2018-02-15, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
1/ Det hade inte startats en massa lagar mot våldtäkt, demonstrationer, hjälporganisationer o.s.v, om inte kvinnor var emot våldtäkt.

Så hur förklarar du då detta beteende
(FB) Varför klagar ni kvinnor på våldtäkterna?

Våldtäktsbegreppet startades av kvinnor som vill kunna utpressa och tjäna pengar på män via skadestånd.
Senast redigerad av vitklockan 2018-02-15 kl. 12:57.
Citera
2018-02-15, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitklockan
Så hur förklarar du då detta beteende
(FB) Varför klagar ni kvinnor på våldtäkterna?

Våldtäktsbegreppet startades av kvinnor som vill kunna utpressa och tjäna pengar på män via skadestånd.
Ja, det händer nog också. Men jag tvivlar på att det var huvudsyftet med lagar mot våldtäkt.
Många lagar kan utnyttjas, inte bara lagarna mot våldtäkt.
Citera
2018-02-16, 14:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Fast hur många protesterar mot knivhugg på dagen och runkar till knivhugg-videos på kvällen?

om du runkar till våldtäckter så är du fan dum i skallen.

tror inte män vill bli "våldtagna" av kvinnor, vill dom det så är det inte våldtäckt smartskalle.
Citera
2018-02-16, 14:12
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plaguetongue
om du runkar till våldtäckter så är du fan dum i skallen.

tror inte män vill bli "våldtagna" av kvinnor, vill dom det så är det inte våldtäckt smartskalle.

1) Jag brukade runka till tentakel våldtäkter när jag var 13-14.

2) Flera miljoner kvinnor runkar till detaljerade beskrivningar av våldtäkt dagligen. Det är helt normal bland kvinnor.

3) Då är det aldrig våldtäkt när kvinnor blir våldtagna heller.
Citera
2018-02-16, 14:19
Medlem
Citat:

2) Flera miljoner kvinnor runkar till detaljerade beskrivningar av våldtäkt dagligen. Det är helt normal bland kvinnor.

1/ Och? Har du sedan genomfört denna fantasi?
2/ Hur vet du det? Undersökningar säger bara att detta är fantasier som kvinnor någon gång haft. Det står inget om att miljontals kvinnor runkar till detta dagligen. Men som vanligt så klarar du kanske inte av att läsa det du själv länkar till?
3/ Jo, våldtäkt är våldtäkt. Läste du ens vad som skrevs?
Citera
2018-02-16, 14:20
Bannlyst
Citat:

jadu "babianen" jag tänker inte sitta och diskutera det med dig då du vägrar att begripa det iallafall, där du kommer ifrån kanske det är acceptabelt med våldtäckt, vad vet jag...
Citera
2018-02-16, 14:24
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1/ Och? Har du sedan genomfört denna fantasi?
2/ Hur vet du det? Undersökningar säger bara att detta är fantasier som kvinnor någon gång haft. Det står inget om att miljontals kvinnor runkar till detta dagligen. Men som vanligt så klarar du kanske inte av att läsa det du själv länkar till?
3/ Jo, våldtäkt är våldtäkt. Läste du ens vad som skrevs?

1) Nej jag växte upp och började tända på att förföra män istället.

2) Titta på statistiken över hur många romance-novels som säljs varje månad. Det finns många kvinnor som har det som hobby.

3) Nej våldtäkt finns i princip inte. Jag har förklarat det tidigare i tråden.

Citat:
Ursprungligen postat av Plaguetongue
jadu "babianen" jag tänker inte sitta och diskutera det med dig då du vägrar att begripa det iallafall, där du kommer ifrån kanske det är acceptabelt med våldtäckt, vad vet jag...

Alla kvinnor tycker att det är acceptabelt med våldtäkt. De kvinnor som skriker högst är de som gillar det mest.
Citera
2018-02-16, 14:28
Medlem
Citat:
1) Nej jag växte upp och började tända på att förföra män istället.

2) Titta på statistiken över hur många romance-novels som säljs varje månad. Det finns många kvinnor som har det som hobby.

3) Nej våldtäkt finns i princip inte. Jag har förklarat det tidigare i tråden.

