2012-07-16, 01:04
Medlem
När jag gick på mellanstadiet och inte alls var interesserad av graff hittade jag och 2 polare en

hemköpspåse med burkar i.

Jag vill självklart testa om en av burkarna fungerar och lyckas på någotvis spraya mig själv i

ansiktet

Springer med händerna för ansiktet upp till toaletten och sköljer ansiktet för kung och fosterland.

Pratar med vaktmästarn och han konstaterar att jag skall skölja ögonen noga.

Vaktmästarn tar hand om burkarna och mina polare tyckte det hela var mycket festligt.
Citera
2012-07-16, 02:05
Medlem
Inte allt för länge sedan var jag på en fest med en polare, vi tänkte tagga lite elskåp osv senare på natten, vilket vi också gjorde.

När jag senare kom hem, såg jag att det hade stänkt/droppat på mina vita sneakers samt nya jeans.
Ångest, dock klarade sig jeansen(som tur va!) Får leva med röd prickiga sneakers.
Citera
2012-07-16, 04:26
Medlem
abowbrorsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaconRosen
Inte allt för länge sedan var jag på en fest med en polare, vi tänkte tagga lite elskåp osv senare på natten, vilket vi också gjorde.

När jag senare kom hem, såg jag att det hade stänkt/droppat på mina vita sneakers samt nya jeans.
Ångest, dock klarade sig jeansen(som tur va!) Får leva med röd prickiga sneakers.

Det där är ju standard, har färgstänk på så gott som alla mina kläder
Citera
2012-07-16, 09:29
Medlem
bredbandskillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abowbrorsan
Det där är ju standard, har färgstänk på så gott som alla mina kläder
hehe håller med!
Citera
2012-07-16, 09:37
Medlem
Lys avatar
Det mest misslyckade var nog när jag hade ateljé ( inte hållt på så mycket med Street Art, men tänker börja igen ) och skulle klämma fram lite mer oljefärg ur en stor tub. Tuben med kadmiumrött exploderade, och jag fick all färgen på mina jeans ( favoritjeansen, dessutom.. ). Brukade alltid ha ateljé-overallen på mig, men den dan hade jag inte det, hade bara tänkt göra ett snabbt jobb. Jeansen var rödfärgade i flera år efteråt.... så småningom skavdes det mesta av färgen bort, men ändå. Kändes bra klantigt och misslyckat färga sina jeans kadmium röda av misstag för att jag inte orkade ta på overallen.
Citera
2012-07-16, 10:56
Medlem
6799173s avatar
Halv flaska oljefärg på farsans golv som han fick vara med och torka upp x2 Krom i ögonen efter sprayat på ett staket i motvind På jeansen efter dragit en tag med en penna som läckte. Man samlar ju på sig massa grejer men det roligaste måste ha varit när min kompis försökte öppna sin flow men det gick inte, sen drog han allt vad han hade o då följde hela udden och pumpen med ut och hela hans händer/jacka/byxor/ blev inkshottade
Citera
2012-07-16, 11:17
Medlem
Skid-masks avatar
Det vanliga för mig:

Typ 3 jackor
4 par skor
2 par jeans
och 2 tshirtar på 2 år ungefär :S

Har även fått rosa på min iphone som inte går bort från en grog cutter när jag skulle köra i bussen och gav min polare telefonen
Citera
2012-07-16, 23:06
Medlem
Fick färg precis vid kuken på mina nya brallor. Som tur är kunde jag bara spreja svart (svarta byxor) så det löste sig fan helt perfekt
Citera
2012-07-16, 23:23
Medlem
bredbandskillens avatar
brukar få färg i munnen nästan varannan gång jag målar hehe..

jag blåser alltid på capsen så att inte dom täpps igen när jag t.ex byter färg
är det bara jag eller gör ni också det?
klantigt men sant!
Citera
2012-07-17, 05:16
Avslutad
Täckte min väns mobil telefon med vitfärg när jag skulle testa fatcapen. Självfallet var vi båda
jätte fulla.
Citera
2012-07-17, 09:19
Medlem
bredbandskillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kun6Size
Täckte min väns mobil telefon med vitfärg när jag skulle testa fatcapen. Självfallet var vi båda
jätte fulla.

Dyr telefon som gick i förlust?
Citera
2012-07-17, 12:55
Medlem
gonzorockers avatar
Skulle köra ett lugnt ställe, kanske 10(rökfyllda) år sen så minnet är inte super skarpt, men det var en sån där dag som det känns som man har gud emot sej. Skulle rolla och hade en 5 liters(väl mycket, jag vet) hink i ryggsäcken tillsammans med favvotröjan, var en varm dag så långt.
På vägen in så spräckte jag brallorna i kukhöjd när jag klättrade över stängslet, väl inne öppnar jag väskan och ser att locket har hoppat av. Allt i väskan badar i färg, bara att slänga tröjan och försöka torka av handtaget till rollen.
Börjar rolla och blir färdig med grunden utan några större problem, händerna och armarna blir färgiga dock.
Börjar blåsa och molnen, börjar se ut som regnmoln...
Securitas kommer och jag springer iväg och halkar i en pöl med nått kletigt skit, vetefan vad men jag halkar rejält,
helt plötsligt ligger jag bara på rygg i pölen.
Tar mej upp och får chilla i en buske i en halv timme och när det väl blir lugnt börjar det regna och blåser ganska hårt.
Så jag får nog. Med färg upp till armbågarna, nått kletigt skit över hela ryggen på det vita linnet, trasiga byxor på pinsamt ställe går jag i regnet mot tåget som ska ta mej hemåt.
Piecen blev aldrig klar, ryggan och tröjan var bortom räddning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in