2015-02-01, 13:17
Bannlyst
Gr det att skapa ett eget lag, tnkte starta i en lg div i Wales men alla lagen har fula namn
Citera
2015-02-01, 13:33
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nohulo
Vad har du fr bng assisterande? Min bokar in cirka tv matcher i veckan i juli mnad.
Han kanske var under psykos nr han bokade in det dr. Det r en regen med helt ok attribut, antar som sagt att han ville att vi skulle klttra p rankingen, eftersom det spelar stor roll i det hr nya nations league som drar igng 2018 eller nt. Men borde nstan kunna rknas som en bugg i spelet.
Citera
2015-02-01, 19:19
Medlem
bmwhorans avatar
Vill byta trjnummer p ngra spelare men hittar inte vart man gr det ngon som vet?
Citera
2015-02-01, 19:22
Medlem
Nohulos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
Vill byta trjnummer p ngra spelare men hittar inte vart man gr det ngon som vet?

Infr varje ssong fr du mjligheten att gra detta.
Citera
2015-02-01, 19:47
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nohulo
Infr varje ssong fr du mjligheten att gra detta.

Tack fr det snabba svaret nu r min frga vad kan jag gra fr att slippa att mina spelare blir skadade vldigt enkelt och snabbt. Har minst en skadad spelare per match
Citera
2015-02-02, 02:53
Medlem
General i gtets avatar
Citat:
Tack fr det snabba svaret nu r min frga vad kan jag gra fr att slippa att mina spelare blir skadade vldigt enkelt och snabbt. Har minst en skadad spelare per match

Minska trningsbelastningen fr dina spelare en aning.
Citera
2015-02-02, 10:40
Medlem
FMSidelines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av General i götet

Ja, det och rotera dina spelare mer s att dem inte slits lika hrt.
Citera
2015-02-02, 14:12
Medlem
Gerard10s avatar
Ni som kr med tv anfallare har ni bda som attackerande eller en p attack och en p suport?
Citera
2015-02-02, 17:34
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av General i götet

Vad ska jag gra fr att fixa till det?
Citera
2015-02-02, 18:29
Medlem
cooldogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerard10
Ni som kr med tv anfallare har ni bda som attackerande eller en p attack och en p suport?

Brukar kra med offensivt spelande forward och sen en komplett forward understd, bollmottagare understd eller slpande forward understd. S p support kan man sga (; Beror vldigt mycket p vad spelaren passar bst in i.

Citat:
Vad ska jag gra fr att fixa till det?

Trning till vnster i menyn, sen versikt tror jag det r
Citera
2015-02-03, 00:53
Medlem
von_Ss avatar
Snart spelat klart tv ssonger och lr terigen hamna p play off-plats (och frlora den) i Conference-ligan. S jvla strigt nr man ligger dr nere och har efterblivna scouter som inte hittar nnting. Vljer att inte ge en OMC nytt kontrakt d han r fr dlig och fr gammal, bara fr att snabbt upptcka att scouterna inte hittar en enda OMC, inte ens en usel, med utgende kontrakt eller listad som ln i hela Storbritannien. Ingen vettig mittback hittar de heller men 200 (ja, 200) centrala mittfltare och mlvakter som jag inte behver.

Nn som har frslag p ett ljust skin som fungerar och r snyggt? Tycker det r s deprimerande nr allt gr t helvete och dessutom r alla sidor i spelet svarta och mrkgrna. Vill ha nt i stil med originalet i FM14 som fick en att knna sig som sjlvaste Sir Alex ven efter 10 raka torsk.
Citera
2015-02-03, 01:12
Medlem
Negrins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Nn som har frslag p ett ljust skin som fungerar och r snyggt? Tycker det r s deprimerande nr allt gr t helvete och dessutom r alla sidor i spelet svarta och mrkgrna. Vill ha nt i stil med originalet i FM14 som fick en att knna sig som sjlvaste Sir Alex ven efter 10 raka torsk.

Finns ett officiellt alternativt skin som r ljusare att ladda ner i Steams workshop.

Direktlnk till det skinet: http://steamcommunity.com/sharedfile.../?id=354060916

Om du inte vet hur man laddar ner saker frn workshopen: https://www.youtube.com/watch?x-yt-c...&v=ca6DeKrS_14
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in