2005-08-22, 12:11
Medlem
Massimos avatar
Hej!

Nu bär det strax av till Uppsala för stuider. Jag lämnar min trygga hemstad med allt vad det innebär, och således mitt gym.

Vad jag behöver veta är vilka/vilket gym i Uppsala man kan träna på, bra/billigt osv. Hör gärna av er med synpunkter...

Mvh. Massimo (Blivande student)
Citera
2005-08-22, 12:21
Medlem
Astral-Warriors avatar
Jag ska också flytta till Uppsala pga studier om nån vecka. Jag har kollat lite vad det finns för möjligheter och jag är nästan helt säkert på att ett ställe som heter UTK ska vara det bästa. Där hade jag iaf tänkt börja sen.
Citera
2005-08-22, 12:27
Medlem
Massimos avatar
UTK? Ofan...

Vad ligger detta ställe, och hur står det sig prismässigt?

O/T: Vad ska du läsa?
Citera
2005-08-22, 12:29
Medlem
Eller så kan man söka på Gula sidorna:

http://www.gulasidorna.se/query?what=yp&search_word=gym&where=Uppsala&select ed_heading=Gym%2C%20motion&match_comp=&match_stree t=&district_name=Uppsala&advanced=&ax=
Citera
2005-08-22, 12:31
Medlem
Astral-Warriors avatar
Jag har aldrig varit i Uppsala än, men det ska visst vara 10 min gångavstånd från centrum, vara något av ett hardcoregym och kosta ca 1700 för ett årskort. Jag ska läsa juridik förresten Själv?
Citera
2005-08-22, 12:33
Medlem
Massimos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naughtyboy
Eller så kan man söka på Gula sidorna:

http://www.gulasidorna.se/query?what=yp&search_word=gym&where=Uppsala&select ed_heading=Gym%2C%20motion&match_comp=&match_stree t=&district_name=Uppsala&advanced=&ax=

Det var nog det smartaste på länge! Tackar.
Citera
2005-08-22, 12:33
Medlem
Deleriums avatar
Uppsala Tennis Klubb.
Ska du spela tennis? De kanske har något gym, men inte vad jag sett, iofs inte varit där sedan många år.
Själv tränar jag på Kraftkällan eftersom jag får kort av företaget där. Hursomhelst är det väldigt fräsch och öppet, och har det mesta man behöver.
Priset ligger väl ung. på 350-400kr/månad, så det är inte jättebilligt.
Citera
2005-08-22, 12:34
Medlem
Massimos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astral-Warrior
Jag har aldrig varit i Uppsala än, men det ska visst vara 10 min gångavstånd från centrum, vara något av ett hardcoregym och kosta ca 1700 för ett årskort. Jag ska läsa juridik förresten Själv?

Aha! Deet låter ju inte helt tokigt, det måste helt klart prövas. Kanske kan ta ett passa ihop? hehe

Jag är så jävla helt, därav ska jag läsa Teologi...
Citera
2005-08-22, 12:36
Medlem
Massimos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delerium
Uppsala Tennis Klubb.
Ska du spela tennis? De kanske har något gym, men inte vad jag sett, iofs inte varit där sedan många år.
Själv tränar jag på Kraftkällan eftersom jag får kort av företaget där. Hursomhelst är det väldigt fräsch och öppet, och har det mesta man behöver.
Priset ligger väl ung. på 350-400kr/månad, så det är inte jättebilligt.

Ofan. Det är alltså en Tennisklubb? Hmm, 350-400 pistoler i månaden är lite väl magstarkt för en fattig student... Men man får väl överväga? Du betalar ju inte själv, men om du hade gjort det, hade pengarna varit värt det?
Citera
2005-08-22, 12:36
Medlem
Astral-Warriors avatar
Många på kolozzeum tränar på UTK och det var därifrån jag fick infon om att UTK skulle vara det bästa/mest prisvärda gymmet.
Citera
2005-08-22, 12:37
Medlem
Massimos avatar
Okey, då kanske man skulle kika in på UTK, även om det är en Tennisklubb?
Citera
2005-08-22, 12:47
Medlem
Astral-Warriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massimo
Okey, då kanske man skulle kika in på UTK, även om det är en Tennisklubb?
Du har PM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in