Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-12-04, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zorko
Ja, vilken gris han är den där JA

Ja, och till råga på allt fick han nu sin vilja i genom. Det stör mig att han aldrig tycks behöva ta ansvar för något. Han tycks sakna både stake och råg i ryggen. Dessutom är ju inte dom här två tjejerna de enda han sagt sig vilja ha, han försökte även sätta klorna i en släkting till mig. Hon satte ner foten tack och lov, annars kunde det ju lika gärna vart hon.
Citera
2014-12-04, 09:32
Medlem
Plastk0tt3s avatar
Finns det några bilder på denna JA alls? Har följt tråden från början, men redan då verkade det svårt att hitta något på den här casanovan? Tog han bort sin facebook samma dag allt hände eftersom han inte verkar finnas kvar där? Någon som har någon bild på honom?
Citera
2014-12-04, 09:33
Medlem
Vad kan det vara för "psykisk hälsa" dom pratar om? Som är nog anledning till att slippa ha åskådare. Han är ändå en stor del i det här mordet så jag tycker det är helt sjukt och fegt av honom. Han är nog bara rädd för sitt rykte och vad folk säger om honom.
Citera
2014-12-04, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plastk0tt3
Finns det några bilder på denna JA alls? Har följt tråden från början, men redan då verkade det svårt att hitta något på den här casanovan? Tog han bort sin facebook samma dag allt hände eftersom han inte verkar finnas kvar där? Någon som har någon bild på honom?

Jag kan fixa fram en gammal bild på honom om det är av intresse. Men som sagt vet jag att någon länkade till en bild på bilddagboken för inte så länge sedan. Först tyckte jag att det var fel att visa honom men nu när han inte ens vågar visa sig i rätten så ändrar jag mig.
Citera
2014-12-04, 09:36
Medlem
Plastk0tt3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av potledom
Vad kan det vara för "psykisk hälsa" dom pratar om? Som är nog anledning till att slippa ha åskådare. Han är ändå en stor del i det här mordet så jag tycker det är helt sjukt och fegt av honom. Han är nog bara rädd för sitt rykte och vad folk säger om honom.

I fup nämns det att han har mått såpass dåligt efter det som har hänt så att han var sjukskriven ganska länge om jag inte minns fel, kan vara så att han fortfarande är det. Och har även gått hos psykolog eller liknande sen allt inträffade. Så jag antar att det är tillräckligt med "bevis" på att han inte mår bra.
Citera
2014-12-04, 09:37
Medlem
Plastk0tt3s avatar
Citat:
Jag kan fixa fram en gammal bild på honom om det är av intresse. Men som sagt vet jag att någon länkade till en bild på bilddagboken för inte så länge sedan. Först tyckte jag att det var fel att visa honom men nu när han inte ens vågar visa sig i rätten så ändrar jag mig.

Det är av intresse! Är nyfiken på hur den här killen ser ut.
Citera
2014-12-04, 09:38
Medlem
Citat:
I fup nämns det att han har mått såpass dåligt efter det som har hänt så att han var sjukskriven ganska länge om jag inte minns fel, kan vara så att han fortfarande är det. Och har även gått hos psykolog eller liknande sen allt inträffade. Så jag antar att det är tillräckligt med "bevis" på att han inte mår bra.

Hmm tycker då det är ännu konstigare att han gått på AW några dagar efter mordet vilket jag såg på min Facebook och berättade för er om tidigare.
Citera
2014-12-04, 09:40
Medlem
Citat:

Jag tycker dessutom att han kanske sitter på information som skulle kunna reda ut en del frågetecken hos bo:s anhöriga, men nu får de inga svar.
Han är van att slippa undan och van att folk låter honom göra det utan att ifrågasätta, nu är han väl medveten om vad folk tycker och då blir det jobbigt. Om han ändå kunde stått upp som en man nu då och visat att han faktiskt kan vara man för sin hatt, men nej då.
Han kommer antagligen få flytta pga sitt feglir.
Citera
2014-12-04, 09:42
Medlem
madcatsayss avatar
Jag antar att Lovisas famn mår minst lika dåligt... och de har ändå suttit i rättssalen och genomlidit alla ohyggligheter som presenterats.

Han är en jäkla ynkrygg och jag hoppas att hans namn för alltid kommer att avskräcka andra kvinnor från att beblanda sig med honom!
Citera
2014-12-04, 09:45
Medlem
Plastk0tt3s avatar
Citat:
Hmm tycker då det är ännu konstigare att han gått på AW några dagar efter mordet vilket jag såg på min Facebook och berättade för er om tidigare.

Absolut är det väldigt konstigt, och en AW är knappast något man bör prioritera efter en sånhär sak. Men samtidigt så gör människor som är i chock väldigt konstiga saker..Hur som helst så är min bild av honom att han är en väldigt egoistisk och underlig person. Redan innan det här inträffade, så visade han ju sig inte direkt vara någon drömprins. Spelar ingen roll vem man är, vilket kön man har, eller liknande, som människa är man inte mycket att ha om man leker med två människors känslor under nästan 1 år så som han har gjort. Jag får intrycket av att han nog gillade det, njöt av uppmärksamheten från tjejerna, kände sig störst bäst och vackrast, två tjejer ville ha honom och han utnyttjade det till max.
Citera
2014-12-04, 09:45
Medlem
madcatsayss avatar
Citat:

Ja tack- upp med lite bilder på den ynkryggen!!
Maken till feghet...
Citera
2014-12-04, 09:46
Medlem
Citat:

Ja det är då sannerligen synd om honom..... not.
Han behandlade LL som en nedrans leksak. Dom det är synd om är LL:s familj. Den enda hoppas jag som tycker synd om JA är han själv, med tanke på hans fortsatta agerande som ynkrygg.
Han är ego så det skriker om det den pajasen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in