Bra snack i tråden. Men eftersom vi snackar om ranking (klubblag) och landslag, så kom idag en ny rankinglista från FIFA där gli Azzurri åter är bland de tio högst rankade landslagen medan Spanien åkte ur tio-i-topp.
Om man möter tyska ligatvåan och har en av världens främsta målvakter i Handanovic... Varför i helvete spelar man då med Carizzo?
Så jävla korkat. Man hade goda chanser att göra mål. Man kunde kryssat, rent av vunnit om inte tabbe efter tabbe radade upp sig där bak. Illa illa illa.
Om man möter tyska ligatvåan och har en av världens främsta målvakter i Handanovic... Varför i helvete spelar man då med Carizzo?
Så jävla korkat. Man hade goda chanser att göra mål. Man kunde kryssat, rent av vunnit om inte tabbe efter tabbe radade upp sig där bak. Illa illa illa.
Visst är det så. Men Mancini kommer med all sannolikhet att ställa upp med bästa möjliga lag på San Siro. Och även om man lämnat ett onödigt stort försprång så borde man väl hämta in det. Inget kan dock uteslutas, vafan i helvete jag minns San Siro-Sven (4 sek):
Torino däremot får det svårt. Så jävla förödande av Benassi att ta ett tidigt rött. Torino kommer att släppa in mål hemma, så det krävs minst fyra framåt, kanske fem. Osannolikt, men möjligt för Venturas sköna gäng.
Även Napoli ligger under för tillfället. Men de lär storma sig fram till en seger, men knappast övertygande. In med Hamsik!
Du är inte ensam om att förundras. Fruktansvärt märkliga byten av Mancini i kväll också. Byter ut Hernanes mot Vidic redan innan timmen är spelad, går över till 5-backslinje och fortsätter sedan med att byta in Kuzmanovic av alla när det ska jagas mål i slutet. Det går ju inte förklara?!
Till skillnad mot Brille tror jag det här blir för svårt att vända. Inte en chans att virrpannorna där bak kan hålla tätt. Med insläppt mål krävs det minst 3 framåt och det är jag tveksam till om de mäktar med. Men! måste tillägga att jag inte känner mig helt uppgiven, det här laget verkar vara kapabla till det mesta, så kanske kan de överraska positivt också.
Napoli ska greja sitt avancemang. Synd att både Torino och Inter är två mål bakom. Här blir det väldigt svårt att avancera. Men som vi varit inne på, bra resultat i returen blir viktiga ändå.
Tror ni tippa lite fel...
Tycker allt gick enligt förvätningar förutom Napoli som borde varit starkare mot Dinamo Moskva som är ett hopkok av utreade spelare från failade Oligark satsningar som Anzhi, Loko mdfl...
Det laget är inte bra att Napoli släpper in mål och ligger under mot
Dinamo M är lite Rysslands svar på Inter....
FM värvningar och olika filosofier olika år...
Du har spelare där som Dzudzak som var en hårsmån från att hamna i ett övre halvanlag i PRemier League bouff stagnera och regressera i Moskva
Valbuena Frankrikes svar på Iniesta och alltid småflörtat med Barca. Samt ikon i Marseille försvinner till Mosvka och blir helt under isen efter att ha gjort ett starkt VM
Zhirkov, Samba, Kokorin och Hubocan är andra med liknande livsöden...
Svagt av Everton också mot Kiev...
Väntat med Torino hoppas de granatäpplefärgade fanskapen går för seger på Communale. Dock är det kört visst kan de göra 2 mål kanske även 3 i Turin men de kommer aldrig nolla Zenith och då pratar vi 4 eller 5 mål framåt.... Det ska alltså vara årets match och urladdning.... Samtidigt som Zenit totalkolapsar...
Lite citat från Svenskafans Inter
som måste ha en massa pubertala människor från orten som kommer från länder där islam verkar vara den dominerande religionen
Vid ställningen 1-0 till Inter
Citat:
Namn: WALTER WHITE
Sänt: 2015-03-12 19:06
Vi vinner EL.
Tumme upp Citera
Inter
Citat:
Namn: bolliven Postat via SvenskaFans-appen
Sänt: 2015-03-12 19:07
Så jaaaaaaa helvete inte varit såhär glad sen jag vet inte när
Citat:
Je m' appelle Samuel Postat via SvenskaFans-appen
Sänt: 2015-03-12 19:13
Vi har vunnit EL grabbar
Citat:
Namn: WALTER WHITE
Sänt: 2015-03-12 19:27
Carrizo är kung! Snacka inte skit om honom
Citat:
Namn: Inter-Legenda [1908 † 2010] Postat via SvenskaFans-appen
Sänt: 2015-03-12 19:27
Vilken räddning Carizzooooo
Och efter matchen.....
Citat:
WALTER WHITE
Sänt: 2015-03-12 20:40
Wolfsburg är fan inte så jävla bra som alla påstår. Hade inte Carrizo bajsat på sig hade vi fått minst oavgjort.
