2018-05-17, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Efter 245 sidor av diskussioner kan jag för mig själv sammanfatta att det finns ett massivt motstånd till idén att kvinnor skulle njuta av att bli våldtagna.
Måste jag, kan jag ju beta av den där gamla självklara "inte alla..." som verkar vara viktig att nämna för en del.
Vi har sett kvinnor bekräfta att fantasin är relativt vanlig, dvs fler har gett uttryck för den,
Den mest sålda boken hos kvinnor på länge eller nånsin är 50 Shades och den vältrar sig i tvångsmedel och sex med förnedring som trigger.

Identitetspolitiskt drillade tror självklart att direkt ur sin amygdala att de kan svara "för alla kvinnor" och deklarera absolut inte utan att förstå något från början av detta inlägg.
Eller något alls av det som t.ex Babianen på alldeles egen hand vittnar om.

Sammanfattning;
Ni får helt enkelt acceptera att vi är olika. En del gillar att se sin fru bli påsatt av större svartmuskiga män, andra gillar glas och stilettklackar på pungen, en del gillar kiss och bajs och ytterligare några vill överraskas med att bli tagna hårt.
Skitsamma av vem.
Och några har mer tur med djur.

Tror ni mig inte finns det oändligt med porr därute, som vart och ett representerar nån sorts fantasikarta över vad människor kan fundera ihop.

Och för klarhets skull, det är inte porren som kommer först utan fantasin.

Bland de sjuka, är den som inser galenskaperna bland de friskaste.
Andra kan lalla omkring i sin fantasivärld tills de drabbas själva och både knäckas och bli kränkt av verkligheten efteråt.

Allt kan hända och ofta händer det också.

Att kvinnor fantiserar om våldtäkter betyder inte att de vill bli våldtagna.

Mina våldtäktsfantasier är till exempel alltid om hur någon annan blir våldtagen.
Citera
2018-05-17, 19:44
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tankebrott
Steven Pinker påstår att all kritik mot hans påståenden skulle "hänga ihop", vilket han visar genom att bunta ihop det han kallar "det oskrivna bladet", "den ädle vilden" och "spöket i maskinen". Då han även jämför sina kritiker med Stalin och Mao påstår han att all kritik mot någon aspekt av hans påståenden oavsett vilken skulle leda till kommunistisk totalitarism. Detta gäller inte bara kritik mot hans påståenden om könsskillnader utan även till exempel kritik mot hans påståenden om en "kognitiv nisch" där socialt samspel skulle ha lett till evolutionen av språk, trots att hans påståenden om detta är snarlika marxismens.

Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Om det stämmer har jag en sammanfattning av Steven Pinker.
Han är en idiot.

För att vara någorlunda aktuell...

https://imgur.com/a/qJntY52
Senast redigerad av Bleppe_Bf 2018-05-17 kl. 19:53.
Citera
2018-05-20, 00:37
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiksmongoNummer1
Min källa är ju Babianen. Jag vet inte vad kvinnor fantiserar om eller vill, men om vi skippar ordet "våldtäkt" så verkar det som att kvinnor gillar hårda tag, bli fasthållna, bli avklädda och påsatta av en främmande man, i skogen när de plockar svamp, i bilen när de liftat med en mystisk främling eller när de går ensamma på badstranden.

Alltså kan kvinnor gilla att bli "våldtagna" men det är ingen våldtäkt eftersom de gillar det (tror jag).

Men om kvinnor inte gillar "våldtäkt" hur kunde då Babianen vinna debatten?

Skillnad på fantasi och verklighet.

Att t ex bli våldtagen av en främling i skogen, av någon man liftar med eller liknande skulle skapa sån skräck hos mig för att bli mördad, misshandlad osv. att någon njutning i dess rätta mening inte skulle kunna vara möjlig. Uppepå det med en person man inte känner eller är attraherad av (inte för att det skulle göra saken bättre).
Om kroppen då svarar med orgasm är i den situationen sannolikt inget man skulle uppleva som skönt. Det är bara en kroppslig reaktion, ungefär som att kräkas.

För tjejer sitter orgasmen i kroppen och samtidigt i huvudet, det kan den inte göra om jag har dödsskräck och känner mig äcklad m m.

I fantasins värld kan man däremot själv bestämma att man är tokattraherad av den här främlingen, men vet ungefär vem han är och man vet att man kommer att klara sig helskinnad ur det hela på slutet. Man får inte ont någonstans, allt går till exakt så som man själv fantiserar ihop, varenda sekvens är som i en film man själv regisserar.

Det går inte att jämföra med en verklig våldtäkt.

Så att tro att tjejer som fantiserar om våldtäkt vill bli utsatta för det i verkligheten visar bara hur lite man förstår tjejers väsen.
Citera
2018-05-20, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pillowpop
Skillnad på fantasi och verklighet.

Att t ex bli våldtagen av en främling i skogen, av någon man liftar med eller liknande skulle skapa sån skräck hos mig för att bli mördad, misshandlad osv. att någon njutning i dess rätta mening inte skulle kunna vara möjlig. Uppepå det med en person man inte känner eller är attraherad av (inte för att det skulle göra saken bättre).
Om kroppen då svarar med orgasm är i den situationen sannolikt inget man skulle uppleva som skönt. Det är bara en kroppslig reaktion, ungefär som att kräkas.

