2014-11-22, 20:35
  #3793
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Jävla fan. Vår bästa tekare och en bra kämpe, tack för den FBK. Bara rätt att ni förlorade.
Hade mycket hellre tagit en förlust än att Enterfeldt blir borta länge.

Nu måste det in en center också.
Citera
2014-11-22, 20:44
  #3794
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Hade mycket hellre tagit en förlust än att Enterfeldt blir borta länge.

Nu måste det in en center också.
http://www.gd.se/ishockey/shl/tv-bengtzen-vi-sitter-lite-i-skiten

Inget jävla daltande om vad som kommer ske i alla fall. Blir ändå intressant att se vad han kan hitta på.
Citera
2014-11-22, 20:48
  #3795
Medlem
Embas avatar
Widing torde kunna ligga inom Bengtzens ramar? Han har väl inte direkt gjort succé i Skaik?
Citera
2014-11-22, 20:52
  #3796
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whak
Glädjen är begränsad idag trots 3 enkla poäng mot FBK.
En ny långtids skada, Varför drabbas vi jämt av alla skador?
Tre skador har vi just nu. Hur många har andra lag?

Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Widing torde kunna ligga inom Bengtzens ramar? Han har väl inte direkt gjort succé i Skaik?
Hoppas verkligen inte. Widing är inte en spelare vi behöver. Men visst, om Brynäs kan få honom billigt är det väl kanske något att tänka på.


Nu när tre spelare ska in måste väl styrelsen ändå släppa till lite mer pengar kan man tycka.
__________________
Senast redigerad av Illusioner 2014-11-22 kl. 20:55.
Citera
2014-11-22, 20:59
  #3797
Medlem
whaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Tre skador har vi just nu. Hur många har andra lag?


Menade mer att en skada kommer sällan ensam, just nu är det tre.
Men risken finns att fler kommer.

Sedan att vi blev av med en bra spelare är också oerhört tråkigt.
Citera
2014-11-22, 21:09
  #3798
Medlem
Karol.s avatar
Om Nylander åkt på härnskakning ger jag upp säsongen nu
Citera
2014-11-22, 21:11
  #3799
Medlem
Höjer ett varningens finger att Svartvadet gör en pudel efter matchen och kickar Anders Forsberg innan nästa match.
Citera
2014-11-22, 21:14
  #3800
Medlem
Karol.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Höjer ett varningens finger att Svartvadet gör en pudel efter matchen och kickar Anders Forsberg innan nästa match.
Måste snarare värvas in 4-5 spelare. Det håller inte att nästan halva laget består av juniorer.
Citera
2014-11-22, 21:19
  #3801
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karol.
Måste snarare värvas in 4-5 spelare. Det håller inte att nästan halva laget består av juniorer.
Efter hur många skott vi släppt till och så dåliga vi varit efter uppehållet vore det inte fel om svarten öppnade plånboken på en gång.
Citera
2014-11-22, 21:34
  #3802
Medlem
Displaceds avatar
Han visar ingen RESPEKT!

http://www.gd.se/ishockey/shl/enterfeldt-brot-armen-maste-opereras#Ishockey

Citera
2014-11-22, 21:36
  #3803
Moderator
vfs avatar
Värdelös domarinsats i Göteborg i eftermiddags, Sörensen ska givetvis inte åka ut när han nuddar Fernström, lika lite som Joel och Ehn ska åka ut. Men jag är inte förvånad när Mollgan är inblandad.
Sörensen är för övrigt FFF, Ful, Feg och Filmar. Raka motsatsen till Samuelsson som är rak, hård och ärlig, han är riktigt bra, en kanonvärvning av DIF. Många djurgårdare på plats också och dom skötte sig bra.


Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk

Linjemannens agerande i slutet av andra perioden är bara patetiskt. Som Gutten har skrivit i matchtråden så försökte OKT förklara vad Bertilsson gjorde, synd bara att linjemannen fick storhetsvansinne och trodde han blev mordhotad. Till råga på allt så gav de MP så OKT är avstängd nästa match såvida de inte reviderar straffet.
.

Tja, Joel Lundqvist fick avstängning för ordet "fitta", om jag kommer ihåg rätt var det helt i sin ordning enligt vissa FBK:are
Citera
2014-11-22, 21:40
  #3804
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Han visar ingen RESPEKT!

http://www.gd.se/ishockey/shl/enterfeldt-brot-armen-maste-opereras#Ishockey


Det är lite som när Färjestassarna började lipa för att Hedman tacklade Wallin trots att tiden gått ut. (Det var typ en minut kvar att spela)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in