Citat:
Ursprungligen postat av
Displaced
Jag orkar inte ens läsa resten av ditt inlägg för ingen har sagt att han är dålig. Sluta överdriva och snacka ur röven. Han är säkert en bra spelare men det finns inget som talar för att han kommer lyfta Modo nämnvärt.
Du tror inte att jag som modoit vet mer om honom än någon annan som hejar på ett annat lag. Sedan har jag inte sagt att han kommer dominera på något sätt, bara att vi inte blir något bottenlag med honom i laget. Vissa verkar ha svårt att hålla isär begreppen.