För tjejer sitter orgasmen i kroppen och samtidigt i huvudet, det kan den inte göra om jag har dödsskräck och känner mig äcklad m m.

I fantasins värld kan man däremot själv bestämma att man är tokattraherad av den här främlingen, men vet ungefär vem han är och man vet att man kommer att klara sig helskinnad ur det hela på slutet. Man får inte ont någonstans, allt går till exakt så som man själv fantiserar ihop, varenda sekvens är som i en film man själv regisserar.

Det går inte att jämföra med en verklig våldtäkt.

Så att tro att tjejer som fantiserar om våldtäkt vill bli utsatta för det i verkligheten visar bara hur lite man förstår tjejers väsen.

Den vanligaste våldtäktsfantasin är med största sannolikhet den som smyger sig på när man går hem en mörk kväll och man börjar fundera på hur man skulle agera ifall man blev överfallen.
Citera
2019-11-21, 16:00
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Mina våldtäktsfantasier är till exempel alltid om hur någon annan blir våldtagen.

Du gillar när kvinnor blir våldtagna alltså?

Här ska du få en våldtäktsfantasi.

Jag är ute och går i skogen. Ser en söt tjej. hoppar på henne. Våldtar henne.

Sådär. Blev du kåt nu?
Senast redigerad av over-unity 2019-11-21 kl. 16:32.
Citera
2019-11-21, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frispel2
Vet du hur det känns att bli skuten? Om killar får stånd av det så måste det ju vara njutningsbart? Det är väl ungefär det ditt argument går ut på, får man stånd = skönt = vad är problemet?
Skillnaden är att ingen vill bli skjuten men alla vill ha sex
Citera
2019-11-21, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Du gillar när kvinnor blir våldtagna alltså?

Här ska du få en våldtäktsfantasi.

Jag är ute och går i skogen. Ser en söt tjej. hoppar på henne. Våldtar henne.

Sådär. Blev du kåt nu?

Nej inte det minsta.
Citera
2019-11-21, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 66kloksaini66
Skillnaden är att ingen vill bli skjuten men alla vill ha sex

Fast inte med vemsomhelst och på sina egna vilkor glömde du att tillägga.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2019-11-21 kl. 22:29.
Citera
2019-11-21, 23:53
Medlem
WordWarriors avatar
Unga svenska kvinnor verkar vilja bli våldtagna. Ingen tvekan. Varför skulle annars den grupp som är den främsta måltavlan för importerade våldtäkter rösta för mycket mer massinvandring och därmed fler våldtäkter? Hela 37 % av unga kvinnor röstar på V + MP. Det borde stämma till eftertanke. Unga svenska och fertila kvinnor vill inte ha sex med vita civiliserade svenska män, men vill bli våldtagna av kaosblattar. De unga svenska kvinnorna bär ett tungt ansvar för Sveriges pågående kollaps.
Senast redigerad av WordWarrior 2019-11-22 kl. 00:04.
Citera
2019-11-23, 19:53
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Unga svenska kvinnor verkar vilja bli våldtagna. Ingen tvekan. Varför skulle annars den grupp som är den främsta måltavlan för importerade våldtäkter rösta för mycket mer massinvandring och därmed fler våldtäkter? Hela 37 % av unga kvinnor röstar på V + MP. Det borde stämma till eftertanke. Unga svenska och fertila kvinnor vill inte ha sex med vita civiliserade svenska män, men vill bli våldtagna av kaosblattar. De unga svenska kvinnorna bär ett tungt ansvar för Sveriges pågående kollaps.

Jaha så nu är det bara v + mp som är vänster, sist jag diskuterade detta med några antifeminister, och jösses vad man får bemöta dethär resonemanget gång på gång, ni antifeminister har satt det på repeat. Så iallafall, då var alla partierna från v till moderaterna vänster. Alltså har 66% av de röstberättigade männen då också röstat för att bli våldtagna.

Men denna gången passade det inte in i ditt mässande va? Du ville hålla din slogan kort och kärnfull.

Ni antifeminister kommer snart kriga inbördes, ni är så spretiga och kommer alltid med er empiriska "fakta". Underhållande om inget annat.
Citera
2019-11-23, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getmink
Jag skulle till detta vilja tillägga:

Jag slösade nästan 7 år på att vara drogberoende.

Det är helt klart, utan den minsta tvekan, något i den kvinnliga biologin som gör att dom blir kåta av våldsamma män, dom blir nästan som besatt i en.

Kvinnorna själva kommer såklart förneka, dom säger "det är bara en viss typ av kvinnor", detta stämmer inte, 99% av kvinnor är sådana. Evolutionen har också gjort så att variationer i personlighet är något som främst finns hos män, kvinnor är i regel väldigt lika varandra.

Du har alltså stött på den procenten av kvinnor som inte gillar att bli våldtagna?
Senast redigerad av Persienne 2019-11-23 kl. 20:54.
Citera
2019-11-23, 21:30
Medlem
over-unitys avatar
Ah, det är verkligen underbart när man kan ha åsikter att kvinnor ska ha stryk och våldtas och veta att det är rätt och att man gör något bra om man gör så.

Era jävla slynor, sedan påstår ni att ni inte gillar det, när ni älskar det!

Dags att göra våldtäkt till folksport?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in