• 1
  • 2
2014-06-29, 11:49
Medlem
elliezs avatar
Jag är kär i en kille som är extremt gullig. Vi har pratat i telefonen flera timmar i veckan sen i februari och vi har träffats en helg. Förhoppningsvis kommer han tillbaka hit om några veckor. Vi är inte tillsammans men jag är kär och vi är väldigt bra vänner, han är en sådan jag litar på till hundra procent och jag är väldigt glad att han finns.

Vi träffades på Flashback. Därför undrar jag: Är detta ett vanligt fenomen? Att träffa sin kärlek här? Är det någon annan som varit med om det?

Jag tycker Flashback faktiskt är en bra sida att träffas på då man på en gång kan se genom att läsa personens inlägg vad det är för typ av människa. Inga lögner och undanhållna sanningar här (så länge det inte är ett troll och dom träffar man helt enkelt inte).

Dela med er av era historier!
2014-06-29, 11:55
Medlem
Att träffa kärlek här på Flashback är nog relativt ovanligt då de flesta medlemmarna består utav män.
2014-06-29, 11:57
Medlem
Kul att du lyckats hitta rätt, men jag skulle aldrig någonsin söka kontakt med någon från flashback.

Jag tror stenhårt på min personliga fördom att 99% av alla användare är fjortisgrabbar som spenderar hela dagarna med att runka till Hanna Montana på pojkrummet.
2014-06-29, 11:58
Medlem
Mattelols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fulgrogg
Kul att du lyckats hitta rätt, men jag skulle aldrig någonsin söka kontakt med någon från flashback.

Jag tror stenhårt på min personliga fördom att 99% av alla användare är fjortisgrabbar som spenderar hela dagarna med att runka till Hanna Montana på pojkrummet.

Oavsett om du är ironisk eller inte så har du nog fel där.
2014-06-29, 11:58
Medlem
nonentityno1s avatar
Nog finns det fina människor här oxå men datingfaktorn är nog runt en miljondels promille
2014-06-29, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattelol
Oavsett om du är ironisk eller inte så har du nog fel där.

Jag var både ironisk och överdrev en hel del med %, men jag är sorgligt nog ganska nära sanningen...
2014-06-29, 12:00
Medlem
Muhamedssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elliez
Jag är kär i en kille som är extremt gullig. Vi har pratat i telefonen flera timmar i veckan sen i februari och vi har träffats en helg. Förhoppningsvis kommer han tillbaka hit om några veckor. Vi är inte tillsammans men jag är kär och vi är väldigt bra vänner, han är en sådan jag litar på till hundra procent och jag är väldigt glad att han finns.

Vi träffades på Flashback. Därför undrar jag: Är detta ett vanligt fenomen? Att träffa sin kärlek här? Är det någon annan som varit med om det?

Jag tycker Flashback faktiskt är en bra sida att träffas på då man på en gång kan se genom att läsa personens inlägg vad det är för typ av människa. Inga lögner och undanhållna sanningar här (så länge det inte är ett troll och dom träffar man helt enkelt inte).

Dela med er av era historier!

Jag har inga sådana erfarenheter. Men jag instämmer till fullo i att man läsa av en hel del i inlägg som postas.
2014-06-29, 12:03
Medlem
Mattelols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fulgrogg
Jag var både ironisk och överdrev en hel del med %, men jag är sorgligt nog ganska nära sanningen...

Jag vill tro att medelåldern på Flashback faktiskt fortfarande är relativt hög. Den har förvisso sjunkit med åren men det är nog inte så illa som du får det att låta som.
2014-06-29, 12:07
Bannlyst
Det är nog extremt ovanligt. För det första är det nästan bara killar på fb, sen så är det en viss typ av killar som tidigare nämnts.
2014-06-29, 12:11
Medlem
Borttappats avatar
Jag har för mig att jag läst om en flashbackbebis...
Det är nog inte omöjligt att träffa ngn på fb, men jag håller med om att det inte är helt vanligt.
Håll oss uppdaterade hur det gick ts!
2014-06-29, 12:12
Medlem
elliezs avatar
Okej, låter som ett extremt ovanligt fall att träffa killen man blir kär i här. Tänkte att det borde hänt förut, det var ändå en hel del tjejer på Flashbackträffen jag var på på Peace and love.

Då omformulerar jag min fråga: Är det någon som träffat någon som betyder mycket för dom här på Flashback? Typ vänner som man sedan träffat irl? Eller internetvänner man pratar med ofta? Vilken forumdel tror ni är bäst för att träffa folk?
2014-06-29, 12:14
Medlem
elliezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borttappat
Jag har för mig att jag läst om en flashbackbebis...
Det är nog inte omöjligt att träffa ngn på fb, men jag håller med om att det inte är helt vanligt.
Håll oss uppdaterade hur det gick ts!

Flashbackbebis? Åh vad sött!

Jag kan hålla er uppdaterade! Vi är i dagsläget väldigt nära vänner som sagt, men jag hoppas på mer

Jobbigaste med att träffa nån såhär är väl att man automatisk blir outad för personen i fråga, men jag ser inte det som något jätteproblem då detta är en kille jag redan är väldigt ärlig emot.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in