2016-09-23, 07:12
Medlem
ps3mafackas avatar
Anmärknsvärt att Sverige har så låga straff för detta 😳
Citera
2016-09-23, 07:44
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Handlar det om ett bögpar som skulle köpa/adoptera barn ihop?
Kanske därför det är så tyst? Ej PK att rapportera när förövarna tillhör en 'förtryckt' grupp? Sen kan man ju fråga sig om två vuxna män med starka pedofila böjelser överhuvudtaget tänder på varandra. Ett konvenansäktenskap för att kunna utsätta barn för övergrepp?
Citera
2016-09-23, 08:44
Medlem
GM? Häng ut han med namn och adress direkt!

Men han har väl skyddade personuppgifter tills han försöker igen....sveriges rättssystem...
Citera
2016-09-23, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Handlar det om ett bögpar som skulle köpa/adoptera barn ihop?

"för att hålla henne som sexslav"
Citera
2016-09-23, 09:06
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xuno

Bögpar som kanske ville experimentera?

För övrigt måste dessa individer givetvis hängas ut och förföljas resten av livet! Något annat vore att göra samhället en stor otjänst.
Citera
2016-09-23, 09:10
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tr4ms
Ironi är svårt i skriven form men utav längden på ditt inlägg misstänker jag att du är allvarlig. Och du är ju inte direkt främmande för ibland minst sagt alternativa synpunkter i andra debatter.

Vad pratar du om? Ärligt? Fattar inte vad du vill poängtera. Slav är väl en människa som ägs av en annan människa. En levande människa kan väl inte betraktas som en sexleksak, det låter väl lite väl skruvat. Tycker du inte det själv?

Vad tycker du brottet borde rubriceras som? Innehav av icke godkänd sexleksak, eller vad?
Så grovt det går att rubricera att på alla tänkbara punkter. Helst kopplat till dödsstraff.
Citera
2016-09-23, 09:23
Medlem
Hur fan kan man skriva en artikel som handlar så mycket om vilken strafflängd danskjäveln ska få men inte skriva vad det svenska svinet dömdes till, och för?

Satans jävla kräk...
Citera
2016-09-23, 09:28
Medlem
vargvids avatar
jag kom över en printscreen ifrån ett torforum som var postat på en av chansidorna med någon som hade hittat en guide på hur man gör sånt här.

var lite sådär...man hoppades på att det inte är sant men med det här så förlorade jag den lilla gnutta respekt för mänskligheten jag hade kvar. 😐
Citera
2016-09-23, 09:55
Medlem
singelmannens avatar
Jag hittade lite information angående detta fall. Tydligen är mannen "En 49-årig mand fra Randers blev ved byretten idømt seks års fængsel for seksuelle overgreb mod børn"

http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...icleid=3073765
Citera
2016-09-23, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xuno

Nu tenderar väl pedofili, enligt min lekmannamässiga kunskap, att vara förhållandevis neutralt vad det beträffar barnets kön? Så det förhindrar ju inte att det är ett par bögpedofiler som är i farten.
Citera
2016-09-23, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av singelmannen
Jag hittade lite information angående detta fall. Tydligen är mannen "En 49-årig mand fra Randers blev ved byretten idømt seks års fængsel for seksuelle overgreb mod børn"

http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...icleid=3073765

Citat:
- Tiltalte havde et formål, en hensigt, og det var at anskaffe sig en lille pige, som han og OG (navnet på en svensk pædofil mand, red.) kunne udleve deres pædofile ønsker på.
Är svenskens initialer OG eller vad betyder annars OG? Mina danska språkkunskaper är en aning begränsade.
Citera
2016-09-23, 10:06
Medlem
Fnissturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vem är svensken?

Svensken har dömts tidigare och redan avtjänat sitt straff i Sverige, enligt svensk polis, skriver TT.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23575985.ab

Och en bebis kan aldrig vara en "sexslav" utan möjligen en "sexleksak" ... köper man en bebis så kan man ha två motiv endera att använda det till den dör eller att fostra den till sexleksak ..

En bebis kan däremot aldrig vara en "slav" eller någon du "håller" .. En bebis vet inget annat än det den möter och har inga möjligheter till flykt vare sig i tanke eller realitet som innebär att gärningsmännen behöver "hålla" ...

Slav kräver dessutom aktiv handling under tvång --- en bebis kan inte aktivt handla, bara användas ..

Så vem är svensken .. jag gissar att straffet i Sverige blev fyra veckor på ROS-behandling och några dagsböter ...
Inte nog med att du är sjukt okunnig och uttalar dig tvärsäkert i allt på Flashback, du är dessutom verkligen en genomvidrig ursäkt till människa! Jag hoppas Aschberg knackar på hemma hos dig!
Senast redigerad av Fnissturken 2016-09-23 kl. 10:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in