2014-07-01, 23:45
Medlem
Hej FB, lånar en kompis konto, sitter hos honom nu.
Jo polaren ringde mig o sa att han hade hittat min flickvän på badoo, visst..sa jag
Men kollade själv och ja det va hon, hon har 7 bilder på sig själv också, och "vill dejta män 30-45 år"
Blev helt chockad, orkade inte gå hem efter jobbet till vår delade lägenhet, drog till polaren.
Nu smsar och ringer det som fan, hon har t.om. Fått mina föräldrar oroliga..
Jag vill inte prata med henne, inte nu.
Om hon verkligen har varit otrogen, ja då vet jag inte vad jag tar mig till..
Det känns så himla främmande, vi har ett stabilt förhållande enligt mig.
Ja FB va gör man? Kan ju inte gömma mig i all evighet..
Citera
2014-07-01, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F430
Hej FB, lånar en kompis konto, sitter hos honom nu.
Jo polaren ringde mig o sa att han hade hittat min flickvän på badoo, visst..sa jag
Men kollade själv och ja det va hon, hon har 7 bilder på sig själv också, och "vill dejta män 30-45 år"
Blev helt chockad, orkade inte gå hem efter jobbet till vår delade lägenhet, drog till polaren.
Nu smsar och ringer det som fan, hon har t.om. Fått mina föräldrar oroliga..
Jag vill inte prata med henne, inte nu.
Om hon verkligen har varit otrogen, ja då vet jag inte vad jag tar mig till..
Det känns så himla främmande, vi har ett stabilt förhållande enligt mig.
Ja FB va gör man? Kan ju inte gömma mig i all evighet..

Låna din kompis Badookonto och mejla henne!
Frågorna kan du fundera ut själv.
Citera
2014-07-01, 23:49
Medlem
Benderss avatar
Fy fan vad lågt av henne,låt henne och dina föräldrar och ALLA andra veta vad det är för sliddjur !

Sedan skickar du henne åt h*lvete
Citera
2014-07-01, 23:50
Medlem
Finns det ingen sån "senaste aktivitet" när man klickar på folk där? Så du kan ta reda på om hon brukar logga in där eller om hon bara har ett konto där sen tidigare? Hur länge har ni varit tillsammans?
Citera
2014-07-01, 23:51
Medlem
TheGamers avatar
Fruntimmer, de är som kor, tror alltid gräset är grönare på andra sidan staketet och nu har du fått uppleva det i praktiken. Ta upp det med henne, men vänta dig dock inte mycket mer än ursäkter eller hon försöker bortförklara det, men det är då du ska vara på henne, visa att du är en man som inte tar sådant beteende, då lär hon efter ett tag komma krypande på knän ( bildligt talat ) och berätta saker man kanske inte vill höra.

Hon låter i alla fall inte som en bra tjej och i ditt fall skulle jag dumpa ganska omgående om ovan beteende händer ( vilket är en ganska hög procent ). Om hon kommer ut ärligt, rakt på sak och visar sig förstå att hon gjort fel och ni kan komma fram till något gemensamt, som att hon tar bort allting och är beredd att jobba tillbaka tilliten så kanske det finns en chans för er.
Citera
2014-07-01, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Derper
Finns det ingen sån "senaste aktivitet" när man klickar på folk där? Så du kan ta reda på om hon brukar logga in där eller om hon bara har ett konto där sen tidigare? Hur länge har ni varit tillsammans?
Har varit tillsammans i 2 år snart
Nej bilderna va nya, känner igen en del av dem, max 3 månader gammalt.. Påloggning va senast igår..
Citera
2014-07-01, 23:54
Medlem
Se till så att det verkligen är hon också, så att ingen har skapat ett fakekonto med henne. Nu kanske ni undrar varför någon skulle göra så, men vad som helst kan hända. Det skulle kunna vara någon som vill förstöra förhållandet eller vad som helst. Fastän osannolikt.
Citera
2014-07-01, 23:58
Medlem
joddla35s avatar
Anta inte massa saker nu. Flesta sliddjur är bekräftelsekåta och det kan bara vara oskyldigt från hennes del. Säger inte att det är ett accepterat beteende när man är i ett förhållande men gör inte en höna utav en fjäder. Borde räcka med att snacka med henne och förklara vad man tycker!
Citera
2014-07-01, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F430
Har varit tillsammans i 2 år snart
Nej bilderna va nya, känner igen en del av dem, max 3 månader gammalt.. Påloggning va senast igår..

Ja då är det väl bara att konfrontera henne med varför hon sitter där och söker. Det är hon som har något att förklara. Säg precis som det var, din kompis hittade henne och berättade för dig. Nu vill du ha svar.
Citera
2014-07-02, 00:08
Bannlyst
Drygt, det gäller att veta vem man är med, lycka till.
Citera
2014-07-02, 00:14
Medlem
Låtsas som ingenting och skapa ett fakekonto och börja skriv med henne för att se om hon nappar.
Citera
2014-07-02, 00:17
Medlem
MartinStLouiss avatar
Ibland har man ju sett folk som har ett förhållande som enbart söker nya vänner på happypancake, badoo osv. Men jag själv hade nog anat det värsta om jag såg min flickvän på en dejtingsida
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in