2014-07-02, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av listopad
Haha! JA! Tänkte inte på det, men en bild på dig själv skulle ju bara vara helt underbart. Iställer för att söka efter "hunkar" på Google eller motsvarande, lägger du in en bild på dig själv.

Skriv "Tjena sötnos, läget? " och invänta resultat. Haha!
Detta måste du göra! alla som läser detta hade nog uppskattat om du även lägger ut konversationen mellan er också.
Citera
2014-07-02, 03:53
Medlem
VlnteJoBaRokaHaschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zelogath
Eller så skapar du ett konto med en bild på dig själv och börjar skriva till henne.
Är det, som vissa tror, fejk så reagerar personen inte på att det är du.
Är det dock hon som ligger bakom kontot så kan det vara en lite svart-humoristisk start på den konversationen som alternativ ett erbjuder.
Vilket för övrigt vore mer eller mindre handlingen i "Escape". Om du skickar henne ett meddelande är det första du ska ta reda på hur hon ställer sig till pina coladas och att bli regnad på.
Citera
2014-07-02, 04:32
Bannlyst
gör en andvändare och bestäm träff, skriv att ni måste ha masker på er och ligga med varann, när du är klar sliter du av dej masken och vrålar "SUPRISE DITT JÄVLA LUDER!" sen kör du ut henne, hon lär knappast kunna slingra sig ur dom bevisen
Citera
2014-07-02, 04:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F430
Har varit tillsammans i 2 år snart
Nej bilderna va nya, känner igen en del av dem, max 3 månader gammalt.. Påloggning va senast igår..

Man kan väl inte se senaste aktivitet vad jag vet..
Men om bilderna är nya så..
Citera
2014-07-02, 04:54
Medlem
BatmanLigists avatar
Jag tror, som tidigare nämnts i tråden, att hon bara vill kolla sitt marknadsvärde. Ett sätt att få bekräftelse. Jag har många kompisar som har Badoo trots att de har pojkvän. Dock så har de inställt på att träffa nya vänner. De svarar knappt på folk som skriver till dem, de sitter bara och poängsätter snubbar och väntar på att själva bli bedömda.
Citera
2014-07-02, 09:34
Medlem
Prata med henne?

Det bästa man kan göra, men tydligen det svåraste om man läser alla FB trådar
Citera
2014-07-02, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henkis1
Prata med henne?

Du får ha i åtanke att vissa som skapar dessa trådar knappt blivit torra bakom öronen.
Citera
2014-07-02, 10:06
Medlem
jaybones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkis1
Prata med henne?

Haha ja det är tydligen ett långsökt alternativ. Bättre att gömma sig hos en kompis och kanske skapa ett fake-konto..

Kanske därför hon sitter där och vill ha en 30-45 åring. De är ju vuxna män, tänker hon nog.
Citera
2014-07-02, 10:27
Medlem
1KGs avatar
För att se om det är ett "äkta" konto, så kan du se om profilen är verifierad. Dvs att den är kopplad till hennes Facebook konto.
Citera
2014-07-02, 10:32
Medlem
Jigsaw74s avatar
Jag tror hon gör det som en spännande grej....testar vad hon kan få för respons av andra män helt enkelt. Tror inte hon gått så långt som att träffa eller varit otrogen med någon. Men hon behöver få veta att du vet om hennes profil där o att du inte tycker det är okej.
Citera
2014-07-02, 14:38
Medlem
I regel så vill tjejer vara med äldre killar och killar vara med yngre. Jag tror ABSOLUT att åldern har en inverkan här. Jag tror att hon som sagt känner att hon börjar närma sig 30. Och hon vill ha barn och liv och framtid. Sen tänker hon på dig och att du är 21. Du kanske inte vill ha barn och serious shit än. Hon tänker kanske att du behöver "leka" av dig eller bara vara ung och ha kul. Och då börjar hon tvivla på eran framtid.

Vet inte hur länge ni har varit ihop men ifall det "nykära" har lagt sig så är nog detta en bidragande faktor till att hon söker nytt. Vet inte hur det är men absolut kan hon fortfarande älska dig. Men att hon känner att du är ett sådant osäkert kort och att hon måste ha någon som är äldre. Hur gärna hon än vill vara med dig så går det inte (om hon nu vill vara med dig).

Jag tror att hon är på badoo för att hon vill träffa någon ny och bygga upp ett nytt förhållande. Tjejer ÄR medvetet otrogna, killar är otrogna för kåthetens skull. Så det jag tror hon gör nu är att försöka hitta någon annan under tiden samtidigt som hon ändå vill spendera tid med dig och ha sex. Och sen när hon hittar mannen hon vill leva och bo med så kommer hon en dag helt plötsligt göra slut. Och hon kommer kapa bandet bara sådär utan några förklaringar eller något prat.

Tjejer bygger upp nya relationer uinder tiden dom redan har en för dom vill inte vara ensamma och dom vill inte förlora sitt säkra kort.

Jag tror att det jag beskrivit är just det som händer just nu. Jag hoppas självklart att jag har fel men jag tror inte det. Visst tjejer söker uppmärksamhet, men jag tycker att erat fall är ganska så solklart.

Så som jag ser det så har du 2 val.
1, fortsätt vara med henne och försöka få ut så mycket du kan innan det tar slut.
2, ta bort förhållande statusen på facebooken och säg inget till henne. Vänta på att hon hör av sig och sen kommer du hem någon gång helt random och så får du se hur hon agerar. På så sätt BEVISAR du för tjejen att du inte är för givet. Då inser hon att hon har förlorat något hon inte vill förlora. "I believe you dont know what you got until you say goodbye". Du måste vara så hård att du gör det. Få henne att INSE att det är slut. Sen om hon bevisar att hon verkligen vill ha dig då kan du börja prata om badoo och sen kanske ta tillbaka henne.

Det ser jag som det enda rätta och bästa sättet att göra för om du inte gör det kommer du ALDRIG få henne att förstå ditt värde.
Citera
2014-07-02, 15:30
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaybone
Haha ja det är tydligen ett långsökt alternativ. Bättre att gömma sig hos en kompis och kanske skapa ett fake-konto..

Kanske därför hon sitter där och vill ha en 30-45 åring. De är ju vuxna män, tänker hon nog.

TS är nog tjejen i sammanhanget och flickvännen killen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in