Citat:
Ursprungligen postat av
Bullen
Det är ointressant vad jag tycker. Det är Kakan som använder sin demokratiska rättighet att ha en åsikt. Flashbacks skitungar till mödisar kan inte annat än att håna, det vet vi sedan länge. Det är inget nytt att det går minst 2 muslimska mäns felaktiga kvinnosyn på en flashbacks kvinnohatare.
Mer intressant är att diskutera huruvida det ligger något i uttalandet än om hur fet och äcklig somliga tycker hon är.
Skulle motreaktionen till Kakan inte vara demokratisk då eller?
All kritik är inte meningslöst dravel, men som vanligt älskar meningsmotståndare
att synliggöra endast hatet och bortse från den riktiga kritiken.
Dina försök till härskartekniker är inte särskilt imponerande heller.
"Mödisar", en projektion där du använder oskulder av det kvinnliga könet som nedsättande exempel,
det var väl lite väl sexistiskt?
Vad har muslimska män med saken att göra? Håll dig till ämnet.
Jag bryr mig inte om Kakans fysik, det är hennes hälsa. Dock är det vetenskapligt bevisat,
att fetma leder till ökad risk för hjärt- och kärlsjukdomar. Eller näthatar jag nu?
Hade Kakan presenterat mer konkreta argument, istället för att förvärra för sig själv, som att klaga på "rasifiering" när hon själv är vit, men verkar göra sig till undantag eftersom hon är kvinna och homosexuell, då kan man lika gärna upplösa alla slags principer när det gäller hudfärg, kön och sexualitet.
Uttalar man sig så klumpigt som Kakan, då får man räkna med motreaktioner.