Citat:
Ursprungligen postat av
Fomalhaut
Jag förstår inte varför ni spiller så mycket energi på att hoppa på varandra i den här tråden, förresten. Vi borde stötta varann istället –
Tycker redan det är en ganska bra samling män här, folk är hjälpande. Det slängs ut funderingar, tips och folk skänker värde. Ibland kan man väl ha olika uppfattningar i sak (är ju ett diskussionsforum trots allt), som jag och burkm4t hade tidigare här men det är ju inga direkta elakheter.
Enda gångerna då trådarna blir låg nivå är väl när halvmongon plötsligt störtar in i tråden och uttalar sig tvärsäkert om grejer de inte har någon vidare koll på själva, inte är sakliga och är otrevliga i tonen. Sånt uppskattas inte här.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fomalhaut
Tinder är som bekant ett rätt tufft spel för killar.
Nej, nu är det män här. Sådana behöver inte gråta över varandras axlar över någon jättedum tindertjej och hålla varandra i händerna och sjunga Kumbaya.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fomalhaut
Jag mår faktiskt rejält dåligt över det här. Är en känslig person och att det här kunde gå fel efter den sanslösa första dejten känns helt surrealistiskt. Ännu en gång snubblar jag på mållinjen. Händer mig så otroligt ofta, och det bryter verkligen ner mig;
Hah. Du tar kvinnor alltför seriöst.
Välkommen till verkligheten där kvinnors natur inte stämmer överens med den du fått lära dig av samhället. En tuff framtid med många besvikelser väntar dig ifall du blir så pass nedstämd över att en svensk brud från Tinder, som sticker ut och träffar dig efter att bara utbytt några textmeddelanden, inte visade sig vara något flickvänsmaterial. Vem hade kunnat tro?
Kvinnor är inga änglar, långt ifrån. Majoriteten svenska kvinnor och tinderbrudar eller ens majoriteten kvinnor i världen är faktiskt ingenting att ha mer än för en kväll.
Ändra din inställning och se positivt på det hela istället. Gå in med förväntan om att alla kvinnor är lösaktiga och kåta varelser som bara behöver din kuk istället, så kan du bli positivt överraskad ifall du nu väl har turen att faktiskt träffa någon som är värd att inleda någonting seriöst med.