2005-08-23, 21:31
Medlem
ztorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Jekyll
Förutom det jag skrev i förra tråden.
- Rackad träbets, eller sprayfärg som skulle se ut som det, cpade ut totalt och bara PUMPADE ut, förstörde ett par skor och jeans. Färg över hela jävla kroppen. Varningen för färgen, den innehöll en hel del vatten och det var minusgrader..

- Chromade jävla monsterpiece i 10 minusgrader för 2, eller 3 vintrar sedan. Köldskadade fingrarna lätt, de kändes avdomnade i 2 veckor. Det var klantligt att skita i vantar, rann bokstavligen chromeärg över fingrarna. Polarn som jag körde med var ännu dummare, han målade i sina en dag gamla svarta husch-puppies i mocka. Dom var inte så fina efteråt..
Ush, har målat på vintern 2 gånger.. blir för kallt och skulle man behöva springa måste man ha bra dojjor i snön. Och då blir man kall om fötterna, för dom bra dojjorna inte tål vatte osv osv.
Citera
2005-08-23, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evolution!
Kokade meto i föräldrarnas kök (7 år sen) & lyckades få den att koka över. Det var jääävligt pinsamt & extremt svårt att förklara...
Efter några veckor skulle jag försöka igen.
När jag hade kokat klart satsen så lyckades jag spilla ut hela skiten så diskbänken & golvet fick sig ett nytt fint lager över sig!
Det var så jävla pinsamt att jag trodde jag skulle dö!
Fick hitta på en historia att jag försökte göra färgbomber som gick åt helvete.
Hehe har hört massa misslyckade meto historier
Tur att dina ögonbryn klarade sig iaf (?)
Citera
2005-08-23, 21:55
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ztorm
Ush, har målat på vintern 2 gånger.. blir för kallt och skulle man behöva springa måste man ha bra dojjor i snön. Och då blir man kall om fötterna, för dom bra dojjorna inte tål vatte osv osv.

Ähh, oftast går det fint. Men ibland, specielt om man kör med riktigt usla burkar, kan det bli lite kaosigt. Det där med dojorna löser man lätt med raggsockar..

Enda man behöver tänka på är att skaka burkarna så in i helvete på vintern, annars kan man räkna med ett jobbigt rin.
Citera
2005-08-24, 19:14
Medlem
The_arnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Jekyll
Ähh, oftast går det fint. Men ibland, specielt om man kör med riktigt usla burkar, kan det bli lite kaosigt. Det där med dojorna löser man lätt med raggsockar..

Enda man behöver tänka på är att skaka burkarna så in i helvete på vintern, annars kan man räkna med ett jobbigt rin.

Äsch d är väl inget. I vintras körde jag med Servalac chrom(som är riktigt bra i normala temperaturer inte norpolen!) behöver jag jag avslöja att det inte riktigt blev så toppen? Jag sket i att köra klart helt enkelt.

Fyllt på min 30is hemma och råkat knuffat till 1 liter dunk med Dinferno så halva flaskan rann ut på det fina golvet. Min kudde och matta blev även dem träffade av syndafloden. Men jag var förberedd! 1 liter flaska med aceton kirrade biffen!
Citera
2005-08-24, 21:11
Medlem
the-phr0zens avatar
jag "spillde" lite Gold Ketchup på en polares röv när han så vackert böjde sen ner för att ta upp en cap(?). en natt för någon månad sedan..
vad man skratta
Citera
2005-08-25, 21:59
Medlem
Evolution!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iamabbe
Hur kan sånt vara pinsamt? Jag hade snarare blivtit skiträdd.

Varför då??? Det var ju inte direkt så att jag skulle få prygel direkt

Undrar hur man själv skulle reagera om ungjäveln gjorde ngt liknande?
Kanske skulle tvinga honom att dricka en liter....
Citera
2005-08-26, 01:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Evolution!
Varför då??? Det var ju inte direkt så att jag skulle få prygel direkt

Undrar hur man själv skulle reagera om ungjäveln gjorde ngt liknande?
Kanske skulle tvinga honom att dricka en liter....

Nej men jag hade varit rädd att få skäll o diverse straff. Hade iofs tyckt det var pinsmat o skämts ögonen ur mig, men hade varit mer rädd och ångestfylld än skammsen.
Citera
2005-08-26, 13:08
Medlem
Fabian FoXXs avatar
Citat:
Nej men jag hade varit rädd att få skäll o diverse straff. Hade iofs tyckt det var pinsmat o skämts ögonen ur mig, men hade varit mer rädd och ångestfylld än skammsen.

Du är med andra ord rädd att dina föräldrar skall komma på att du klottrar!
Citera
2005-08-26, 14:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fabian FoXX
Du är med andra ord rädd att dina föräldrar skall komma på att du klottrar!

hade det hänt för när jag var tio så visst, men inte nu..
Citera
2005-08-30, 12:52
Medlem
Evolution!s avatar
Citat:
hade det hänt för när jag var tio så visst, men inte nu..

Ok. Kan ju säga att jag var 16 (eller 17? ) & inte 10.
Citera
2005-09-12, 11:23
Medlem
Spillde ut en flaska ink över morsans tvättmaskin.
Citera
2005-09-16, 18:02
Medlem
HiNKs avatar
Råkat köra mitt knä i en tag som jag precis kört på golvet, stor svart infernofläck på ett par dyra jeans.

Rivit hål i ännu ett par dyra jeans tack vare taggtråden vid ropsten. Och ett par adidasbyxor värda 299kr .

Carrostabil svart fläck på en svindyr tröja som inte gick bort i tvätten.

Färg på ett par skinnhandskar och en väst och en jacka.

Inte lätt att vara rik och klottra faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in