2018-01-31, 21:28
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krystalwhite
Män blir våldtagna av män. Och våldtagna män reagerar i princip på samma sätt känslomässigt som kvinnor. Om du säger emot det här så är du en större idiot än vad du redan framstår som.

1) För att få orgasm måste du vara mentalt upphetsad. Och om du är mentalt upphetsad då tycker du om det.

2) Mentalt upphetsad = "ge mig mer".

Citat:
Du är en porrskadad individ som lider av nån intern störning.

Porr är en bra jämförelse. Om Alysia kan ta TAP, http://www.shiraxxx.com/wp-content/uploads/2012/02/alisya-gapes-triple-anal-17.jpg hur big deal är det att ta 1 kuk vaginalt?

Citat:
Har du en dotter?

Nope.
Citera
2018-01-31, 21:29
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
Jag är väldigt medveten om att kvinnor fantiserar om våldtäkt. Så då blir frågan; läser du verkligen vad jag skriver? Jag behöver inte läsa länkarna. Det du tar upp är saker jag inte sagt något om öht.
Så vad är det jag ska medge egentligen?
Jag jag jag...
Godnatt.
Citera
2018-01-31, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Om man får orgasm då tycker man om det.

2) Så tjejen har inte sagt nej i det fallet. Hon har sagt ja och sen ljugit i efterhand.
1/ Vad har det med saken att göra? Man har rätt att säga nej till orgasm.
2/ Vilken tjej? Och vad är relevansen?
Citera
2018-01-31, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Jag jag jag...
Godnatt.
Alla kvinnor, alla kvinnor, gillar, gillar,vänjer sig, vänjer sig, vill bli våldtagen, vill bli våldagen ...
Godnatt själv.
Citera
2018-01-31, 21:31
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1/ Finns många som har frivillig sex efter 40. Konstigt att du inte visste det.

1) Men männen vill inte egentligen. De har inget val.

2) Så efter 40 är det ingen risk för våldtäkt om du är average.

Citat:
Vem som raggar på vem är oväsentligt.

Det är väsentligt för att kvinnor är naturligt passiva sexuellt. Därför är våldtäkt inget konstigt. Det är inte så annorlunda från vanligt sex.

Citat:
Fantasier om våldtäkt är oväsentligt, då fantasier ofta är styrd. Och det är svårt att veta om kvinnan som blir påhoppad verkligen vill bli våldtagen.

Kommer hon ångra att hon fick kuk i 10 minuter? Det är bra för egot att en man vill ha dig.
Citera
2018-01-31, 21:32
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
fast prova i sig gör sig ju inte med våldtäkt då det i sig är något som sker när vederbörande inte är beredd, vad tror du själv är troligast. Att vederbörande har en fantasi om hur våldtäkten i fantasin ska se ut och fantiserar om just det scenariot, eller att vederbörande de facto vill bli överfallen av random människa som dessutom kan få för sig att köra upp en flaska som en del av "förspelet". en våldtäkt gå inte att kontrollera, det är ju själva essensen.

problemet med den här sortens trådar bland andra, är att det förutom är en jävla skymf för oss som blivit utsatta, också en del av en våldtäktskultur, sida upp och sida ner.
När en stor del av våldtäkterna är såna där man kommit på en vecka senare att det kanske var våldtäkt ändå, eller tio år senare, som i Cissi Wallins fall, så kan man ju inte bara lyssna och tro allt ni säger.
Citera
2018-01-31, 21:33
Medlem
TuckerandDales avatar
Vet inte riktigt om ni fattar det feminina könsorganet.
Som liten och även upp till över de tjugo så låste sig min vagina med kramper osv detta pga våldtäckt.
Japp min förövare kunde få in ett finger eller så men inte mer utan brutalt våld.
Är fortfarande skit rädd för fingrar där nere.
Citera
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1/ Vad har det med saken att göra? Man har rätt att säga nej till orgasm.
2/ Vilken tjej? Och vad är relevansen?

1) Om man har blivit våldtagen och fått orgasm då har man ingen rätt att klaga för då var man med på det.

2) Om en tjej blir våldtagen och får orgasm då var det ingen riktig våldtäkt.
Citera
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Alla kvinnor, alla kvinnor, gillar, gillar,vänjer sig, vänjer sig, vill bli våldtagen, vill bli våldagen ...
Godnatt själv.
Det börjar låta som att du kanske är en av dem?
Sargons lag.
Citera
2018-01-31, 21:34
Medlem
Citat:
1) Men männen vill inte egentligen. De har inget val.

2) Så efter 40 är det ingen risk för våldtäkt om du är average.

Det är väsentligt för att kvinnor är naturligt passiva sexuellt. Därför är våldtäkt inget konstigt. Det är inte så annorlunda från vanligt sex.

Kommer hon ångra att hon fick kuk i 10 minuter? Det är bra för egot att en man vill ha dig.
1/ Jag vill, så du hade fel igen.
2/ Källa på det? Hittar jag ett fall så har du ännu ett fel.

Att vara passiv och vilja att mannen tar initiativ betyder inte att kvinnan vill bli våldtagen. (såklart)
Citera
2018-01-31, 21:36
Medlem
Citat:
1) Om man har blivit våldtagen och fått orgasm då har man ingen rätt att klaga för då var man med på det.

2) Om en tjej blir våldtagen och får orgasm då var det ingen riktig våldtäkt.
1/ Källa på det,tack!
2/ Jo, du kan googla och se vad lagen säger. Så du har fel igen.
Citera
2018-01-31, 21:38
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1/ Jag vill, så du hade fel igen.
2/ Källa på det? Hittar jag ett fall så har du ännu ett fel.

Att vara passiv och vilja att mannen tar initiativ betyder inte att kvinnan vill bli våldtagen. (såklart)

1) Men du är en butthurt kvinna.

2) Jag orkar inte leta upp källan just nu. Men de flesta våldtäkter är på kvinnor i reproduktiv ålder. Jag säger inte att det aldrig händer men det är ovanligt jämfört med majoriteten av fallen.

3) Det är en glidande skala mellan "kvinnan är passiv och mannen tar initiativet" och "kvinnan är passiv och mannen gör vad han vill".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in