Citat:
Ursprungligen postat av
coldon86
Jag är inte peddo, och jag har ingen barnporr.
Jag menar att han uppges bara ha porren på sin dator, inte att han är dragen till det; och det finns många logiska anledningar till varför man har det även om man inte är pedofil, hebefil, efebofil etc.
-Han kanske har dålig koll på IT-säkerhet, och nån med goda IT-kunskaper kan ha tagit kontroll utav en stor del dutav en gripnes dator för att använda den som en server och på så vis sprida barnporr och inte riskera att åka fast.
- Han kanske medvetet har det på sin dator, men bara för att tjäna pengar, inte för att han dras till det.
Tycker det är onödigt att kalla honom för pedofil redan vid det här stadiet.
Att du börjar undra om mina vanor bara för att jag ifrågasättar ogrundade påhopp som saknar källa och sedan fråga om jag är peddo är sorgligt; kan man inte vänta med att spy sin galla tills efter domen har fallit?
Har man barnporr på sin dator så är det minst 95% säkert att denne själv tittar på det och dras till det.
Nej, det är klart att man inte kan VETA vid det här laget, men det kan aldrig någon annan än HAN SJÄLV veta säkert, så ska vi inte kalla någon någonsin för pedofil då eller?
Ska jag behöva släpa min flickvän till doktorn varje gång hon har mens - för hur fan vet vi att det är mens och inte hennes tarmar som håller på att spilla ut? Alla tecken tyder på att det är mens, det är rätt vecka, hon har haft PMS dagarna innan, men vi kan inte vara hundra procent säkra.. för tänk OM!
Lägg ner, du är säkerligen peddo själv och nu försöker du täcka över att du råkade blotta dig själv...