Citat:
Ursprungligen postat av
Zelogath
Eller så skapar du ett konto med en bild på dig själv och börjar skriva till henne.
Är det, som vissa tror, fejk så reagerar personen inte på att det är du.
Är det dock hon som ligger bakom kontot så kan det vara en lite svart-humoristisk start på den konversationen som alternativ ett erbjuder.
Haha! JA! Tänkte inte på det, men en bild på dig själv skulle ju bara vara helt underbart. Iställer för att söka efter "hunkar" på Google eller motsvarande, lägger du in en bild på dig själv.
Skriv "Tjena sötnos, läget?

" och invänta resultat. Haha!