Citat:
Hade vi åtminstone spelat bättre i 60 minuter under lång tid så hade det åtminstone funnits nån gnutta hopp men ärligt talat så är han den mesigaste jag nånsin lyssnat på. Känns som att flyr undan problemen istället för att göra något åt det. Han är nog tillräckligt bra för att undvika att vi åker ur men jag känner mig lurad totalt sett. Efter det han gjorde med Skellefteå hade jag faktiskt väntat mig bättre. Han skulle passa bättre i Frölunda. I Modo är det för mycket blandat och det klarar han inte. Är inte du som modoit orolig över den mörka trend vi haft på slutet? Är vi avhängda under juluppehållet finns det inget hopp alls om du frågar mig.Man kan alltid hitta saker att störa sig på med tränare, jag tror ändå att han är helt rätt man med tanke på åldern på laget. Sen vem fan bryr sig hur han låter i media? Det viktiga är hur han sköter snacket i omklädningsrummet.
Problemet med Modo är att få värvningar har lyckats, Roche har blandat väldigt mycket och dessutom varit skadad, Flanagan har varit rätt hygglig men skadad, Nättinen har varit dålig förutom på slutet, Dennis Persson är medelmåttig. Har man dessutom spelare som Påhlsson, Torp, Nordgren mfl. som varit för dåliga märks det att det är ett smalt lag.
Problemet med Modo är att få värvningar har lyckats, Roche har blandat väldigt mycket och dessutom varit skadad, Flanagan har varit rätt hygglig men skadad, Nättinen har varit dålig förutom på slutet, Dennis Persson är medelmåttig. Har man dessutom spelare som Påhlsson, Torp, Nordgren mfl. som varit för dåliga märks det att det är ett smalt lag.
Och jag kan lova dig att många retar sig på hans analyser i media. Har sett massor av den varan på Facebook. Vi har varitr fruktansvärt illa ute vid den här tidpunkten förut ja, men det var länge sen vi presterade så uselt spelmässigt under lång tid.