• 1
  • 2
2014-06-12, 13:49
Medlem
Aghartas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
3: Könshåret stämmer dock tydligen. Du förstörde hela min bild av muslimska kvinnor nu. Hela min dröm om den naturliga muslimska kvinnan som inte anammar pedofila ideal föll helt pladask.

Det är lite ironiskt att man måste bli pedofil för att få tillgång till hårig fitta. Småflickor från Mellanöstern har hår på alla möjliga ställen och de brukar inte raka sig.
Citera
2014-06-12, 18:54
Medlem
OT raderat, håll pedofildiskussionen någon annanstans.
//moderator
Citera
2014-06-12, 21:12
Bannlyst
En liten hijab-slyna hade man inte tackat nej till. Jag blev diskret raggad på av en liten tonårsnegress med slöja för ett par år sedan, i kollektivtrafiken av alla ställen. Jag blev så förvånad att jag inte hann agera, så det rann ut i sanden. Jag lovar och svär att jag inte ljuger om detta.
Ångrar mig än idag
Citera
2014-10-11, 03:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raptor-
En liten hijab-slyna hade man inte tackat nej till. Jag blev diskret raggad på av en liten tonårsnegress med slöja för ett par år sedan, i kollektivtrafiken av alla ställen. Jag blev så förvånad att jag inte hann agera, så det rann ut i sanden. Jag lovar och svär att jag inte ljuger om detta.
Ångrar mig än idag

Det är just det. Hijabpack men visst fan finns det nån sexig i ens närhet. Avskyr egentligen muslimskit men fick bra kontakt med en slöja på tåget, det var verkligen mer än vanlig ögonkontakt. Hon hade hela skiten på sig men kollade på mig.
Har hänt tidigare att slöjorna söker ögonkontakt med mig, det kan inte missuppfattas liksom. Tänkte på henne resten av resan Nånting var det, den där blicken var fin
Citera
2014-10-11, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Men vem är det som gynnas av att kvinnan inte behöver visa sin kropp offentligt? För mannen gör det ingen skillnad men för kvinnan betyder det att hon inte behöver tänka på sitt utseende för hon kommer inte bli jämförd med andra kvinnor. Därför har muslimska kvinnor sämre kroppar och är mindre sexuella än kvinnor från moderna länder för det finns ingen sexuell konkurrens.
Snacka om att vara ute och cykla...
Citera
2014-10-11, 10:40
Medlem
Bongomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapad

För konvertiter stämmer det ganska bra. Finns inget fetare och fulare än en konvertit.
Citera
2014-10-11, 13:48
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapad

Vad är det som inte stämmer?
Citera
2015-04-26, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Vad är det som inte stämmer?
men langa källan då?
Citera
2015-04-27, 15:01
Bannlyst
Här har kvinnorna slöja på sig, varning för porr.

http://www.xvideos.com/video10285156...mia_khalifa_84
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in