• 3
  • 4
2014-06-29, 21:23
Medlem
JBernards avatar
Eller också kan man strunta i att byta mobilnummer det första man gör.
2014-06-29, 21:30
Medlem
thestalkerdudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wilhelm-keitel
Har fått lite kontakt med en tjej här på forumet som vill mötas upp på en öl, hon är dock lika rädd som mig för att bli outad. Hur gå tillväga? Har inte oregistrerat mobilnummer heller.

Prata med varandra först ett tag så ni är trygga med varandra för att kunna outa er med varandra. Sen byter ni bilder med varandra så ni får se att ni är riktiga person och inte nåt troll. Byta telefonnummer med varandra är inget jag skulle göra innan jag känner mig trygg och litar på personen till 100%.

Så gjorde jag iaf när jag träffade en person här genom forumet. Inget jag ångrade mig för 5 öre!
2014-06-30, 06:24
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hansynslos-givmild
Blir lite taggad på att testa den här skiten, men hittills har jag inte träffat på någon här inne som motiverat mig till att ta kontakt.
Nej, det gjorde inte jag heller dom första... fem, sex åren jag var medlem och då var dessutom forumet mycket mindre. Jag har i alla fall aldrig letat efter kärleken här utan det har bara blivit.
2014-06-30, 08:24
Medlem
Troians avatar
Gammal tråd på samma ämne:

(FB) Finna kärleken på Flashback?
2014-06-30, 10:01
Medlem
Personligen är det otänkbart. Jag är mån om min anonymitet här och skulle någon bli intresserad efter att ha läst inlägg så måste personen vara lite väl galen...

Men för lite mer "normala" personer tror jag att Flashback kan fungera utmärkt egentligen. Särskilt om man tillhör någon subkultur som är väl representerad på FB.

Spontant känns det som att kan man bli förälskad i någon trots att man läst deras inlägg som kan blotta många svagheter så är det en bra grund. Man kan ju trots allt lära sig mer om en person innan första mötet än i normala fall om man träffas via FB.
2014-06-30, 14:07
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Har väl träffat ett par stycken IRL. (personer alltså och inte "kärlek")

Men mer än så skulle jag aldrig avslöja om personerna eller relationernas natur för att jag värnar om deras anonymitet liksom jag förväntar mig att de värnar om min.

Så varför skulle någon hyvens människa få för sig att "dela med sig av egna historier" här?
2014-06-30, 18:33
Medlem
MrFishboys avatar
(FB) Finna kärleken på Flashback?

Hänglås..

/mod
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto