2014-07-01, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SteveO87
Rätt svar är att: "man gillar inte någon på grund av utan man gillar någon trots att"

Dvs förklara för henne att det är alla hennes egenskaper och personlighetsdrag som gör att du fallit för henne. Och att försöka hitta enskilda detaljer som är avgörande inte är möjligt eftersom det är hon som person du gillar och inte de enskilda detaljerna...

Uff den va bra! Ska försöka modifiera den lite så jag får in de mesta du skrivit

Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Mal på om något hon gjort. Positiv förstärkning, du uppmuntrar allt hon gör som du tycker om så att hon gör det mer.
Frågan varför du tycker om mig är en kvinnlig fråga som kräver ett låååååångt svar så du får underkänt för bara 1 rad.

Jag var sjukt feg med liknande frågor länge eftersom jag inte direkt var sugen på att släppa in någon i mitt liv men det gör ju bara tjejen osäker om du själv trattar runt helt planlöst och inte vet vad du känner. Var ärlig mot dig själv och vad du känner och säg det sen.

Jaa jag har försökt att säga småsaker som jag gillar att hon gjort, men hon envisas ändå, men jaa du har nog rätt att om jag bara ska skriva en rad så är det nog förlite. Kan det vara så att hon fiskar efter komplimanger?
Men jaa jag tycker ju om henne för jag tycker om henne, vet ej vad jag ska svara på VARFÖR.
Hade jag skrivit vad jag känner hade det varit "Jag tycker om dig för jag tycker om dig" Men som du sa så är det rätt dumt o svara på en sån fråga med en mening.
Hon betyder mycket för mig men jag kan ju inte säga exakt varför, eftersom jag vet inte hahah

Argh!!!! hahah
Citera
2014-07-01, 11:58
Medlem
Muhamedssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SteveO87
Rätt svar är att: "man gillar inte någon på grund av utan man gillar någon trots att"

Dvs förklara för henne att det är alla hennes egenskaper och personlighetsdrag som gör att du fallit för henne. Och att försöka hitta enskilda detaljer som är avgörande inte är möjligt eftersom det är hon som person du gillar och inte de enskilda detaljerna...

Du är en klok man.
Citera
2014-07-01, 12:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av petritos
Jaa jag har försökt att säga småsaker som jag gillar att hon gjort, men hon envisas ändå, men jaa du har nog rätt att om jag bara ska skriva en rad så är det nog förlite. Kan det vara så att hon fiskar efter komplimanger? Men jaa jag tycker ju om henne för jag tycker om henne, vet ej vad jag ska svara på VARFÖR.
Hade jag skrivit vad jag känner hade det varit "Jag tycker om dig för jag tycker om dig" Men som du sa så är det rätt dumt o svara på en sån fråga med en mening.
Hon betyder mycket för mig men jag kan ju inte säga exakt varför, eftersom jag vet inte hahah

Argh!!!! hahah

Fetade. Har hon en vagina?
Men tänk situationer där du smilat upp dig totalt och tänkt att FAN VA MYSIGGGG HON ÄRRR och känt dig lite kär, vad gjorde hon för att framkalla den känslan?
Citera
2014-07-01, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hummingbird85
Hon söker ju bråk? Du sa två positiva saker angående henne som person, att du älskar att prata med henne samt att ni kan prata om allt (varför sa du det om det var en lögn btw?) Känns inte som att du har så många anledningar till att gilla henne om du inte kan räkna upp fler anledningar?

Sedan nämner du att hon även är riktigt snygg, och plötsligt har hon glömt att du även sa de två andra anledningarna. Fråga henne då, "hade det vart bättre om jag inte nämnde ditt utseende överhuvudtaget? Hade du inte trott att jag menade att du inte ser bra ut då?"

Få henne att fundera lite på sin egen reaktion, för hon gör det bara svårt för dig och indirekt henne själv då hon gör det svårt för er att ha en harmonisk relation om hon ska hålla på och övertolka allt.

Hahhah mm jag trodde också de från början tänkte "Varför ska du vara så jobbig, du borde få en liten armbåge rätt i tinningen!!" sen bara "nää skärp dig du kan inte tänka så" (jaa jag är lite skitzo lite då o då haha)
Jag tror att det är lite för tidigt i förhållandet för att starta bråk om såna saker, men jag har tänkt på det. men om det fortsätter så måste jag nog säga ifrån. Känns lite dumt o säga ifrån om hon bara känner sig osäker på själva relationen, behöver inte reinforce osäkerheten... Än

Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Säg: "Du är så feminin och traditionellt kvinnlig samtidigt som du är lite lagom undergiven. Det får mig att känna mig extra manlig när jag får bestämma och när du är så tjejig i beteendet. Och så suger du min kuk så skönt med gullet."

hahhahah jaaa såna saker har flugit i mitt huvud också, men det är inte socialt accepterat att säga såna saker helt oprovicerat, men tack för att du finns! såna som du får mig att känna att jag inte är ensam! ahha
Citera
2014-07-01, 12:10
Medlem
Citat:
Fetade. Har hon en vagina?
Men tänk situationer där du smilat upp dig totalt och tänkt att FAN VA MYSIGGGG HON ÄRRR och känt dig lite kär, vad gjorde hon för att framkalla den känslan?

