2018-02-16, 14:46
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Grabesmond
Det har flera av mina kvinnliga bekanta också.
Så ponera nu att jag överraskade någon av dessa med penetration, och de sedan anmäler mig för våldtäkt. Varför skulle de då anmäla menar du? Skam? Missnöje med prestationen och/eller utrustningen?

1) Om du våldtog dem (disclaimer: jag uppmanar inte dig att göra det) och sen blev deras pojkvän skulle de inte anmäla dig.

2) De flesta kvinnor anmäler män för våldtäkt för att mannen inte blir deras pojkvän efteråt. Att bli våldtagen är inget problem för kvinnor. Precis som det inte är något problem för män att bli våldtagna av en kvinna.
Citera
2018-02-16, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
Ja, det händer nog också. Men jag tvivlar på att det var huvudsyftet med lagar mot våldtäkt.
Många lagar kan utnyttjas, inte bara lagarna mot våldtäkt.

Är du för dum för att läsa länken och svara på min fråga? Om nu kvinnor är emot våldtäkt, varför röstade dom då hit sina våldtäktsmän och försvarar deras rätt att våldta?
Citera
2018-02-16, 15:04
Medlem
Herr.Grabesmonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Om du våldtog dem (disclaimer: jag uppmanar inte dig att göra det) och sen blev deras pojkvän skulle de inte anmäla dig.

2) De flesta kvinnor anmäler män för våldtäkt för att mannen inte blir deras pojkvän efteråt. Att bli våldtagen är inget problem för kvinnor. Precis som det inte är något problem för män att bli våldtagna av en kvinna.
Du menar på fullaste allvar att en (singel-)kvinna, som inte är attraherad av mig, skulle bli attraherad, om jag våldtog henne? Har jag förstått dig rätt?
Är din disclaimer där av omtanke för mig, dig, eller "kvinnan"?
Citera
2018-02-16, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitklockan
Är du för dum för att läsa länken och svara på min fråga? Om nu kvinnor är emot våldtäkt, varför röstade dom då hit sina våldtäktsmän och försvarar deras rätt att våldta?
1/Du verkar prata om svenska kvinnor? Utgör de en stor del av världens kvinnor?
2/ När hade vi en röstning om våldtäktsmän? Jag måste missat den.
Citera
2018-02-16, 15:06
Medlem
Babianens avatar
Det här är kvinnors syn på våldtäkt, Forced seduction

Citat:
An early 20th-century example of forced seduction is the 1919 novel The Sheik by Edith Maude Hull, in which a Western woman is held captive by an Algerian sheik and raped repeatedly, realizing after months of being raped that she loves him; The Sheik is regarded as an "ur-romance".[9] The theme was quite common in romance novels from the 1970s and 1980s, the beginning of the modern wave of erotic romance; so-called "bodice rippers" advertised it on their very covers, which featured "half-clothed women with heaving bosoms being ravished by shirtless, overpowering men". To maintain a distance between the reality of the reader and the fiction of the romance novel, such novels were frequently given a "remote historical setting allowing women to 'enjoy' the rape fantasy from a safe distance".[11] Kathleen E. Woodiwiss's The Flame and the Flower (1972) is one of the earliest and best-known examples from this period.[12]
Romance novelist Jaid Black (pseudonym for Tina Engler) said that "many of my female readers enjoy rape fantasies, key word being fantasies. They certainly wouldn't want it to happen in real life, but enjoy the escapism and total lack of control provided by 'forced seduction' scenes in erotic romance novels".[12] According to one reader of romance, women readers are quite capable of separating fantasy from reality: "In real life there is no such thing as forced seduction. When a woman says no in real life, that means no, because in real life, rape is about violence and power. Rape in real life involves no pleasure for the woman".[11] Alison Kent, author of the Complete Idiot's Guide to Writing Erotic Romance, says the theme is rare in modern romance novels;[12] Linda Lee also cites scholarship to conclude that "by the mid-1980s, the rape fantasy was rejected".[11] However, forced seduction has been used as a plot point in post-1980s romance novels.[13]

