2009-04-21, 09:59
Medlem
Utkasts avatar
Jag kommer ihåg för några år sedan då jag precis hade börjat måla och jag hittade en can i skogen, det var den första canen jag någonsin hade hållt i typ och jag hade turligt nog en cap i min ficka, men när jag skulle stoppa in capen i canen så såg jag att det var något skit i hålet och i min desperation så stoppade jag in en pinne i hålet vilket resulterade att det blev en explosion på något jävla vänster så det skvätte rosa färg upp i hela mitt ansikte och jag fick cykla hem med rosa färg i hela ansiktet genom hela stan, när jag väl kom hem och skulle skrapa bort det så hade färgen torkat och det tog flera timmar att skrapa bort färgen i ansiktet med naglarna, haha vilket jävla minne alltså...
Citera
2009-04-21, 11:56
Medlem
mindwalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utkast
Jag kommer ihåg för några år sedan då jag precis hade börjat måla och jag hittade en can i skogen, det var den första canen jag någonsin hade hållt i typ och jag hade turligt nog en cap i min ficka, men när jag skulle stoppa in capen i canen så såg jag att det var något skit i hålet och i min desperation så stoppade jag in en pinne i hålet vilket resulterade att det blev en explosion på något jävla vänster så det skvätte rosa färg upp i hela mitt ansikte och jag fick cykla hem med rosa färg i hela ansiktet genom hela stan, när jag väl kom hem och skulle skrapa bort det så hade färgen torkat och det tog flera timmar att skrapa bort färgen i ansiktet med naglarna, haha vilket jävla minne alltså...

haha, en vän gjorde liknande men han satte tanden där Capen ska ner(fråga mig inte varför han gjorde det) sen fick han färg i ansiktet/munnen och hans nya glasögon blev igen färgade!
Citera
2009-04-21, 12:10
Medlem
Penzos avatar
Jag spillde glas-ets på ollonet när jag vart 17, det gjorde ont.
Citera
2009-04-21, 19:21
Medlem
saturs avatar
jag råkade trycka ner fel munstycke i rätt burk som resulterade i att jag fick en orange sträng ifrån ansiktet ner till knäna. såg ganska skoj ut.
Citera
2009-04-24, 23:15
Medlem
happyfac33s avatar
Jag hade ett par brallor förut med ett tryck på ena sidan av benet som gick från rumpan å ner. Ialla fall så fick fick jag för mig att jag skulle spruta över det där med svart färg så de vita trycket inte skulle synas, självklart gör man det med brallorna på och börjar spreya, det jag inte tänkte på var att färgen gick rakt igenom brallorna och efter det hade jag ett svart ben
Citera
2009-04-25, 00:36
Medlem
MACBiWs avatar
Spillt och spillt, har fått hela handen och armen vit pga en polares hämnd
Citera
2009-04-26, 19:52
Bannlyst
Själv har man gjort jävligt många klantiga grejor.
tryck in en pinne eller nål i där munstycket ska sitta. hela ansiktet fullt med färg. Som när man skulle göra egen inc man slår en spik rakt i en burk tapetern förstörd osv Men det dummaste jag gjort va nog när jag låg i min säng o kasta spikar på mina burkar i hyllan. Ni kan gissa själva vad som hände. hehe!
Citera
2009-04-26, 21:35
Medlem
jackees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kugg_hjulet
Själv har man gjort jävligt många klantiga grejor.
tryck in en pinne eller nål i där munstycket ska sitta. hela ansiktet fullt med färg. Som när man skulle göra egen inc man slår en spik rakt i en burk tapetern förstörd osv Men det dummaste jag gjort va nog när jag låg i min säng o kasta spikar på mina burkar i hyllan. Ni kan gissa själva vad som hände. hehe!

Varför, i hela fridens namn, gjorde du det?
Citera
2009-04-26, 22:09
Medlem
Rands avatar
Vet inte riktigt spillt osv.
Har kladdat ner min jacka med massa krom dock.

Även punkterat en burk som verkade tom, hela tröjarmen röd upp till axlarna. Var ju sådär lagomt kul. Spillde Svart Lackbets på mina skor och vita tröja samt över en massa prylar i en polares garage förra sommarn.
Citera
2009-04-26, 23:39
Medlem
Mr.Plopps avatar
En gång när jag var ute i mörkrett, lagom dragen, så tar jag ju upp en can från väskan och tänkte dra en nice tag, och sätter på capet och sprutar.
Det slutade med ett ansikte med svart färg i.

En av mina "On The Run hard to buff" gick sönder i fickan och i samma ficka låg min mammas mobil (tiden då man nästan precis börjat med graff)

Annars inget särskillt som jag kan komm på
Citera
2010-03-21, 15:00
Medlem
Checks avatar
Slår väl liv i den här tråden igen med ett jävla konstigt ställe jag fått färg på, men spillt vettefan om jag gjorde.

Efter en fredag med öl och mary-jane så vaknar jag upp och upptäcker att jag fått svarta färgfläckar på kalsongerna. Hur det kom dit vettefan men det kändes lite roligt när jag vaknade och såg hur skitig dom var.
Citera
2010-03-23, 08:29
Medlem
horses avatar
Chrome på jackan, skorna, ansiktet, byxorna... allover
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in