Citat:
Ursprungligen postat av
atreyeri
Jaså, vill bara minnas att Walle sa "Jag brukar inte säga så mycket, men den här gången är det annorlunda. Vi blir inte behandlade med respekt." i den senaste matchen och då tyckte de flesta av oss supportrar att det var en dum kommentar. I de två övriga matcherna har vi gnällt på att vi spelat så in i helvete uselt.
Jaja, du har din version och jag har min. Enligt mig spelade ni inte bättre än LHC, det var vi som blev bättre ju längre in i slutspelet vi gick.
Det är så låg nivå på de inlägg användarna vf och B-dawk skriver så jag gör ett tillfälligt inhopp för att höja upp nivån här lite.
Och det genom att påminna om att namnet på denna tråd alltså är "SHL säsongen 2014/2015" och alltså inte slutspel från förr.
SHL säsongen 2014/2015 har skämtet Skaik gått på 3 raka pumpar mot HV71. Skaiket har varit så jävla dåliga, så jävla utspelade och så jävla favoriserade av domaraset att en kunnat tro aset var moderator på ett forum som typ flashback.
Vore jag dig, vore jag Skaikare hade jag inte öppnat käften om HV71. Istället hade jag grävt ned mig av skam.
Final kommer spelas mellan Linköping och HV71 (om de nu inte hamnar på samma halva i slutspelet) övriga lag denna säsong är ett jävla skämt.
Så nu lär inte jag skriva några mer inlägg här annat än ett redigt spydigt ett efter att HV71 bärgat hem guldet.