Citat:
A Thai study from 2008 reported that among 2000 viewers aged 13 to 19, 20 percent reported that the rapes were their favorite element in soaps, and an equal number thought that "rape was a normal and acceptable element in society".
Citera
2018-02-16, 15:09
Medlem
Citat:
Titta på hur mycket sånt material som finns, https://www.amazon.com/forced-seduction-Romance-Books/s?ie=UTF8&page=1&rh=n%3A23%2Ck%3Aforced%20seductio n

1) Varför skulle de inte göra det?

2) Det är ingen man som vill göra något med oattraktiva kvinnor. Så det är irrelevant.

Så du erkänner att kvinnor tänder på tvång? Till exempel, https://www.amazon.com/Force-Me-Anthology-Seduction-Collection-ebook/dp/B06XR4YWX2/ref=sr_1_5?s=books&ie=UTF8&qid=1518788278&sr=1-5&keywords=forced+seduction
Du har alltså inget att komma med, istället länkar du till amazon??.

1/ Alla människor ändrar sig inte när de blir tvingade.
2/ Läste du vad jag skrev?

Vad menar du med "erkänner"? Varför ska jag erkänna något jag aldrig betvivlat?
Det finns kvinnor som tänder på massa olika saker. Erkänner du det?
Citera
2018-02-16, 15:10
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Du menar på fullaste allvar att en (singel-)kvinna, som inte är attraherad av mig, skulle bli attraherad, om jag våldtog henne? Har jag förstått dig rätt?

1) Ja jag tror att hon skulle bli attraherad om du våldtog henne.

2) Min disclaimer är där för att jag tycker inte att kvinnor förtjänar sex. Om du våldtar nån är det hon som tjänar på det.
Citera
2018-02-16, 15:12
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Du har alltså inget att komma med, istället länkar du till amazon??.

Det säger nåt om kvinnor att det finns så mycket våldtäkts-porr.

Citat:
1/ Alla människor ändrar sig inte när de blir tvingade.
2/ Läste du vad jag skrev?

Alla kvinnor ändrar sig.

Citat:
Vad menar du med "erkänner"? Varför ska jag erkänna något jag aldrig betvivlat?
Det finns kvinnor som tänder på massa olika saker. Erkänner du det?

Du vet vad jag menar. Att det är mainstream bland kvinnor att vilja bli tvingad på olika sätt.
Citera
Medlem
Citat:
Babianen menar inte det hon skriver. Hon har vissa undantag i sina absoluter ... vilket naturligtvis inte går ihop. Hon tror inte på sina egna teorier, helt enkelt.
Citera
Medlem
Citat:
1/Du verkar prata om svenska kvinnor? Utgör de en stor del av världens kvinnor?

Försök inte dribbla bort detta nu kvinna, svara på min fråga

Citat:
2/ När hade vi en röstning om våldtäktsmän? Jag måste missat den.

Vi har en folkomröstning var fjärde år, de som inte vill ha mer invandring röstar SD, de som vill ha mer röstar på de andra partierna. Eller är du för dum för att fatta hur demokrati fungerar?
Citera
2018-02-16, 15:15
Medlem
Citat:
Det säger nåt om kvinnor att det finns så mycket våldtäkts-porr.

Alla kvinnor ändrar sig.

Du vet vad jag menar. Att det är mainstream bland kvinnor att vilja bli tvingad på olika sätt.
Nej, det säger ganska lite om kvinnor. Kolla upp hur många romantiska komedier det finns, både böcker och TV/film.

Nej, alla kvinnor ändrar sig inte.

Nej, jag vet väldigt sällan vad du menar. Särskilt med tanke på att du egentligen inte menar det du skriver. Detta har vi ju gått genom förut.
Citera
2018-02-16, 15:17
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Nej, alla kvinnor ändrar sig inte.

Varför skulle de inte ändra sig? Det är spännande och skönt att bli våldtagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in