2005-09-16, 18:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HiNK
Råkat köra mitt knä i en tag som jag precis kört på golvet, stor svart infernofläck på ett par dyra jeans.

Rivit hål i ännu ett par dyra jeans tack vare taggtråden vid ropsten. Och ett par adidasbyxor värda 299kr .

Carrostabil svart fläck på en svindyr tröja som inte gick bort i tvätten.

Färg på ett par skinnhandskar och en väst och en jacka.

Inte lätt att vara rik och klottra faktiskt.
Klä dig inte fint när du jobbar då!
Citera
2005-09-22, 10:10
Medlem
ANALDYNGAs avatar
råkade spilla en massa silver ink när jag öppna min bingo marker. (udden hängde med locket) så jag fick ganska mycket på mina (gympa)byxor och så gick det igenom så jag fick det på benet. har fortfarande kvar det.(hände typ fyra dagar sen)
Citera
2005-09-22, 10:48
Bannlyst
Byxorna =) och sedan på golvet i rummet är lite kvar där enu
Citera
2005-09-22, 16:23
Medlem
Ralle_s avatar
Vart ute och fyllebombat med en hel kväll, sen när man kom till polaren man skulle sova hos märkte man att man hade stora blå stänkfläckar på brallorna,tröjjan och skorna .
Som tur var så var det inte så jätte viktiga kläder, mäst softar kläder.
Citera
2005-10-04, 22:52
Medlem
storytellers avatar
Signalorangea färgfläckar på svart jacka är alltid fresh.
Citera
2005-10-14, 17:50
Medlem
chekiuss avatar
Tappade ut en halv liter svart textfärg på mitt nyslippade parkett golv.. Började ta en stålborste och försöka få bort det. utan något vidare resultat.

Sedan har jag väl förstört ex antal jackor pga av den jäävla färgen!
Citera
2005-10-25, 02:57
Medlem
huliganens avatar
haha

min mamma lyckades spilla ut cirka 60 ml svart nero dinferno på våran vita veranda..
haha så går det när man ber morsan fylla pennan åt en..
Citera
2005-10-25, 10:14
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huliganen
min mamma lyckades spilla ut cirka 60 ml svart nero dinferno på våran vita veranda..

varför fyller du inte på själv för?
Citera
2005-10-26, 23:43
Medlem
huliganens avatar
cuz i was

Jag är lat.. och jag satt och blandade några ink sorter tömde även 4 st postermarkers på orginal ink så aa :P hade snålt om tid
Citera
2005-10-27, 16:03
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Inte alls kul, jag råkade nyss gröndekorera grannens nymålade föråd med rejäla stänk, limegrönt på falu-rödfärg är illa! Som tur var gör montana så jävla dålig limegrön att jag lyckades svabba bort skiten med lacknafta. Så nu väntar vi bara och hoppas det inte kommer se för illa ut, återkommer med lägesraport.

När jag träffade väggen såg jag i slow motion hur jag stog hela mitt kommande lov och målade om grannens hus rött igen . Turen är på min sida!
Citera
2005-10-27, 18:10
Medlem
albostyles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Jekyll
Inte alls kul, jag råkade nyss gröndekorera grannens nymålade föråd med rejäla stänk, limegrönt på falu-rödfärg är illa! Som tur var gör montana så jävla dålig limegrön att jag lyckades svabba bort skiten med lacknafta. Så nu väntar vi bara och hoppas det inte kommer se för illa ut, återkommer med lägesraport.

När jag träffade väggen såg jag i slow motion hur jag stog hela mitt kommande lov och målade om grannens hus rött igen . Turen är på min sida!

Haha, ibland har man tur..
Citera
2005-10-28, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av huliganen

Önskar min mamma kunde vara lite mer positiv och fylla mina flows och så
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in