• 1
  • 2
2014-06-11, 23:34
Moderator
Humbugs avatar
Jag hänger en del med naturister och kvinnliga naturister brukar säga att enda gången de känner sig utstirrade är när de befinner sig på en strand för textilare iklädd baddräkt. Ju mer kläder de har, desto mer finns det att klä av med blicken. Kanske är det därför jag utvecklat den fetisch jag nu tänkte berätta om.

Det senaste året har jag börjat gå igång på allvar på slöjbeklädda kvinnor. Det är som att ju mer de täcker sig desto mer vill jag se dem nakna.
Många kvinnor som av sin religion påtvingats slöja är ju dessutom riktigt vackra med höga kindben och djupa mörka ögon. Samtidigt gillar jag ju också kvinnor med könsbehåring och brukar föreställa mig att dessa kvinnor inte anammat det sjuka ideal vi har här i väst där var och varannan kvinnor helrakar sig där nere.
Dilemmat i det hela är att om jag nu mot alla odds skulle träffa en trevlig kvinna från Iran eller något liknande så skulle jag naturligtvis uppmuntra henne att kasta sin slöja då den ju är en symbol för kvinnoförtryck och något jag absolut inte skulle kunna stödja. Det blir ett moment 22 av det hela, kastar hon slöjan försvinner det magiska...
Är det nån mer än jag som känner så här?
Senast redigerad av Humbug 2014-06-11 kl. 23:37.
Citera
2014-06-12, 07:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Jag hänger en del med naturister och kvinnliga naturister brukar säga att enda gången de känner sig utstirrade är när de befinner sig på en strand för textilare iklädd baddräkt. Ju mer kläder de har, desto mer finns det att klä av med blicken. Kanske är det därför jag utvecklat den fetisch jag nu tänkte berätta om.

Det senaste året har jag börjat gå igång på allvar på slöjbeklädda kvinnor. Det är som att ju mer de täcker sig desto mer vill jag se dem nakna.
Många kvinnor som av sin religion påtvingats slöja är ju dessutom riktigt vackra med höga kindben och djupa mörka ögon. Samtidigt gillar jag ju också kvinnor med könsbehåring och brukar föreställa mig att dessa kvinnor inte anammat det sjuka ideal vi har här i väst där var och varannan kvinnor helrakar sig där nere.
Dilemmat i det hela är att om jag nu mot alla odds skulle träffa en trevlig kvinna från Iran eller något liknande så skulle jag naturligtvis uppmuntra henne att kasta sin slöja då den ju är en symbol för kvinnoförtryck och något jag absolut inte skulle kunna stödja. Det blir ett moment 22 av det hela, kastar hon slöjan försvinner det magiska...
Är det nån mer än jag som känner så här?

Det måste inte vara en symbol för kvinnoförtryck, de flesta har på sig slöjan frivilligt för att de är religiösa, du får helt enkelt konvertera till islam, det kanske tom. är ett tecken från gud?
Citera
2014-06-12, 09:26
Medlem
Babianens avatar
Du håller på att bli ett creep,

1) Tror du att kvinnor i slöja typ inte vet vad sex är? Det här är 2010 talet alla kvinnor under 30 (minst) kollar på porr regelbundet.

2) Självklart rakar de sig.

3) Iranier bär inte slöja.

4) Du ska alltså befria en kvinna i slöja från kvinnoförtryck och typ visa henne vad sex är? Du tror att du är den förste mannen som har kommit på den här briljanta iden?

5) Här kan du se kvinnor i slöja nakna, http://www.nudevista.com/?q=hijab&s=t
Senast redigerad av Babianen 2014-06-12 kl. 09:28.
Citera
2014-06-12, 10:07
Bannlyst
Svenssons har alla möjliga märkliga uniformer i garderoben där ute i landet så detta kan väl bli eran sexuella lilla snuttefilt att plocka fram vid behov. Du befriar henne från slöjan i vardagen sas sen sätter du på henne slöjan igen när det vankas knulla.
På själv gå igång grejen är jag nog tvärtom, ser hellre en tjej med alldeles för korta hot pants typ.
Citera
2014-06-12, 12:12
Moderator
Humbugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av datorius
Det måste inte vara en symbol för kvinnoförtryck, de flesta har på sig slöjan frivilligt för att de är religiösa, du får helt enkelt konvertera till islam, det kanske tom. är ett tecken från gud?

Det är ett religiöst förtryck som syftar till att dölja kvinnan från andra än sin man. Att förtrycket är religiöst gör det ju inte mindre förkastligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Du håller på att bli ett creep,

1) Tror du att kvinnor i slöja typ inte vet vad sex är? Det här är 2010 talet alla kvinnor under 30 (minst) kollar på porr regelbundet.

2) Självklart rakar de sig.

3) Iranier bär inte slöja.

4) Du ska alltså befria en kvinna i slöja från kvinnoförtryck och typ visa henne vad sex är? Du tror att du är den förste mannen som har kommit på den här briljanta iden?

5) Här kan du se kvinnor i slöja nakna, http://www.nudevista.com/?q=hijab&s=t

Jaja, iran irak atzerbadjan. Jag har ingen större koll på vilka nationaliteter som bär slöja.
Det är ju en fetisch - religionen förbjuder dem att visa hud och hår och därmed blir det mer intressant för mig.
Varför skulle det vara så självklart att det rakar sig? Är det löjliga västidealet spridit sig till mellanöstern?