Jaa men asså vi är(Jag iaf, vet inte riktigt vad hon känner) fortfarande i honeymoon stadiet, hon behöver inte göra något speciellt för att jag ska tycka så, bara jag ser henne så känner jag så, även om jag bara ser henne på facebook.. haha... jag är helt förstörd

(lite nyfiken vad "Fetade" betyder hahah känns lite som ett ord du använder med din vänkrets, men nu blir jag nyfiken ahah känns att den betyder "no shit..." ahhah)

Drar till gymmet nu, kommer svara när jag kommer tillbaka!
vill bara tacka för all hjälp iaf haha visste att jag kunde lite på Flashback!

Legooo
Citera
2014-07-01, 12:27
Medlem
hummingbird85s avatar
Citat:
Hahhah mm jag trodde också de från början tänkte "Varför ska du vara så jobbig, du borde få en liten armbåge rätt i tinningen!!" sen bara "nää skärp dig du kan inte tänka så" (jaa jag är lite skitzo lite då o då haha)
Jag tror att det är lite för tidigt i förhållandet för att starta bråk om såna saker, men jag har tänkt på det. men om det fortsätter så måste jag nog säga ifrån. Känns lite dumt o säga ifrån om hon bara känner sig osäker på själva relationen, behöver inte reinforce osäkerheten... Än

Så du menar att du "startar bråk" genom att fråga henne "vore det bättre om jag inte nämnde ditt utseende överhuvudtaget?"

I så fall är hon överaggressiv så det skriker om det. Sluta mesa dig och sluta ta för givet hur hon kommer reagera.

Citat:
(lite nyfiken vad "Fetade" betyder hahah känns lite som ett ord du använder med din vänkrets, men nu blir jag nyfiken ahah känns att den betyder "no shit..." ahhah)

Han menade "den fetade texten".
Citera
2014-07-01, 12:56
Medlem
tycker du borde säga sanningen, tror knappast ett förhållande kan hålla i längden om ni inte ens kan samsas och prata om en sån här fråga.

Säg till henne att de känns som att du behöver ett facit till hennes fråga och fråga sen om hon kan svara på den för att se om de ger dig lite ljus i tunneln
Citera
2014-07-01, 12:58
Bannlyst
Citat:
Jaa men asså vi är(Jag iaf, vet inte riktigt vad hon känner) fortfarande i honeymoon stadiet, hon behöver inte göra något speciellt för att jag ska tycka så, bara jag ser henne så känner jag så, även om jag bara ser henne på facebook.. haha... jag är helt förstörd

Drar till gymmet nu, kommer svara när jag kommer tillbaka!
vill bara tacka för all hjälp iaf haha visste att jag kunde lite på Flashback!

Legooo

Så varför säger du inte det då? Bara du ser henne, bara du hör henne, bara du tänker på henne så känner du massor, det vill kvinnor höra.

Citat:

Precis.
Citera
2014-07-01, 13:27
Medlem
Katzyns avatar
haha hon har väl insett att du skulle varit med vilken tjej som helst med hennes utseende som går med på att knulla med dig, och att hon inte är speciell på något sätt för dig. Det stör henne antagligen, vilket är begripligt.
Citera
2014-07-01, 14:16
Medlem
dunias avatar
Tjena,

kom ihåg detta för framtida bruk. Hon förväntar sig en avhandling.
Senast redigerad av dunia 2014-07-01 kl. 14:19.
Citera
2014-07-01, 15:03
Medlem
Citat:
Så du menar att du "startar bråk" genom att fråga henne "vore det bättre om jag inte nämnde ditt utseende överhuvudtaget?"

I så fall är hon överaggressiv så det skriker om det. Sluta mesa dig och sluta ta för givet hur hon kommer reagera.

Jaa asså bråk o bråk, känns lite som en onödig tillsägelse hahah
MM jag e mongo överanalyserar text på flashback hahahah

Citat:
Så varför säger du inte det då? Bara du ser henne, bara du hör henne, bara du tänker på henne så känner du massor, det vill kvinnor höra.

Precis.

hahah men det känns helt mongo, inte så att vi har dejtat länge, försöker vara lite försiktig med vad jag säger helt känslomässigt, så hon inte tror att jag e dödskär i henne(vilket jag e ) o bli iskall för att leka svår haha

MM jag e mongo överanalyserar text på flashback hahahah

Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
haha hon har väl insett att du skulle varit med vilken tjej som helst med hennes utseende som går med på att knulla med dig, och att hon inte är speciell på något sätt för dig. Det stör henne antagligen, vilket är begripligt.

Jag hoppas ju inte att hon tänker så, men de jag tyckte va jobbigt va att jag sa 2 st "känslo" saker och en utseende, men hon fastnade på utseendet, hade kunnat nämna 50 saker som jag gillar med hennes utseende men då hade hon trott att jag endast e med henne för hennes utseende vilket jag inte är =/

Citat:
Ursprungligen postat av dunia
Tjena,

kom ihåg detta för framtida bruk. Hon förväntar sig en avhandling.

Jaa jag börjar förstå de, men känns lite väl tidigt? haha räcker de inte med att säga att jag tycker om henne för att hon är hon hahah (höll på att säga "för att hon är en hon" men de blev lite fel hahahh)
Citera
2014-07-01, 15:07
Medlem
SnobbenLs avatar
säg bara "ja vet inget bra svar på den frågan. Tycker om dig, vet inte varför."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in