2014-06-29, 20:47
Medlem
Kalas-Kukens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte400
Ta mig tusan vad korkad och dum du är. I mitt inlägg skriver jag just precis att vi inte kan ta in enskilda exempel. Och du, råpuckot kommer dragande med något enskilt exempel om en tjej från Nigeria!!!!

Fattar du att vi pratar om population, inte om en person, inte om 10, inte om 1000, inte om 10000. Vi pratar om kvinnor generellt. När du kan komma med siffror som motsäger detta så är du välkommen, annars kan du åka ner till Nigeria och fylla upp den tomma platsen

Östeuropa.
2014-06-29, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsyKosSen
Män är bättre på allt tyvärr, motbevisa mig, hur många historiska personer såsom Einstein har varit kvinnor?

Många vill tyvärr bara vara feminister när det passar, skulle vi sitta på ett Fartyg ute på Atlanten och den håller på att sjunka då kan du ge dig fan på att dem utnyttjar deras frihet att hoppa på livbåten med alla barn och vinkar farväl till alla män med ett leende på läpparna.

Snälla du.. Hur stort utrymme har kvinnor fått historiskt sett?!

Jag är man, du är man. Jag skäms att vara samma kön som en så dum människa. Hur kan du ens ta upp män från historien och säga ''hur många har varit kvinnor?'' Har du någonsin läst historia ? Hur mycket utrymme fick ens kvinnor förr?!?!
2014-06-29, 20:51
Medlem
KitKatCookieDoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte400
Det har varit minst sagt en del riktigt korkade inlägg i tråden. Någon kvinna förkastade teorin för att hon tjänade mer än den genomsnittliga mannen . Haha, ungefär den nivå som vissa politiker har när de debatterar nyttan med invandringen och nämner Zlatan som ett skäl att vi ska en generös invandring.

Återigen, eller jag antar att det var en självklarhet, att vi diskuterar inte enskilda individer utan som grupp som kan genereras till populationen

Det verkar som vi är ganska överens om att mannen är kvinnan överlägsen. Moderator kan låsa tråden då jag fått mitt svar
Jaha, så en flashback-tråd på hela 11 sidor löste den frågan tyckte du?
2014-06-29, 20:54
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluzapp
Snälla du.. Hur stort utrymme har kvinnor fått historiskt sett?!

Jag är man, du är man. Jag skäms att vara samma kön som en så dum människa. Hur kan du ens ta upp män från historien och säga ''hur många har varit kvinnor?'' Har du någonsin läst historia ? Hur mycket utrymme fick ens kvinnor förr?!?!

Så vem var det som gav "utrymme" till dessa män? Om det nu är männen som tagit detta "utrymme", och detta "utrymme" är nödvändigt för att göra avtryck, då har ju alltså kvinnor - rent generellt - inte haft de nödvändiga egenskaper som krävs.
2014-06-29, 20:57
Medlem
MrFishboys avatar
https://www.flashback.org/sok/m%C3%A...3%A4ttre?f=150

Hänglås..

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in