Hej FB, lånar en kompis konto, sitter hos honom nu.
Jo polaren ringde mig o sa att han hade hittat min flickvän på badoo, visst..sa jag
Men kollade själv och ja det va hon, hon har 7 bilder på sig själv också, och "vill dejta män 30-45 år"
Blev helt chockad, orkade inte gå hem efter jobbet till vår delade lägenhet, drog till polaren.
Nu smsar och ringer det som fan, hon har t.om. Fått mina föräldrar oroliga..
Jag vill inte prata med henne, inte nu.
Om hon verkligen har varit otrogen, ja då vet jag inte vad jag tar mig till..

Det känns så himla främmande, vi har ett stabilt förhållande enligt mig.
Ja FB va gör man? Kan ju inte gömma mig i all evighet..