Citat:
Ursprungligen postat av SjowallWahloo
Med all sannolikhet aldrig. Har svårt att föreställa mig den regering som skulle benåda den livstidsdömde Lasermannen. Möjligen bortsett från om SD skulle hamna i regeringsställning (vilket näppeligen kommer att ske...kan man ju åtminstone hoppas); en ödets ironi med tanke på att just SD går till val bla på att en livstidsdom ska innebära livstid bokstavligt.
S&W.
Citat:
Ursprungligen postat av SjowallWahloo
Korkad som jag är så förstår jag inte riktigt vad du menar...kan det möjligen finnas någon koppling till att du kallar dig WHITEZombie, eller övertolkar jag?
För övrigt kan jag inte se vad en diskussion av detta slaget har med skvaller att göra, men jag fortsätter gärna diskutera via pm. Idiot.
Vad sägs om att förklara
varför Sverigedemokraterna skulle vilja benåda Lasermannen ifall de fick den makten?
När du ändå är igång gång kan du väl passa på att förklara kopplingen till en gammal film från 30-talet och ett amerikanskt rockband.
psssst -
http://lmgtfy.com/?q=white+zombie
Citat:
Ursprungligen postat av tier4
När släpps han?
Den dagen han släpps ut kommer han att vara mycket gammal, skröplig och ofarlig för sin omgivning. Läser man Gellert Tamas bok om honom så får man uppfattningen att han nog borde ha låsts in för gott långt innan han begick de brott som till slut gav honom livstids fängelse. Mycket störd människa.
Mitt tips är att han aldrig någonsin kommer att bli riktigt fri. Han kommer att ha regelbunden kontakt med kriminal och psykvård för resten av sitt liv.