Alla kvinnor tycker att det är acceptabelt med våldtäkt. De kvinnor som skriker högst är de som gillar det mest.
1/ Ok
2/ Vilket inte var vad jag undrade över.
3/ Jo, sex mot någons vilja kan vara våldtäkt. Särskilt om det inkluderar våld.
Citera
2018-02-16, 14:33
Medlem
Babianens avatar
Citat:
2/ Vilket inte var vad jag undrade över.

Det är bevis på att kvinnor sitter och runkar till våldtäkts-porr.

Citat:
3/ Jo, sex mot någons vilja kan vara våldtäkt. Särskilt om det inkluderar våld.

1) Nej för att det är bara mot kvinnans vilja i början. Efter ett tag ändrar sig alla kvinnor och då är det vanligt sex.

2) Det är därför det brukade heta "forced seduction" i porr-böcker förr i tiden. För att det är vad det är för kvinnor: "jag säger nej tills du tvingar mig att säga ja" typ.
Citera
2018-02-16, 14:36
Medlem
Citat:
Det är bevis på att kvinnor sitter och runkar till våldtäkts-porr.

1) Nej för att det är bara mot kvinnans vilja i början. Efter ett tag ändrar sig alla kvinnor och då är det vanligt sex.

2) Det är därför det brukade heta "forced seduction" i porr-böcker förr i tiden. För att det är vad det är för kvinnor: "jag säger nej tills du tvingar mig att säga ja" typ.
Kanske, men det betyder inte att dina påhittade siffror stämmer.

2/ Källa på att alla kvinnor ändrar sig? Får jag göra vad jag vill med en människa, om det finns exempel på de som gillar det jag gör?
3/ Ja, det gäller att känna av situationen.
Citera
2018-02-16, 14:37
Medlem
Herr.Grabesmonds avatar
Citat:

Det har flera av mina kvinnliga bekanta också.
Så ponera nu att jag överraskade någon av dessa med penetration, och de sedan anmäler mig för våldtäkt. Varför skulle de då anmäla menar du? Skam? Missnöje med prestationen och/eller utrustningen?

Citera
2018-02-16, 14:43
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Kanske, men det betyder inte att dina påhittade siffror stämmer.

Titta på hur mycket sånt material som finns, https://www.amazon.com/forced-seduction-Romance-Books/s?ie=UTF8&page=1&rh=n%3A23%2Ck%3Aforced%20seductio n

Citat:
2/ Källa på att alla kvinnor ändrar sig? Får jag göra vad jag vill med en människa, om det finns exempel på de som gillar det jag gör?

1) Varför skulle de inte göra det?

2) Det är ingen man som vill göra något med oattraktiva kvinnor. Så det är irrelevant.

Citat:
3/ Ja, det gäller att känna av situationen.

Så du erkänner att kvinnor tänder på tvång? Till exempel, https://www.amazon.com/Force-Me-Anthology-Seduction-Collection-ebook/dp/B06XR4YWX2/ref=sr_1_5?s=books&ie=UTF8&qid=1518788278&sr=1-5&keywords=forced+seduction

Citat:
Story I: Force Me: The Football Team
They've got me in the trunk of their car. There's a whole bunch of them. Big, strong, young guys. I don't know where they're taking me. But I can guess exactly what they want - I can see it in their eyes - the lust, the hunger, the violence. Are they going to hurt me? I think they might. One thing's for sure - I'm in for a wild ride...

Story II: Force Me: The Bikers
They've taken me out into the sticks. I thought I was just going to get it on with one hot biker, but there's a whole gang of them. They're bearded, covered in ink - more like animals than men. I can guess exactly what they want - I can see it in their eyes - the lust, the hunger, the violence. It scares me. Are they going to hurt me? I think they might. One thing's for sure - I'm in for a wild ride...

Story III: Force Me: The Carjackers
He's got a gun to my husband's head. But its me that he has eyes for, and the lust in his look frightens me. I don't know exactly what he wants, but I can take a good guess. Once I'm out of the car, I'm fair game, his to use for his pleasure, while my husband looks on. Is he going to hurt me? I think he might. One thing is for sure - I'm in for a wild ride.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in