Citat:
Ursprungligen postat av
5778
Ja jag tror med det och är tråkigt att ingen tror på mig. Får låta skägget växa och ha på mig slitnare kläder antar jag. Detta håller inte i längden. Synd bara att en massa folk som inte behöver det får det utskrivet. Samtidigt ingen lätt bedömning för läkarna.
Men det är mer en "panikdepression" för jag vet att jag hämtar mig snart. Är kanske därför det blir svårt att tro på mig. Jag super mig skitfull då och då just för att jag vet det med att sömnbrist leder till psykos.
Snälla du, VARFÖR, varför kan du inte vara ärlig mot läkarna?
Herregud, vill du HA hjälp eller inte?????
De är ina tankeläsare. Om du tror att du ser för bra ut för att ha problem, då har du allvarliga problem. Är det så du ser dig själv?
Måste man trä på sig en potatissäck, ha rufsigt hår, vara osminkad och barfota för att få hjälp?
Din självbild är fullständigt vansinnig!
- Jag är för SNYGG för att ha problem och bli tagen på allvar. W h a t ??
Gå till läkarna och lägg korten på bordet. - Jag kan INTE sova, Ataraxen funkar INTE (vad fan ger de antishistaminer till folk för att sova på, be om Theralen) - Jag super mig full ibland för att sova, jag är helt slut, HJÄLP MIG!
Om du är ärlig och inte fegar ur, DÅ får du hjälp!
Jag önskar dig ALL lycka till, men behöver skaka om dig lite, din självbild är sned, ingen är så snygg så en läkare tror att man alltid är fullt frisk! herregud.
Gå dit, var ärlig, säg det ALLT du har skrivit här, får du tunghäfta, så skriv ner vad du ska säga och säg ärligt, hjälp mig, min sömnbrist drar ner mig, jag mår dåligt dygnet runt pga att jag mentalt inte får den sömn jag behöver. Utan mina 8 timmar, så fungerar jag inte som jag ska.
Kram, kom igen nu!!!!