Citat:
Ursprungligen postat av
Burros
Skall du svara på frågan eller din lilla psykopat, det är liksom din tur att svara nu.
Att du låtsas ha missat näthatsdebatten som en av fbs värsta nazifeminister är ju bara pinsamt och det förstår du väl ändå att precis alla ser igenom? Du såg inte Uppdrag Granskning om dom stackars näthatade kvinnorna? Pfff. Fan är det för nötter du är van att diskutera med egentligen eftersom du tror att du kan komma undan med så mycket skit och aldrig någonsin svara på några frågor?
Jag har redan gjort bort dig när du ljög om Lukas vän så jag har ingenting att förklara här och läs dessutom tsen för du är ju så jävla ot så svara nu på frågan om du tar ansvar eller om det fortsatt bara är män som näthatar och därmed följa vad tråden handlar om?
Vet vad som ar riktigt pinsamt, och trottsamt ? Det ar att du nu ett flertal inlagg havdar just detta och likval sa kan du inte ge som mycket som en lank till
en trad dar det skett. Inte ens 1. Jag kraver inga inlagg, bara en lank till den trad.
Det ar pinsamt varre och sedan tycks du tro att jag har nagon skyldighet att sitta och ge dig svar ? Otroligt.
Du vill
sa garna att du har ratt och du kan bara inte inse att du glappat lite for mycket.
Det finns inte en endaste debatt dar jag deltagit rorande UG och SVT's nathatsdebatt, nada noll zero ingen.
Och ingen skulle alska mer an du att kunna bevisa att jag nu har fel och du ratt, det inser nog ratt manga i traden.