Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-08-23, 23:13
  #25
Medlem
sOBErs avatar
Nautilus i boländerna är billigare, fräschare, större och har mindre folk än Nautilus på centralbadet. Funkar mkt fint med schysst viktrum och allt.
Citera
2005-08-24, 13:42
  #26
Medlem
Massimos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sOBEr
Nautilus i boländerna är billigare, fräschare, större och har mindre folk än Nautilus på centralbadet. Funkar mkt fint med schysst viktrum och allt.

Har de fria vikter på Nautilus nu? Har de äntligen fattat?
Citera
2005-08-24, 14:17
  #27
Medlem
pjtrs avatar
UTK kostar 1500 kr per år plus en mindre medlemsavgift. Skulle jag gymma i uppsala skulle jag göra det där. Gymmade där när jag höll på med lagidrott innan.
Citera
2005-08-30, 07:02
  #28
Medlem
Tränade för några år sedan på Nautilus inne i stan och då var det mycket snack om fria vikter. Det var visst på väg att skaffa sånt. Hörde sen av mitt ex att de fått dit några hantlar i nåt hörn. Kanske är bättre nu. Dock tycker jag SATS är det bästa jag testat hittills även om det är överpris.
Citera
2005-08-30, 14:06
  #29
Medlem
Linkolns avatar
UTK är förmodligen det bästa gymet, att jag inte själv tränar där har med att personalen gjorde mig på dåligt humör direkt. Dryg jävel som frågade om jag var jurist bara för att jag började läsa igenom deras regler. Finns ett litet gym som heter Work Out uppe i Luthagen, ligger på Sturegatan det är billigt och bra.

Friskis och Svettis har två bra gym också. Däremot är Nautilus ett jävla skitgym och kommer alltid att vara ett jävla skitgym. Enbart maskiner i hallen och en massa fjollor som trippar runt, nu har jag iofs inte sett Nautilius i Boländerna men det i stan är ruttet.
Citera
2005-09-09, 14:51
  #30
Medlem
Mr.Hanky.s avatar
Jag bor i Uppsala och jag rekommenderar helt klart Friskis & Svettis.
Det är ett schyst gym, härlig variation av människor och Friskis & Svettis vid väderkvarnsgatan har bastu. Halvårskort för 1200 om jag inte minns helt fel.. Helt ok!
Citera
2005-09-11, 14:32
  #31
Medlem
trewqs avatar
UTK= Uppsala Tyngdlyftar Klubb
Citera
2007-01-25, 21:05
  #32
Medlem
mr_iohans avatar
På Gottsundabadet kostar ett halvårskort för studenter 1000kr. Då får man tillgång till gym och bad.
Citera
2008-07-09, 11:43
  #33
Medlem
Reichsführer-AAs avatar
Billigt gym i Uppsala?

Jag har tidigare tränat förhållandevis regelbundet på F&S i Uppsala. Men då jag började både plugga och jobba, så har jag inte tid att gå på dom pass jag vill. Så det kändes lite dyrt att köpa ett kort där, om jag bara kan gå ett par ggr/månad.

Men nu känner jag att ryggen börjar protestera, så jag måste återuppta träningen. Jag skulle vara nöjd med ngt småsunkigt gym där jag bara kan slita och dra i lite vikter 1-2 ggr/ vecka. Min fråga är denna: Var finns det ett riktigt billigt gym i Uppsala?

Tacksam för alla svar!
Citera
2008-07-09, 11:53
  #34
Medlem
Aimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reichsführer-AA
Var finns det ett riktigt billigt gym i Uppsala?

Gratis under sommaren: http://www.sh.uu.se/

Övrig tid: http://www.utkgym.se/ eller http://www.uppsala.friskissvettis.se/
Citera
2008-07-09, 12:21
  #35
Medlem
Hur viktigt är det att det ska vara så jävla billigt? Samt var i Uppsala bor du?
Citera
2008-07-09, 21:01
  #36
Medlem
Reichsführer-AAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shubbinator
Hur viktigt är det att det ska vara så jävla billigt? Samt var i Uppsala bor du?

Avgörande! Annars kan jag lika gärna träna på F&S, som jag i och för sig gillar.

Jag bor i Luthagen!

Utk:s gym som Aimbert tipsade om känns ju rätt lovande! Tack för det!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback