2015-01-14, 22:25
  #6541
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Nygård har förlängt med Färjestad. 2 år. Och Joel Eriksson Ek skriver på ett treårigt rookieavtal.

Bra att Nygård får förlängt. Hoppas han ägnar hela sommaren att träna avslut. För blir Nygård en bra målskytt så är han en riktigt bra SHL-spelare.
Citera
2015-01-14, 23:06
  #6542
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
En familj i upplösning. Kan nog vara det bästa som hänt Färjestad på flera år

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/shl/farjestad/article20159912.ab

Du hittar mer i rätt tråd, den om ekonomi.
Citera
2015-01-14, 23:47
  #6543
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sm910dif
Nej, det här var hårt, ett alldels för hårt inlägg. I efterhand ser det inte bra ut med så mycket hårda invektiv mot någon som trots allt inte är en särskilt offentlig person, men nu är det inte mycket mer än att det får stå kvar som ett inlägg man ångrar sin ton i

Nu är det ju möjligt att jag inte är världens trevligaste människa själv, men jag kan känna att det där inlägget var helt i sin ordning. Ställer man sig dessutom framför kameror och uppför sig på det där viset så får man räkna med att folk att ha åsikter om en. Han fick ju den efterlängtade reaktionen från pöbeln på plats och reaktioner från sansade människor kommer ju efter det som ett brev på posten.
__________________
Senast redigerad av siryessir 2015-01-14 kl. 23:50.
Citera
2015-01-15, 00:05
  #6544
Medlem
Det bästa för Djurgården Hockey nu är att sparka Karel. Han ljuger hela tiden för medlemmarna, helt otroligt.
Citera
2015-01-15, 00:47
  #6545
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pkj
Det bästa för Djurgården Hockey nu är att sparka Karel. Han ljuger hela tiden för medlemmarna, helt otroligt.

Man borde sparka allt och alla i Djurgården och ta in supportrarna och medlemmarna. För trotts allt så kan dom mest om hur man sköter en förening,hur man tränar,coachar på match och hur man gör mål.

Så ut med allt och in med dom kunnande

Nu är jag inte insatt i Marcus N historian,men det verkar vara mer pajas över allt än seriöst.


Någon som vet om DP tagit upp tackling från Ryno på Hilding?
Citera
2015-01-15, 00:49
  #6546
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk
Bra att Nygård får förlängt. Hoppas han ägnar hela sommaren att träna avslut. För blir Nygård en bra målskytt så är han en riktigt bra SHL-spelare.

Tror Nygårds kommer bli riktigt bra. Hoppas att han får det stora genombrottet nu i slutspelet.
Citera
2015-01-15, 04:22
  #6547
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Någon som vet om DP tagit upp tackling från Ryno på Hilding?

Varför skulle man?
Citera
2015-01-15, 06:40
  #6548
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Skönt att han är borta. Skön snubbe men håller inte som produktiv spelare i SHL.

"Johan Svensson @MrMadhawk
Leksand har nyförvärv på gång. Kjell Kruse ville inte säga för mycket, men det står mellan två spelare just nu."

Ligger det någon sanning i det rykte som finns om att man jagar Sallinens brorsa från Jokerit?
Citera
2015-01-15, 11:48
  #6549
Medlem
Jahapp, hemmamatch mot Leksand ikväll. Jag ser fram emot att få se lite skönlir men några tre poäng kommer det i vanlig ordning inte att bli. 1-3 slutar det nog, skotten landar på 42-11. In med degen, folks.

Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Ligger det någon sanning i det rykte som finns om att man jagar Sallinens brorsa från Jokerit?

Det skulle jag tro att det gör.
Citera
2015-01-15, 11:57
  #6550
Medlem
Pesonen, Zackrisson, Lundberg
Sundqvist, Holmström, Sörensen, Calof
Petterström, Forssell, Widing, Schremp
Pettersson, Lindholm, Norman, Kabanov

Alla ordinarie forwards är tillgängliga. Måste vara minst ett år sedan detta hände sist.
Eftersom ishockey är logiskt betyder detta såklart att vi kommer spela vår sämsta hockey nu.
Citera
2015-01-15, 12:23
  #6551
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiltovic
Jahapp, hemmamatch mot Leksand ikväll. Jag ser fram emot att få se lite skönlir men några tre poäng kommer det i vanlig ordning inte att bli. 1-3 slutar det nog, skotten landar på 42-11. In med degen, folks.



Det skulle jag tro att det gör.
Helt sjukt att vi aldrig verkar förlora mot Örebro, men det kan inte vara hur länge som helst. Känns som om sviten kommer brytas ikväll.
Citera
2015-01-15, 12:35
  #6552
Medlem
Draedons avatar
Vinner Leksand ikväll äter jag upp min hatt! Örebro-sviten måste ta slut någon gång, och vad passar bättre än att den tar slut ikväll när vi har en förlust mot Modo på lördag....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in