Flashback bygger pepparkakshus!
2015-02-01, 13:17
Bannlyst
Går det att skapa ett eget lag, tänkte starta i en låg div i Wales men alla lagen har fula namn
Citera
2015-02-01, 13:33
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nohulo
Vad har du för bäng assisterande? Min bokar in cirka två matcher i veckan i juli månad.
Han kanske var under psykos när han bokade in det där. Det är en regen med helt ok attribut, antar som sagt att han ville att vi skulle klättra på rankingen, eftersom det spelar stor roll i det här nya nations league som drar igång 2018 eller nåt. Men borde nästan kunna räknas som en bugg i spelet.
Citera
2015-02-01, 19:19
Medlem
bmwhorans avatar
Vill byta tröjnummer på några spelare men hittar inte vart man gör det någon som vet?
Citera
2015-02-01, 19:22
Medlem
Nohulos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
Vill byta tröjnummer på några spelare men hittar inte vart man gör det någon som vet?

Inför varje säsong får du möjligheten att göra detta.
Citera
2015-02-01, 19:47
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nohulo
Inför varje säsong får du möjligheten att göra detta.

Tack för det snabba svaret nu är min fråga vad kan jag göra för att slippa att mina spelare blir skadade väldigt enkelt och snabbt. Har minst en skadad spelare per match
Citera
2015-02-02, 02:53
Medlem
General i götets avatar
Citat:
Tack för det snabba svaret nu är min fråga vad kan jag göra för att slippa att mina spelare blir skadade väldigt enkelt och snabbt. Har minst en skadad spelare per match

Minska träningsbelastningen för dina spelare en aning.
Citera
2015-02-02, 10:40
Medlem
FMSidelines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av General i götet

Ja, det och rotera dina spelare mer så att dem inte slits lika hårt.
Citera
2015-02-02, 14:12
Medlem
Gerard10s avatar
Ni som kör med två anfallare har ni båda som attackerande eller en på attack och en på suport?
Citera
2015-02-02, 17:34
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av General i götet

Vad ska jag göra för att fixa till det?
Citera
2015-02-02, 18:29
Medlem
cooldogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerard10
Ni som kör med två anfallare har ni båda som attackerande eller en på attack och en på suport?

Brukar köra med offensivt spelande forward och sen en komplett forward understöd, bollmottagare understöd eller släpande forward understöd. Så på support kan man säga (; Beror väldigt mycket på vad spelaren passar bäst in i.

Citat:
Vad ska jag göra för att fixa till det?

Träning till vänster i menyn, sen översikt tror jag det är
Citera
2015-02-03, 00:53
Medlem
von_Ss avatar
Snart spelat klart två säsonger och lär återigen hamna på play off-plats (och förlora den) i Conference-ligan. Så jävla störigt när man ligger där nere och har efterblivna scouter som inte hittar nånting. Väljer att inte ge en OMC nytt kontrakt då han är för dålig och för gammal, bara för att snabbt upptäcka att scouterna inte hittar en enda OMC, inte ens en usel, med utgående kontrakt eller listad som lån i hela Storbritannien. Ingen vettig mittback hittar de heller men 200 (ja, 200) centrala mittfältare och målvakter som jag inte behöver.

Nån som har förslag på ett ljust skin som fungerar och är snyggt? Tycker det är så deprimerande när allt går åt helvete och dessutom är alla sidor i spelet svarta och mörkgröna. Vill ha nåt i stil med originalet i FM14 som fick en att känna sig som självaste Sir Alex även efter 10 raka torsk.
Citera
2015-02-03, 01:12
Medlem
Negrins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Nån som har förslag på ett ljust skin som fungerar och är snyggt? Tycker det är så deprimerande när allt går åt helvete och dessutom är alla sidor i spelet svarta och mörkgröna. Vill ha nåt i stil med originalet i FM14 som fick en att känna sig som självaste Sir Alex även efter 10 raka torsk.

Finns ett officiellt alternativt skin som är ljusare att ladda ner i Steams workshop.

Direktlänk till det skinet: http://steamcommunity.com/sharedfile.../?id=354060916

Om du inte vet hur man laddar ner saker från workshopen: https://www.youtube.com/watch?x-yt-c...&v=ca6DeKrS_14
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in