Citat:
Ursprungligen postat av
NiveaBodylotion
Så varför blev det inget ligg utav någon av chanserna?
För att jag var rent ut sagt en jävla idiot.
2016 var mitt guldår rent ut sagt. Tjejer i bussen verkligen dog för mig när jag gick in där som vältränad, solbränd och fin frissa.
En tjej blev jävligt nervös och tittade flera gånger på mig. Ångrar som FAN att jag inte bara gick fram till henne och tog hennes nummer.
En annan gång jobbade jag på en restaurang som bartender på någon kvarterskrog där det vanligtvis bara kom äldre alkoholister. Nu kom det två killar och två unga tjejer som satte sig på uteserveringen. Kommer ihåg det såväl. 3 juli 2016 och Island mötte England eller Frankrike i EM. Otroligt glada och tillmötesgående tjejer som verkligen ville veta mer om mig. På slutet vill ena tjejen, som var otroligt kåt den kvällen, att jag skulle följa med henne. Vid senare efterforskning fick jag fram att hon bor själv några hundra meter bort från restaurangen. Sa bara "nej måste hem tyvärr".
Sen på insparken till högskolan den 24 augusti så var jag på hemmafest med min "grupp". Strular med en tjej (min första och enda kyss hittils). Hon var otroligt tillmötesgående och jag föreslog att vi skulle dra hem till mig (mina föräldrar var på semester).
Hon sa att hon behövde jobba imorgon men jag insåg nu i efterhand att jag utan tvekan kunde ha fått hem henne. Hon var kåt och hade inget emot att jag hade armen runt henne och kysste henne. Hon började nästan ta tag i min kuk. Jag hade även bilen parkerad och kunde skjutsa henne till jobbet på morgonen men dum som jag var gick jag istället med andra i gruppen, till klubben där jag istället stod i kö i en timme och kom inte in. Fyfan vad dum jag var, samtidigt som bruden tog tunnelbanan hem...
Sen när högskolan började så var det en otroligt fin tjej som var på och verkligen var intresserad av mig i flera månader. Gjorde tabben att jag ignorerade henne hela tiden. Krossade även hennes känslor när jag bara gick förbi henne och höll upp dörren utan att säga något. Det var inte min mening att dissa henne där. Vi hade aldrig pratat alls och jag kände att det bara skulle bli awkward om jag sa något.
Addade henne en månad efter incidenten på facebook och hon varken accepterade eller tog bort mig. Helgen efter på föreläsningen ser jag att hon är fullständigt likgiltig men sneglar bak mot mig.
Nu är vi i år 2 och hon har helt tappat känslor.
Detta har fått mig att tappa all jävla sug efter livet. Har blivit otroligt deprimerad över dessa missade öppet mål att jag tänkt att fler chanser inte kommer. Har så otroligt låg självkänsla att inga brudar blir intresserade längre. 2017 har varit ett riktigt mörkt jävla år. Ond spiral neråt. Nu för två veckor sedan började jag sluta träna hårt och jag har börjat tappa muskelmassa.
Vet inte vad jag ska göra nu. Har tänkt i ett års tid varje dag "jag är oskuld, jag är oskuld".
Får inga fler chanser tyvärr med brudar. Har accepterat mitt öde.
Hade jag fått mina ligg (öppet mål) så hade jag haft värsta positiva inställningen till livet.