Citat:
Ursprungligen postat av
zinava
Alla vet att svaret på "kurdfrågan" är att ge Kurder självständighet, men det är omkringliggande ländernas girighet som hindrar detta. Och du talar om för mig om äcklig attityd!?

Jo.. Sno åt er land tills länderna går med på att ge er självständighet? Det är väl helt jävla uppenbart att inget land vill ge bort mark till en folkgrupp som gör anspråk på landet. Skulle kurder gå med på om assyrier skulle ta över delar genom att bli en majoritet & sedan göra anspråk på landet?
Citat:
Ursprungligen postat av
milanista22
Haha din råtta, märks att du darrar så fort nån nämner kurder. Bara för att du säger så, hoppas jag innerligt att det blir kaos i iran och turkiet också.
Och hållkäften ingen sagt att hela världen är kurdistan din inkompetenta idiot.
Ännu en separistkurd med judementalitet. Ni tycks samlas på Konflikten i Syrien-trådem och denna. Snart kommer ni väl hoppa in i en EU-tråd och påstå att hela EU egentligen är ert.
Du tycks darra av ilska för vad jag har att säga.. Är separistkurder + ingen moral en öm punkt för dig?
Än en gång så stärks min poäng om att ni har en äcklig attityd & ingen moral när ni önskar krig i andra länder.
Ingen har sagt att hela världen är Kurdistan..
Än. Det kommer..
Btw, sagt det i ett tidigare inlägg.. Jag gillar kurder, men det är separistkurderna utan moral är dem jag ogillar.