2007-01-08, 19:08
Medlem
Freegs avatar
Har gjort många dumma grejer men två av dom bästa måste vara när en cap hade gäggat ihop helt så att man inte såg var hålet var. sprayade blå färg i ögonen på mej själv . Spilde mycket svår buffat inc på golvet, men tog nagellacks bortagnings medel och tog bort det
Citera
2007-01-08, 21:47
Medlem
Bourlogs avatar
Hehe satt hemma hos en kompis, hadde druckit en del. Så stod den en chrome på bordet, och jag hadde en spaghetti i handen "under va som händer om jag stoppar ner spaghettin i hålet på burken"

Testade, sen var det färg över hela mig och hela köket

Samma sak brukar det blir med montana pocket, hålet är typ förstort. Skulle sätta på en cap på burken i tc och den fastnade, folk överallt och det sprutade så in i helvete över hela mig
Citera
2007-01-08, 22:10
Avslutad
Spillt montana chrome på mitt golv (tur var att det var såntdär plastgolv)
men spåren är fortfarande kvar, sen när min "kompis" skulle dra en
tag med en måttligt fet penna jag hade 2cm eller något, så tar
han inte av korken utan hela udden och allt så rinner all färg ut
som ett stänk över väggen och hans nya skor
Citera
2007-01-09, 00:20
Medlem
w3rd?s avatar
Hm ja, kan börja med första tabben jag gjort, idag då. La min första throwup så får burnercappen rådamp, eller jag ska inte skylla på den, lyckades hålla den åt fel håll första gången så jag har en fin tröjja med en stor vit färgfläck på, lite rinnig med=)
Citera
2007-01-09, 06:28
Medlem
Mandarks avatar
Minns inte dom exakta omständigheterna men jag lyckades spraya kromfärg inuti badrumsskåpet när jag bodde hemma. Blev lite panik.

Lyckades även kroma till tapeterna inne på mitt rum lite när jag fick för mig att måla en penna. Detta var alltså innan jag insåg hur mycket färg kan damma. Dolde det så gott det gick med en hisskylt som jag tejpade fast. Märkte dock senare att det inte gick att ta bort tejpen utan att tapeten åkte med. Min morsa blev...mindre glad när hon upptäckte det.

Stod och vevade loss lite med en burk inne på rummet, försökte få in känslan i armen för en ny tag, och lyckades vifta upp handen så att den slog i taket. Capen var jag smart nog att ha på så mitt finger trycker ner den och vips! så hade jag en orange fläck på tapeten. Duktig pojke.

Under en vild natt i Amsterdam lyckades jag spilla bläck på vandrarhemsrummets trägolv. Torkade upp så gott det gick och ställde en papperskorg över det värsta. Dom hörde aldrig av sig med skadeståndskrav iaf
Citera
2007-01-09, 06:57
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Hade byggt en hemmagjord skokrämsvariant typ. och hade fyllt den med inferno eller grogg minns inte. Men iaf så skulle jag testa den men gissa va som händer? Jo jag har inte tejpat fast ordenligt så allt ink rinner ut direkt ner på golvet och skapar en stor fläck. Och alla i familjen satt i rummet brevid. Så jag fick panik och gick diskret och hämtade olika medel för att försöka få bort det. Som tur var lyckades jag utan att någon märkte det.
http://www.putfile.com/pic.php?img=4471192

efter:
http://www.putfile.com/pic.php?img=4471200
Citera
2007-01-09, 07:06
Medlem
stolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ANALDYNGA
Hade byggt en hemmagjord skokrämsvariant typ. och hade fyllt den med inferno eller grogg minns inte. Men iaf så skulle jag testa den men gissa va som händer? Jo jag har inte tejpat fast ordenligt så allt ink rinner ut direkt ner på golvet och skapar en stor fläck. Och alla i familjen satt i rummet brevid. Så jag fick panik och gick diskret och hämtade olika medel för att försöka få bort det. Som tur var lyckades jag utan att någon märkte det.
http://www.putfile.com/pic.php?img=4471192

efter:
http://www.putfile.com/pic.php?img=4471200

Haha...ser exakt ut som när jag klantade mig i mitt gamla rum... jag lyckades dock även skvätta ner väggarna en del...men det var sjukt...
Citera
2007-01-09, 19:53
Medlem
Halte Haralds avatar
haha skorna efter en målning under en tågbro, sa att jag hade hjälpt min kompis att lacka sin moppe(lätt lurad mamma) haha.
Citera
2007-01-09, 20:45
Medlem
Utopia.s avatar
Hade köpt en spider och tänkte pröva den på vägen hem. Förmodligen hade jag inte skakat den tillräckligt eller nåt, för istället för den lite geggiga, nätfärgen som bruakr komma ut i ett coolt mönster så kom det ren färg. MYCKET ren färg. Kändes som att jag tömde halva burken på ett sprut! Burken och handen var helt färgiga så jag fick dumpa burken och försöka torka av mig på löv och väggar, men den torkar snabbt den där skiten.

En annan gång så var jag i en trång tunnelliknande grej, och hade dragit en tag på väggen, när vi började försöka dra högt upp och på knepiga ställen. Jag satte ryggen mot ena väggen och fötterna mot andra och började gå uppför väggen för att komma högre upp. Sen märkte jag att jag hade tryckt ryggen mot en våt, röd, tag

Fast det gick bort i tvätten, så det var lugnt.
Citera
2007-01-09, 20:51
Medlem
jackees avatar
Jag gick runt i området och bombade lite med min my inköpta squeezer men grog chrome. Efter att ha dragit min tag på ett tjugotal platser så ser jag en väktare komma gående mot mig. jag stoppar snabbt in squeezern innanför kalsongerna och låstas som det regnar. men väktaren i fråga tyckte att jag såg skum ut så han stannade mig och "förhörde" mig lite. dum som jag var hade jag precis dragit på betong och glömt sätta på locket till squeezern . Så där står jag "förhörd" med en växande kromfläck fram på byxorna. Detta märkte han och grep mig för skadegörelse
Citera
2007-01-09, 21:00
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Höll kannan åt fel håll nån gång på fyllan vilket resulterade i sabbad jacka och kolsvart ansikte
Citera
2007-01-09, 21:00
Medlem
Bourlogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackee
Jag gick runt i området och bombade lite med min my inköpta squeezer men grog chrome. Efter att ha dragit min tag på ett tjugotal platser så ser jag en väktare komma gående mot mig. jag stoppar snabbt in squeezern innanför kalsongerna och låstas som det regnar. men väktaren i fråga tyckte att jag såg skum ut så han stannade mig och "förhörde" mig lite. dum som jag var hade jag precis dragit på betong och glömt sätta på locket till squeezern . Så där står jag "förhörd" med en växande kromfläck fram på byxorna. Detta märkte han och grep mig för skadegörelse

hahaha vafan.. Det var väll lite dumt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in