2005-08-21, 21:27
Awaiting Email Confirmation
Pacinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boogaloo
Hur gör man om man vill kunna se fler än en match per omgång på TV då?
Du får lära dig att Fotboll ska ses på en fotbollsstadium helt enkelt.
Citera
2005-08-21, 21:28
Medlem
Fotboll ser man på plats, inte på tv...

Men seriöst, kommer TV 4 ta över kommer nog publiksiffrorna rasa ganska rejält Det är ju skönare för vissa att sitta hemma en regning dag och fisa varm luft och kolla på fotboll än att dra iväg till arenan och uppleva det "live"...
Citera
2005-08-21, 21:43
Medlem
Boogaloos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pacino
Du får lära dig att Fotboll ska ses på en fotbollsstadium helt enkelt.
Har du som vana att åka Sverige runt och se matcher med andra lag än ditt eget?
Citera
2005-08-21, 21:51
Medlem
Ahruons avatar
Tycker tv4 har skött spanska ligan på ett riktigt dåligt sätt. Alltid visar dem Barcelona och Madrid. Hellre Barcelona - Gatefe än Villareal - Valencia och hellre visar de Real Madrid - Lavante än Sevilladerbyt Betis - Sevilla.
Citera
2005-08-21, 22:29
Medlem
Aldrig varit något större fan av att skriva på protestlistor, tyvärr så renderar de i att rinna ut i sanden även om tanken bakom denna är bra (händer alldeles för sällan). Är faktiskt rikigt orolig för att TV4 kommer att ta över rättigheterna, visserligen är det bra att vanliga Svenssons får upp synen för fotboll men nackdelarna är FÖR många.

Måtte inte Allsvenskan gå samma väg till mötes som Fotbolls VM, Hockeykväll, Elitserie slutspelet m.fl.
Citera
2005-08-21, 22:31
Medlem
Bä$tuzs avatar
Prioriterar de verkligen annat för ALLSVENSKAN?!! När jag skrev på det här uppropet var jag missnöjd med att de bara hade två kanaler så att de bara skulle kunna sända två matcher samtidigt, men nu kommer det alltså fram att de inte ens tänker sända så mycket de kan!!! Vilka jävla idioter!

Från och med nu bojkottar jag TV4. Tänker inte bidra till att förbättra tittarsiffrorna så att de får större reklamintäkter.
Citera
2005-08-21, 22:48
Medlem
Min önskedröm vore ju om tv inte sände matcherna över huvud taget. Så får medgångarna våndas framför P3 när man inte orkar pallra sig ner till arenan. Enda fördelen är väl att vi för all framtid kommer slippa råsundaderbyn nu. Om dif-Hammarby sänds till priset av en tv-licens så lär ju 30k platser vara överflödigt.
Citera
2005-08-21, 22:48
Medlem
Kebbes avatar
Första gången jag håller med 90% av inläggen. Ska jag ska välja mellan att inte se allsvensk fotboll öht och se det på TV4 så väljer jag att blunda.
Fy fan för Johan Edlund i närheten av en fotbollsplan (& jag är är annars en tolerant människa öppen för de flesta läggningar utom hockytravbögar OBS! detta inlägg ska inte3 ses som angr3pp på bögar som oftast inte sysslar med såna sporter)
Citera
2005-08-21, 22:50
Medlem
Bishops Armss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kahnweiler
Med C+ kan man beställa Säsongskortet och därmed se vilken match man vill.
99:- i månaden är inte rimligt för att få se Allsvensk fotboll på TV. Den summan har åtminstone inte jag någon större lust att slänga ut för att se en fotbollsmatch mellan två lag som jag egentligen inte bryr mig det minsta om. Dessutom måste man betala månadsavgiften för det ordinarie abonemanget.
Citera
2005-08-21, 22:51
Medlem
jag pissar pådin namninsammling och väntar med spänning på att få se fotboll på tv under säsong 2006
Citera
2005-08-21, 22:56
Medlem
Kebbes avatar
OT
Bögar - & andra - får syssla med vilka sporter de vill btw... Det va inte det som var "poängen" om nu nån trodde det....
Citera
2005-08-21, 22:57
Medlem
MrOranges avatar
Påskrivet.
Visserligen ser jag 99,9% av de matcher jag vill se på plats. Men det är principen. Jag vill kunna ha möjligheten att se vilken match som helst live på tv. Och TV4 är en skitkanal.

Borde de inte kunna deala bort en match per vecka till en majoritetstäckande kanal?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in