förutsatt att prestigelöshet och intellektuell nyfikenhet finns där från bägge parter.

Två minuter senare var hon borta från min matchlista.

Riktigt läskiga, såna människor. Och livsfarliga under särskilda omständigheter.
Citera
2018-06-10, 12:59
Medlem
Detta eviga jävla feminist-tjat. Inte nog med att många tjejer snöat in på det, nu ägnar flera av grabbarna sin fritid med att debattera detta elände med dem. Ofattbart.

Ni göder ju dem för fan. Skit i dem istället eller ta dem inte på sånt stort allvar.

Jag hade slutat chatta eller prata direkt om en tjej hade börjat babbla om den skiten. En normal tjej kanske kan nämna det eller småkika om läget (jag har iofs aldrig varit med om det), men om de ska göra det till en stor grej eller försöka markera hur viktigt det är så är det tack och hej.
Citera
2018-06-10, 13:32
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Detta eviga jävla feminist-tjat. Inte nog med att många tjejer snöat in på det, nu ägnar flera av grabbarna sin fritid med att debattera detta elände med dem. Ofattbart.

Ni göder ju dem för fan. Skit i dem istället eller ta dem inte på sånt stort allvar.

Jag hade slutat chatta eller prata direkt om en tjej hade börjat babbla om den skiten. En normal tjej kanske kan nämna det eller småkika om läget (jag har iofs aldrig varit med om det), men om de ska göra det till en stor grej eller försöka markera hur viktigt det är så är det tack och hej.

Snygga feminister är dock överrepresenterade som gudinnor i sängen. Just saying.
Citera
2018-06-10, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Snygga feminister är dock överrepresenterade som gudinnor i sängen. Just saying.
Överrepresenterade?

Finns tjejer med borderline som är ljuvliga att knulla. Men vad hjälper det mig?

Kör ni på med dem men ni verkar ju störa er så ruskigt på det men det nämns nästan kring varje dejt. Ofta iaf, för ofta, men kör på.
Senast redigerad av xtroverto 2018-06-10 kl. 13:39.
Citera
2018-06-10, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av precix
Hur viktigt är ens namn på Tinder? Har ett invandrarnamn. Brukar få höra att det är fint väldigt ofta men kanske skrämmer jag bort tjejer?
Om du nu skulle skrämma bort en tjej, som inte hade blivit skrämd om du hade ett vanligt svenskt namn, skulle du velat haffat henne med att maskera ditt namn när du vet hur hon är funtad?

På samma sätt som jag tror vissa kanske gillar namnet (lite skillnad på Valentino och Achmed, tyvärr, men du fattar), så är det även de som inte diggar det.

Sedan ser man väl på din bild att du ser ut som du heter, om man säger så?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in