Citat:
Ursprungligen postat av
airell8
Man blöder ju väldigt mycket efter ett missfall? Och har hög infektionsrisk. Enligt JH blev hon skrapad på sjukan, du kan inte ha sex efter en skrapning utan att bloda ner heller och dessutom får man väl oftast otroliga buksmärtor i några dagar efterhand.
Jag skiter i om han såg ärr eller stygn, jag undrar hur i helvete hon pallar att knulla efter ett missfall bara när det blöder i nästan två veckor och livmodern krampar.
Tror att hon låg runt för att hon hade taskig självkänsla, hon säger i förhöret att hon låg med Kristian för att bli glad, nåt sånt. Och jag tror också att hon aldrig var gravid.
Jag tror det är olika hur missfallet ter sig beroende på hur långt gången du är, är det bara ngn/några veckor behöver det inte bli långvariga plågor. Jag har fått två tidiga missfall, det blödde otroligt mycket och gjorde ont i 1-2 dagar, sedan var det över som om inget hänt. Det är ju bara det befruktade ägget som stöts bort då, det är inget foster ännu som kroppen behöver kämpa/stöta ut. Har det varit tidigt kan du blöda ut det väldigt snabbt. Jag tror att det är jättesvårt att fejka positivt på mätstickan, man ser att det är JH:s hand på bilden hon skickat. Om hon inte fått ngn annan gravid person att kissa på stickan så tror jag att hon var gravid men sedan stötte bort det. Du kan ta gravtest redan efter några dagar och stöter du sedan bort det ganska snart så blir det inte alltid tonvis med blod i flera veckor och sjukhusvistelse.
Hon gjorde ingen skrapning, hon ljög om det, hon började blöda och när hon kollade gravtest igen visade det negativt.
Jag gjorde gravtest som var positiva båda gångerna och några dagar efter var det negativt. Jag hade dock ingen vidare sexlust....