Citat:
Struntprat. Jag backar upp mina kommentarer med utdrag ur artiklar från etablerade tidningar/nyhetssajter (främst judiska). Mina motdebattörer klarar inte av att bemöta mina argument så de kommer med personangrepp och lögner.
Citat:
Det här är off topic, men jag är i 30-årsåldern, om någon nu är intresserad.
Du, (eventuellt) unge man, är besatt av judar.
Citat:
Detta är givetvis struntprat, men det som verkligen är intressant är att du fortsätter att strunta i följande del av mitt inlägg:Alla dina startade trådar (förutom en handfull där du gnäller på modereringen) handlar om judar. Så jo, du är besatt av det ämnet.
Faktum två är att den nakna sanningen är att du helt enkelt inte klarar av att hålla dig till forumets tämligen enkla regler. Flera ohörsamhetsavstängningar, den senaste på ett halvår, är ett tydligt bevis på det. Att dina varningar och avstängningar skulle ha något med din kritik av judar stämmer inte och är en ren och skär lögn. Det finns flertalet användare som diskuterar och kritiserar judar som inte drar på sig så många varningar att de stängs av.
Faktum två är att den nakna sanningen är att du helt enkelt inte klarar av att hålla dig till forumets tämligen enkla regler. Flera ohörsamhetsavstängningar, den senaste på ett halvår, är ett tydligt bevis på det. Att dina varningar och avstängningar skulle ha något med din kritik av judar stämmer inte och är en ren och skär lögn. Det finns flertalet användare som diskuterar och kritiserar judar som inte drar på sig så många varningar att de stängs av.
Citat:
Det är också intressant att du struntade i allt annat som jag skrev. Vad tycker du om det faktum att pro-judiska användare/moderatorer får posta personangrepp och lögner om mig medan mina sansade och faktabaserade svar raderas?