2014-07-02, 00:19
Medlem
Är det nåt mer än bilderna som gör så man vet att det är hon? Har vänner vars bilder blivit stulna till diverse sådana sidor. Hursomhelst så löser man inget av att sticka utan att ha sagt vad det handlar om.
Citera
2014-07-02, 00:22
Medlem
TheGamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Ibland har man ju sett folk som har ett förhållande som enbart söker nya vänner på happypancake, badoo osv. Men jag själv hade nog anat det värsta om jag såg min flickvän på en dejtingsida

På badoo kan du ställa in om du söker vänner, dejt eller endast vill chatta, TS tjej hade ställt in att hon ville dejta.
Citera
2014-07-02, 00:22
Bannlyst
Äsch, hon fiskar väl lite uppmärksamhet bara. Boostar sitt ego när det behövs.
Citera
2014-07-02, 00:31
Medlem
Kolla victoria milan också.
Citera
2014-07-02, 00:36
Medlem
knokkelmanns avatar
Antingen så kollar hon väl bara sitt marknadsvärde eller så är hon ute efter lite ny action.
Konfrontera henne och fråga vad som försiggår! Nekar hon kan du ju hjälpa henne att anmäla profilen (vägrar hon det så ljuger hon ju garanterat och bör därför dumpas). Hon kanske däremot bara använder det för att driva med folk, men skulle i sådana fall kunna visa några konversationer för att lugna dina nerver.

Ärligt talat, är hon så dum att hon börjar hänga på badoo för att ragga och inte tror att någon av dina polare kommer upptäcka henne är hon ju ändå inget att ha...
Citera
2014-07-02, 01:09
Medlem
Egon.Krenzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F430
[...]hittat min flickvän på badoo[...]hon har 7 bilder på sig själv också, och "vill dejta män 30-45 år"[....]
Du har tidigare uttryckt oro över att hon skulle vara för gammal för dig och tvivlat på om förhållandet skulle fungera och nu sitter hon där och söker män som är upp till 26 år äldre än dig
Citat:
Ursprungligen postat av F430
[...]Hon är, 7 år äldre än mig, jag är 21 hon är 28.
Va fan vill en så gammal tjej mig ? hon visste att jag va 21 när hon gav mig numret, men jag hade då inte en aning om att hon va 28, det upptäckte jag senare.
Har som sagt snackat lite hit o dit, och hon vill ha "något seriöst" och "barn"
öö, ja jag börjar få second thoughts har, visst jag vill väl också ha familj och ungar osv, men fan inte nu, kanske om sådär 5 år ?
FB, är det ens värt att satsa på henne ? nej jag är inte någon kulla och dumpa typ..
Någon här mer erfarenhet av förhållande med mycket äldre brud ?
Citera
2014-07-02, 01:16
Medlem
--locco--s avatar
Horan är garanterat otrogen.Bara att konfrontera henne och sen dumpa ludret.
Citera
2014-07-02, 01:22
Medlem
goda nyheterna är att det är långt ifrån någon garanti att hon är otrogen. tråkiga nyheterna är att hon nästan garanterat leter efter någon att vara otrogen med.
testa att vara lite mer manlig nästa gång för din omanlighet stinker ända hit.
Citera
2014-07-02, 01:25
Medlem
Isnatts avatar
20% av profilerna är nog fake och killar som har dom. Nån kan ju tagit hennes bilder.
Badoo-appen visar väl vem som är närmast så testa att själv skaffa ett fejkkonto så kan ni ligga där i soffan och chatta med varandra utan att hon vet

Jag har sett massor av profiler på tjejer som är upptagna och bara söker vänner men bilderna är otroligt vågade och riktiga urringningar tagna framför spegeln eller i badrummet. Varför lägger man upp såna bilder om man bara söker vänner? Tjejer älskar uppmärksamhet.
Citera
2014-07-02, 01:57
Medlem
Nu tar jag mig friheten att säga va ja tycker de låter som. Och jag tycker som de flesta andra i tråden , nämligen att det låter jävligt skumt att hon har ett badookonto där förmodligen hon dessutom har ställt in så att det det står att hon vill dejta. Om det är hon så är hon en jävla låg människa.

Sen att tjejer vill ha uppmärksamhet så det står dem över öronen och att många av dem har nästan omättliga bekräftelsebehov är ju ingen nyhet , det ser man på hur många av dem står och hur dom klär sig osv. Det inns säkert nån som tycker att ja drar alla över en kam , det kanske jag gör , men med ett tränat öga så ser man sånt direkt.
Citera
2014-07-02, 02:39
Medlem
Zelogaths avatar
Vissa säger att du ska göra ett fejk-konto och kontakta henne, vissa menar att det kanske inte är hon eller att hon bara driver/vill ha uppmärksamhet.

I och med att du har undvikit henne idag så är det ganska dödfött att skapa ett konto och börja ragga på henne inatt/imorgon.

Jag ser två alternativ;

Antingen så tar du ett snack med henne imorgon.
Förklara allting allt från att din kompis kontaktade dig och framåt.
Bedöm sedan huruvida hon reagerar på ett bra eller dåligt sätt för ett fortsatt förhållande.

Eller så skapar du ett konto med en bild på dig själv och börjar skriva till henne.
Är det, som vissa tror, fejk så reagerar personen inte på att det är du.
Är det dock hon som ligger bakom kontot så kan det vara en lite svart-humoristisk start på den konversationen som alternativ ett erbjuder.
Citera
2014-07-02, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zelogath

Eller så skapar du ett konto med en bild på dig själv och börjar skriva till henne.
Är det, som vissa tror, fejk så reagerar personen inte på att det är du.
Är det dock hon som ligger bakom kontot så kan det vara en lite svart-humoristisk start på den konversationen som alternativ ett erbjuder.

Haha! JA! Tänkte inte på det, men en bild på dig själv skulle ju bara vara helt underbart. Iställer för att söka efter "hunkar" på Google eller motsvarande, lägger du in en bild på dig själv.

Skriv "Tjena sötnos, läget? " och invänta resultat. Haha!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in