2014-06-05, 14:55
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veyloon
Är det så svårt att se kopplingen mellan ditt inlägg och mitt svar? Eller vill du att jag ska peka ut det tydligare för dig?

Fråga: Vet man än om det är riktiga svenskar eller utlänningar som utfört vansinnesdådet?
Svar: Om vi nu ska stirra upp oss över nationalitet så är svenska WT som gjort det.
Underlag för mitt påstående: Citat från MG äldre brors facebook.
Varför jag citerade: En användare har redan fått tillsägelse för att ha länkat till själva kontot.

Så igen, som svar på din fråga, Ja, man vet om det är svenskar eller utlänningar. Dock är det "svenskar" med tydliga identitetsproblem. YO hajjaru brushan?

Okej, då förstår jag, stackars människor...
Citera
2014-06-11, 12:55
Medlem
Kaospojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av araka
en outning av dessa exemplar är egentligen bara att göra de en rejäl tjänst eftersom det är så deras framtid kommer att se ut. brott-outning-fängelse till de dör.

Nej. Du låter som en person som levt bakom lås och bom hela livet själv och inte har någon förståelse alls om hur världen fungerar. Vet många människor som gjorde psykopatisk skit mot djur som små, idag är dom dock som vem som helst. Om dom hade blivit uthängda på nätet dock... ja, då hade det nog kunnat se annorlunda ut.
Citera
2023-02-15, 19:27
Medlem
Fram med namn nu på dom inavlade ynglena, så kan man ringa till eventuella arbetsplatser och få dom sparkade
Citera
2023-02-15, 20:01
Medlem
blagyltas avatar
Det första jag tänker på är de senaste 10 åren av "ungdomsgäng" som stenar igelkottar och katter och andra stackars oskyldiga djur de kan komma åt. Bränner ihjäl fåglar och skrattar åt deras lidande.

En svensk som beter sig på detta vis oavsett ålder är en mycket sjuk individ, en psykopat, som senare i livet kommer att ha ihjäl en människa. Samhället kommer att skilja ut dessa störda individer och ge dem "vård" men framför allt hålla dem borta från vanligt hederligt folk.

Men vad gör vi åt importen av hela medeltida folkslag vars "kultur" och "religion" uppmanar dem till sattyg och som helt saknar empati överhuvudtaget till skillnad från oss svenskar som lever nära relation till djur och natur?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in