Citat:
Ursprungligen postat av
HenrikN96
Som du märker, om du haft en hjärna dvs, så hade du förstått att jag snackade om tjejer och kvinnor generellt.
Har aldrig nämnt tinder tjejer, men ja absolut självklart så vill de ha mest uppmärksamhet, och ibland ligga kanske.
De andra 99,9% kvinnor som inte har tinder, menar jag att de vill mest ha förhållande, där har vi en skillnad mellan män och kvinnor.
Hah, allvarligt talat. Vad det var tjuriga snubbar här i tråden med PMS som hela tiden hetsar upp sig över ingenting?
Sånt här autistiskt bitchboy-beteende när folk bemöter dig vänligt kanske funkar bra för dig framför ett tangentbord i nån jävla incel-koja hemma hos morsan, men du kommer tvingas vara trevligare i verkliga livet ifall du inte ska få ditt fejs sönderstampat. Skärp dig.
Sen citerade du någon som diskuterade Tinder i en tråd om Tinder, och du ska nu plötsligt snacka om kvinnor generellt...
Jag håller det då för en illusion att 99,9% av kvinnor som inte har Tinder skulle söka efter förhållanden här i Sverige. Finns ju gott om krogar, Instagram och andra liggappar och sajter där kvinnor enkelt kan ordna bekräftelse och ligg utan Tinder eller alla tjejer som redan har kks inom bekantskapskretsen.
Du kan ju inbilla dig att din crush som sitter inne på stadsbiblioteket med en gammal oldschool Nokia 3210 (utan Tinder) är en oskyldig flicka som söker efter förhållande, men det finns absolut ingenting som säger att en sån brud inte är ute på hipsterbarer och får kuk under helgerna.