2015-01-29, 20:18
Medlem
HAZARD17s avatar
Riktigt surt med två bortdömda mål på tilläggstid. Nåja, leder ändå ligan med 10 poäng.
Citera
2015-01-29, 22:27
Medlem
WinstonO'Boogies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teguin
Dum fråga, hur hittar man reserv/ungdomstrupperna?
I menyn till vänster:

Inkorg
Trupp
Schema
Tävlingar
B lag
U21
U19
Citera
2015-01-30, 14:35
Medlem
Gerard10s avatar
Helt jävla sjukt första säsongen reagera jag på att jag inte spelade någon oavgjord match sen nu i andra spelar jag fan bara oavgjort hela tiden 6 av de 8 senaste matcherna måste ju vara en bugg :@
Citera
2015-01-30, 16:46
Medlem
il-gol-fantasmas avatar
felinlägg
Citera
2015-01-30, 19:35
Medlem
HAZARD17s avatar
Vet att jag klagar hela tiden, men jag spelar CL just nu med ett svenskt lag. Har vunnit mot Zenit och Chelsea. Nu möter jag Inter och matchen börjar med att jag träffar ribban på en frispark. Lite senare får jag straff. Straffen slås i stolpen och på returen skjuter en av mina spelare i ribban. Inte långt efteråt gör Inter mål från halva plan då min målvakt stod alldeles för långt ut.

Återkommer med slutresultat.

EDIT: Matchen slutar 2-2 efter att jag kvitterade på tilläggstid. Riktigt skönt och viktigt Kunde dock fått med mig 3 poäng, men Inters målvakt gjorde en kanonmatch. Lite kul dock att det var Inter som gjorde alla målen. En av deras spelare gjorde 2 mål, i fel mål
Senast redigerad av HAZARD17 2015-01-30 kl. 19:45.
Citera
2015-01-30, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HAZARD17
Vet att jag klagar hela tiden, men jag spelar CL just nu med ett svenskt lag. Har vunnit mot Zenit och Chelsea. Nu möter jag Inter och matchen börjar med att jag träffar ribban på en frispark. Lite senare får jag straff. Straffen slås i stolpen och på returen skjuter en av mina spelare i ribban. Inte långt efteråt gör Inter mål från halva plan då min målvakt stod alldeles för långt ut.

EDIT: Matchen slutar 2-2 efter att jag kvitterade på tilläggstid. Riktigt skönt och viktigt Kunde dock fått med mig 3 poäng, men Inters målvakt gjorde en kanonmatch. Lite kul dock att det var Inter som gjorde alla målen. En av deras spelare gjorde 2 mål, i fel mål
Spelet tyckte synd om dig som träffa ramen några gånger så kompenserade det med att göra självmål
Citera
2015-01-30, 20:05
Medlem
poxers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HAZARD17

Borde du inte klaga på att en spelare gör två självmål och hur orealistiskt det är, eller gäller det bara åt ena hållet?
Citera
2015-01-30, 20:21
Medlem
HAZARD17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poxer
Borde du inte klaga på att en spelare gör två självmål och hur orealistiskt det är, eller gäller det bara åt ena hållet?
Gäller bara när det går åt h*lvete
Citera
2015-01-31, 10:14
Medlem
Någon som har en del erfarenhet av att hantera ett Landslag?
Hade både Wales och Brasilien på FM10 men då kunde jag inte spelet utan bara chansade lite
Men nu har jag tagit över Ghana och ska försöka göra lite vettiga saker där.
Någon som har bra tips att dela med sig av?
Citera
2015-01-31, 10:41
Medlem
WinstonO'Boogies avatar
Ja, jag brukar spela med olika landslag men vet inte om det finns några direkta tips annat än att rekommendera olika landslag, eller vad menar du för slags tips?
Citera
2015-01-31, 15:20
Medlem
Smerchs avatar
Ett tips är att inte vara lat och be assisterande arrangera träningsmatcher. Min assisterande bokade kvickt in sex matcher på sju dagar, åtta matcher på åtta dagar osv flera landslagsuppehåll i rad. Och det gick inte att avboka.

Förmodligen ville han ha många matcher för att kunna stiga på världsrankningen, men fick bara motsatt effekt eftersom spelarna blev för slitna. Dessutom hade han lagt in att man bara fick använda tre byten per match
Citera
2015-01-31, 15:25
Medlem
Nohulos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Ett tips är att inte vara lat och be assisterande arrangera träningsmatcher. Min assisterande bokade kvickt in sex matcher på sju dagar, åtta matcher på åtta dagar osv flera landslagsuppehåll i rad. Och det gick inte att avboka.

Förmodligen ville han ha många matcher för att kunna stiga på världsrankningen, men fick bara motsatt effekt eftersom spelarna blev för slitna. Dessutom hade han lagt in att man bara fick använda tre byten per match

Vad har du för bäng assisterande? Min bokar in cirka två matcher i veckan i juli månad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in