Citat:
Rätt svar är att: "man gillar inte någon på grund av utan man gillar någon trots att" 
Dvs förklara för henne att det är alla hennes egenskaper och personlighetsdrag som gör att du fallit för henne. Och att försöka hitta enskilda detaljer som är avgörande inte är möjligt eftersom det är hon som person du gillar och inte de enskilda detaljerna...

Dvs förklara för henne att det är alla hennes egenskaper och personlighetsdrag som gör att du fallit för henne. Och att försöka hitta enskilda detaljer som är avgörande inte är möjligt eftersom det är hon som person du gillar och inte de enskilda detaljerna...
Uff den va bra! Ska försöka modifiera den lite så jag får in de mesta du skrivit

Citat:
Mal på om något hon gjort. Positiv förstärkning, du uppmuntrar allt hon gör som du tycker om så att hon gör det mer.
Frågan varför du tycker om mig är en kvinnlig fråga som kräver ett låååååångt svar så du får underkänt för bara 1 rad.
Jag var sjukt feg med liknande frågor länge eftersom jag inte direkt var sugen på att släppa in någon i mitt liv men det gör ju bara tjejen osäker om du själv trattar runt helt planlöst och inte vet vad du känner. Var ärlig mot dig själv och vad du känner och säg det sen.
Frågan varför du tycker om mig är en kvinnlig fråga som kräver ett låååååångt svar så du får underkänt för bara 1 rad.

Jag var sjukt feg med liknande frågor länge eftersom jag inte direkt var sugen på att släppa in någon i mitt liv men det gör ju bara tjejen osäker om du själv trattar runt helt planlöst och inte vet vad du känner. Var ärlig mot dig själv och vad du känner och säg det sen.

Jaa jag har försökt att säga småsaker som jag gillar att hon gjort, men hon envisas ändå, men jaa du har nog rätt att om jag bara ska skriva en rad så är det nog förlite. Kan det vara så att hon fiskar efter komplimanger?
Men jaa jag tycker ju om henne för jag tycker om henne, vet ej vad jag ska svara på VARFÖR.
Hade jag skrivit vad jag känner hade det varit "Jag tycker om dig för jag tycker om dig" Men som du sa så är det rätt dumt o svara på en sån fråga med en mening.
Hon betyder mycket för mig men jag kan ju inte säga exakt varför, eftersom jag vet inte

Argh!!!! hahah