I övrigt: Tack för länken (fap fap fap)
Senast redigerad av Humbug 2014-06-12 kl. 12:16.
Citera
2014-06-12, 12:31
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Det är ett religiöst förtryck som syftar till att dölja kvinnan från andra än sin man. Att förtrycket är religiöst gör det ju inte mindre förkastligt.

Jaja, iran irak atzerbadjan. Jag har ingen större koll på vilka nationaliteter som bär slöja.
Det är ju en fetisch - religionen förbjuder dem att visa hud och hår och därmed blir det mer intressant för mig.
Varför skulle det vara så självklart att det rakar sig? Är det löjliga västidealet spridit sig till mellanöstern?

I övrigt: Tack för länken (fap fap fap)

1) Nej det är ett sätt för kvinnor att kunna äta kakor och dricka kaffe hela dagarna så man kan bli fet utan konsekvenser för det finns ingen konkurrens. I ett land där alla kvinnor är täckta så finns det inget incitament att försöka se snygg ut/ha bra kropp för din man kommer aldrig ha något att jämföra med, du behöver inte skämmas offentligt inför andra kvinnor. De är inte särskilt förtjusta i iden att behöva ta av sig slöjan och behöva gå runt i bikini.

2) Det är mest araber som bär slöja.

3) Det står i Koranen att de måste raka sig (ta bort kroppshår).

4) You're welcome.
Senast redigerad av Babianen 2014-06-12 kl. 12:34.
Citera
2014-06-12, 13:13
Moderator
Humbugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Nej det är ett sätt för kvinnor att kunna äta kakor och dricka kaffe hela dagarna så man kan bli fet utan konsekvenser för det finns ingen konkurrens. I ett land där alla kvinnor är täckta så finns det inget incitament att försöka se snygg ut/ha bra kropp för din man kommer aldrig ha något att jämföra med, du behöver inte skämmas offentligt inför andra kvinnor. De är inte särskilt förtjusta i iden att behöva ta av sig slöjan och behöva gå runt i bikini.

2) Det är mest araber som bär slöja.

3) Det står i Koranen att de måste raka sig (ta bort kroppshår).

4) You're welcome.

1: Nej, det är ett tvingande och förtryckande religiöst tvång i syfte att dölja kvinnans kropp för andra än sin man. Koranen är skriven av män i syfte att behaga män och uppenbarligen var en av författarna jävligt svartsjuk.
I koranen står:
Citat:
Och säg till de troende kvinnorna att de bör sänka blicken och lägga band på sin sinnlighet och inte visa mer av sina behag än vad som anständigtvis kan var synligt; låt dem därför fästa slöjan (khimâr) så att den täcker barmen…

De enda som tillåts se kvinnan utan slöja är enligt Islam.se:
Citat:
1. hennes make
2. hennes nära släktingar
3. män som är fria från sexuella begär och som ofta besöker husen
4. bebisar och små barn innan de hunnit få någon uppfattning om det sexuella

3: Könshåret stämmer dock tydligen. Du förstörde hela min bild av muslimska kvinnor nu. Hela min dröm om den naturliga muslimska kvinnan som inte anammar pedofila ideal föll helt pladask.

Jag hade verkligen hoppats att under denna slöja hitta en härligt buskig vagina

Jag vill förtydliga att jag inte tramsar eller idkar ironi på något sätt. Detta är dagsens sanning!
Senast redigerad av Humbug 2014-06-12 kl. 13:33.
Citera
2014-06-12, 13:28
Medlem
jeanne-darcs avatar
Åh jag känner igen mig! Hijab är SÅ jävla hett. Trodde jag var den enda som gick igång på det.

Brukar själv ha det ibland för att det är snyggt trots att jag inte är muslim utan kristen.
Citera
2014-06-12, 13:29
Medlem
Aghartas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zelogath
Araber är väl inte det bästa exemplet, beroende på varifrån kvinnan är.
Många arabiska tjejer sekulariserar sig lätt här i Sverige.
Har du sett många rakade kvinnor i mellanöstern eller baserar du dina upplevelser kring barn i Sverige?

Det räcker med att googla lite för att få information. Redan de gamla egyptierna rakade sig, en sed som spreds till greker och romare. Om du porrsurfar lite kommer du även att se att kvinnorna från Mellanöstern är rakade. Man måste långt bort i östra Asien för att hitta hår.
Citera
2014-06-12, 13:37
Medlem
Aghartas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av datorius

Har du sett någon singelkvinna med slöja? Jag har sett kvinnor ta på sig slöja när de gifter sig och ta av sig när de skiljer sig. Kom ihåg att det alltid är mannen som bestämmer i muslimska familjer.
Citera
2014-06-12, 13:45
Medlem
Ratads avatar
Jag tycker slöja och huckle får kvinnor att se tjocka ut. Grodan Boll-effekt i ansiktet. Men det var antagligen det Allah tänkte så man inte överraskningssexar sina kusiner.
Citera
2014-06-12, 13:46
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1: Nej, det är ett tvingande och förtryckande religiöst tvång i syfte att dölja kvinnans kropp för andra än sin man. Koranen är skriven av män i syfte att behaga män och uppenbarligen var en av författarna jävligt svartsjuk.
I koranen står:

De enda som tillåts se kvinnan utan slöja är enligt Islam.se:

Men vem är det som gynnas av att kvinnan inte behöver visa sin kropp offentligt? För mannen gör det ingen skillnad men för kvinnan betyder det att hon inte behöver tänka på sitt utseende för hon kommer inte bli jämförd med andra kvinnor. Därför har muslimska kvinnor sämre kroppar och är mindre sexuella än kvinnor från moderna länder för det finns ingen sexuell konkurrens.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in