Citat:
Illyria [ Baggios hästsvans skrev följande:
]Carrizos mamma är en hund. Vad i helvete!!! Jag blir så sne. Kan inte släppa skiten.
VARFÖR I HELVETE BÄNKAR DU HANDANOVIC I SÄSONGENS VIKTIGASTE MATCH.
Jag hade spottat Carrizo och Manicini i ansiktet.
Citat:
Anziii - Bentornato Santon!
Sänt: 2015-03-12 20:50
WALLA vi blir "FÖRUDMJUKADE"
Inter (och den Svenskaenklaven) ni är en skam för Sverige och en skam för Inter. Det är ni som sänker klubben. Eran mentalitet, förvätningar, offerstämpel, skadebarn tröja, svartafåret rollen osv
Ni Sänkte Italien 2006 vilket i slutändan skadade erat eget lag mest.
Ni är en fingervisning av var Sverige är på väg rastlösa Bipolära ungdomar med bokstavdiagnoser i förorten som kommer från klansamhällen med generationer utav inavel....
Till användaren Walter White finns du på Flashback visa dig här skäms du inte. Ni är fan värre än Bajen...
som måste ha en massa pubertala människor från orten som kommer från länder där islam verkar vara den dominerande religionen
Vid ställningen 1-0 till Inter
Och efter matchen.....
Inter (och den Svenskaenklaven) ni är en skam för Sverige och en skam för Inter. Det är ni som sänker klubben. Eran mentalitet, förvätningar, offerstämpel, skadebarn tröja, svartafåret rollen osv
Ni Sänkte Italien 2006 vilket i slutändan skadade erat eget lag mest.
Ni är en fingervisning av var Sverige är på väg rastlösa Bipolära ungdomar med bokstavdiagnoser i förorten som kommer från klansamhällen med generationer utav inavel....
Till användaren Walter White finns du på Flashback visa dig här skäms du inte. Ni är fan värre än Bajen...
Det finns inte många på SvenskaFans som är över 18. De flesta Serie A-intresserade verkar vara från Balkan eller Iran - att låtsas vara italienare är en livsstil för dessa människor. Vill man ha en någorlunda sansad diskussion så får man ta sig till flashback eller internationella forum.
Det finns inte många på SvenskaFans som är över 18. De flesta Serie A-intresserade verkar vara från Balkan eller Iran - att låtsas vara italienare är en livsstil för dessa människor. Vill man ha en någorlunda sansad diskussion så får man ta sig till flashback eller internationella forum.
Tycker ändå det är en extrem skillnad på liksom Parma Forumet som är tillsammans med Solo Calcio den bästa informationskanalen till situationen i Parma med informerade skribenter som Il Bagna, aktiva som Enrico Chiesa och han norrmannen.
Mitt egna Bianconeri har lite fanboys från orten också som man skäms för...
Men även en del insatta skribenter
Läser du bland annat Newcastle forumet med hängivna redaktörer som håller en väldigt hög prosa och ett väldigt rikt skrivspråk (om än något neurotiskt) som får mig och andra FB användare framstå som okultiverade.
Så nej jag tycker att Slentrianmässigt såga hela Svenskafans inte riktigt håller i det här fallet det här är ju ett Inter problem.
Men med användarnamn som Illyria, Peyman och språkbruk som fakking, shoo shunonen, walla, tränaren är en hund, så kan man kanske se ett mönster?
Inter känns som ett av de mer invandrarpräglade lagen i Sverige. Det började nog redan på Ronaldos tid (Zlatan själv var ju ett exempel på det), och fick såklart en stor boost när Big Z gick dit och dominerade i ett par år. Kanske Mourinho även hade viss effekt där? Han är "cool".
Jag har nog nästan aldrig stött på en pursvensk som håller på Inter. Verkar vara mer Juventus, Milan och Roma på den fronten.
Tycker ändå det är en extrem skillnad på liksom Parma Forumet som är tillsammans med Solo Calcio den bästa informationskanalen till situationen i Parma med informerade skribenter som Il Bagna, aktiva som Enrico Chiesa och han norrmannen.
Mitt egna Bianconeri har lite fanboys från orten också som man skäms för...
Men även en del insatta skribenter
Läser du bland annat Newcastle forumet med hängivna redaktörer som håller en väldigt hög prosa och ett väldigt rikt skrivspråk (om än något neurotiskt) som får mig och andra FB användare framstå som okultiverade.
Så nej jag tycker att Slentrianmässigt såga hela Svenskafans inte riktigt håller i det här fallet det här är ju ett Inter problem.
Men med användarnamn som Illyria, Peyman och språkbruk som fakking, shoo shunonen, walla, tränaren är en hund, så kan man kanske se ett mönster?
Skalan invandrarbakgrund-svensk är tydlig i serie a. Inter(stort hopp)-Juventus-Milan-Roma-Lazio. Inter och Roma-fans är lättast att särskilja i Sverige.